Dat vroeg ik me ook al af. Het staat nu in NWS.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een marokkaanse crimineel aan het woord...
Linkdump
WTF doet het in POL?
Nee, de oogkleppen zijn het niet. Ik ben gewoon te stom.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:41 schreef Sachertorte het volgende:
Ik trek het veel breder, maar je zal wel te stom zijn om dat te zien Mwanatabu. Of het strookt niet met je linkse oogkleppen, kan natuurlijk ook.
Dat hoefde niet meer want het topic ging toch dicht.quote:Het hele topic wordt verziekt door linkse onruststokers, en daar wordt niet tegen opgetreden.
Dat punt mag prima gemaakt worden in één van de andere topics die lopen over de zaken binnen de PvdA. Keus genoeg, vandaar ook dat het zoveelste topic erover dicht ging, het overlapte teveel wat er al liep.quote:Natuurlijk weet ik dat ik de zaken wat prikkelend breng, maar het is evident dat de PvdA van nu niets meer te maken heeft met de PvdA van 50 jaar terug. De Nieuw-Linksen hebben eindelijk gewonnen, de sociaal-democratie is ten onder gegaan aan de waanzinnige gedachten van de cultuurrelativisten. Het is niet voor niets dat Willem Drees (een van Neerlands beste politici) zijn lidmaatschap van de PvdA heeft opgezegd. De PvdA zou in feite weer geclaimd moeten worden door zijn ideologische nazaten, wil ze nog enig bestaansrecht houden.
Waarom mag dat punt niet gemaakt worden?
Vertel het me maar...
Ja natuurlijk...quote:Op zondag 7 maart 2010 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, de oogkleppen zijn het niet. Ik ben gewoon te stom.
[..]
Dat hoefde niet meer want het topic ging toch dicht.
[..]
Dat punt mag prima gemaakt worden in één van de andere topics die lopen over de zaken binnen de PvdA. Keus genoeg, vandaar ook dat het zoveelste topic erover dicht ging, het overlapte teveel wat er al liep.
Sterk nog, Janssen: zulke megalomane initiatieven komen überhaupt niet tot hun recht op een internetforum.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja natuurlijk...
Ik heb mijn eigen insteek, ik zit hier niet alleen om de PvdA belachelijk te maken, maar nu juist om inzicht te brengen, om een ommekeer in denken te brengen. Daar heb ik zo mijn methoden voor, en die komen niet tot hun recht in andermans topic.
Ik vind die insteek helemaal niet zo heel eigen, integendeel. Dit:quote:Daarbij wil ik die topics ook niet kapen. Gezien de enorme hoeveelheid flauwekultopics op Fok zie ik echt niet waarom mijn keurige topics niet mogen. Ze overlappen verder ook nauwelijks met andere topics, gezien de heel eigen insteek.
vind ik sterk lijken, zij het minder acceptabel en subtiel dan:quote:Deze radicaliserende, geweldgebruikende, stigmatiserende, wij-zij denken bevorderende, racistische partij is een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Ik zie de toekomst somber in als deze partij het voor het zeggen krijgt. Het lijkt me daarom gewenst als de andere partijen de handen ineen slaan en een daad stellen: een cordon sanitaire. De PvdA is nog extremer dan het Vlaams Blok (ze gebruiken immers geweld), dit moeten we echt niet hebben in ons mooie Nederland!
Discussie graag.
Je kunt je punt dus net zo goed maken in één van de diverse andere topics.quote:ROFL! Exact zo als ik in de OP voorspelde wordt er gereageerd! Allochtonen zijn natuurlijk Prachtig en Lief, maar ze moeten géén PVDA-baantjes innemen. Dán gaat het te ver.
De ware aard komt weer naar boven. Ze importeren die mensen om op hun te stemmen, niet op elkaar!
Misschien dat er voor de heer Boersma bij de PVV nog een plaatsje is. Die zoeken nog mensen met ervaring had ik gehoord.
Ssssst! De armbanden zijn nog niet uitgedeeld!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:59 schreef Monidique het volgende:
Het POL-leiderschap heeft een goede keuze gemaakt. Sowieso dient elk topic van de Sachergozer gesloten te worden, maar dat voor een andere post!
Heb je de rest van het topic ook gelezen, groot licht? Mijn methode is o.a. dat ik een prikkelende OP post, waarop reacties volgen, waarop ik langzaam richting het einddoel werk. Dat bewerkstelligt dat mensen zelf gaan nadenken. Dat is veel effectiever dan een volledig uitgetikte genuanceerde OP, daar overtuig je echt niemand mee. Iemand als Zienswijze lijkt het bv prima te snappen. Maar wellicht komt dat wel omdat hij op het pad van inzicht een heel stuk verder is dan sommige anderen...quote:Op zondag 7 maart 2010 14:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sterk nog, Janssen: zulke megalomane initiatieven komen überhaupt niet tot hun recht op een internetforum.
[..]
Ik vind die insteek helemaal niet zo heel eigen, integendeel. Dit:
[..]
vind ik sterk lijken, zij het minder acceptabel en subtiel dan:
[..]
Je kunt je punt dus net zo goed maken in één van de diverse andere topics.
Je totalitaire aard komt weer boven. Laat me je overiegsn geruststellen: ik probeer jou niet tot inzicht te brengen, jij bent reddeloos verloren in een onnozel nihilisme.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:59 schreef Monidique het volgende:
Het POL-leiderschap heeft een goede keuze gemaakt. Sowieso dient elk topic van de Sachergozer gesloten te worden, maar dat voor een andere post!
Je moet wel in een goede bui zijn, met al deze complimenten.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je totalitaire aard komt weer boven. Laat me je overiegsn geruststellen: ik probeer jou niet tot inzicht te brengen, jij bent reddeloos verloren in een onnozel nihilisme.
Nee, natuurlijk heb ik het topic niet gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je de rest van het topic ook gelezen, groot licht? Mijn methode is o.a. dat ik een prikkelende OP post, waarop reacties volgen, waarop ik langzaam richting het einddoel werk. Dat bewerkstelligt dat mensen zelf gaan nadenken. Dat is veel effectiever dan een volledig uitgetikte genuanceerde OP, daar overtuig je echt niemand mee. Iemand als Zienswijze lijkt het bv prima te snappen. Maar wellicht komt dat wel omdat hij op het pad van inzicht een heel stuk verder is dan sommige anderen...
Krijgen we armbandenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst! De armbanden zijn nog niet uitgedeeld!
En een spatie...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingstaat omzeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Wat een debiel gejank in dat topic zegquote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingstaat omzeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Done.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef ethiraseth het volgende:
Dubbel topic?
Piratenpartij is gister aangemaakt.
Piratenpartij in Nederland is vandaag omhoog gehaald, terwijl de bovenstaande recenter nieuws bevat.
Moet dit nu?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Kankerrechtsen. Jullie schakelen weer eens de vriendjes van de Telegraaf in
Done.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingsstaat om zeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Kun je ook nog ven naar de post van KK kijken? Altijd dat gekankerquote:
Ik word sowieso doodmoe van die EchtGaaf en KK met hun eeuwige gejank op de VVD/liberalisme/rechts. Met dit kansloze topic weer als een absoluut dieptepunt.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kun je ook nog ven naar de post van KK kijken? Altijd dat gekanker
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik word sowieso doodmoe van die EchtGaaf en KK met hun eeuwige gejank op de VVD/liberalisme/rechts. Met dit kansloze topic weer als een absoluut dieptepunt.
Ook dat keur ik af, maar ga me nou niet vertellen dat het topic van EchtGaaf daadwerkelijk wat toevoegt. Trouwens word ik sowieso een beetje moe van dat links - rechts gelul.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.
Je haalt mij de woorden uit de mond.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |