abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78897141
Stem dan vooral op de VVD. Maar ik niet zo.

Waarom zijn er mensen die deze vreselijk club nog willen steunen?
  maandag 8 maart 2010 @ 17:33:44 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78897183
De VVD is om hele andere redenen een vreselijke club. Iets met Fred Teeven.
pi_78897204
Omdat ik nog lang niet verzorgt hoef te worden.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_78897474
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef BasEnAad het volgende:
De VVD is om hele andere redenen een vreselijke club. Iets met Fred Teeven.
Mr. Repressie,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie
pi_78897503
Fout in de TT. Verzorgingsstaat.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 8 maart 2010 @ 17:43:35 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_78897600
Ja
To doom or not to doom
pi_78897665
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:

Is dit nog een verzorgingsstaat dan?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_78897794
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Dank zij de VVD wel erg gesmolten. Maar ze willen de zaak nog verder afslopen.

Ee stel griezels zijn het.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:49:04 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_78897815
Laten we vooral de mensen die de welvaart bij elkaar verdienen nog harden aanpakken om de klaplopers en alles wat ziehielug is, crimineel of lui te subsidieren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_78897939
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:

Huh?

De verzorgsstaat gaat juist kapot als als je het kapitalisme kapot maakt. Maar dat zal jij ongetwijfeld niet snappen.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:52:33 #11
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78897964
"De mensen die de welvaart bij elkaar verdienen"

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78897974
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we vooral de mensen die de welvaart bij elkaar verdienen nog harden aanpakken om de klaplopers en alles wat ziehielug is, crimineel of lui te subsidieren.
Ach, PV ten voeten uit.

De VVD wil de bezuinigingen ophoesten door NIET te vragen van de bovenkant maar de rekening louter leggen bij diegenen die het minste kunnen hebben....

Zelfs Geert Wilders is stukken socialer dan Mark Rutte. Mark Rutte is moeders verwend kindje. Die niks heeft meegemaakt. Blegh.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:53:30 #13
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_78898016
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Troetelpoel dan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78898048
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Huh?

De verzorgsstaat gaat juist kapot als als je het kapitalisme kapot maakt. Maar dat zal jij ongetwijfeld niet snappen.
Waar zie ik dat je het kapitalisme kapot moet maken? Woorden in mijn mond leggen is helemaal niet sterk.

Er zit zoveel tussen een paar uitersten.

En ja, Geert Wilders is zelfs sociaal op dit punt.
pi_78898077
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
"De mensen die de welvaart bij elkaar verdienen"

Tja, het is te triest voor woorden.
pi_78898121
Echt. De VVD is de meest verschrikkelijke partij die in NL bestaat.....Er is geen enkele partij te vinden die zo asociaal is dan die liberale club.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:55:53 #17
45206 Pietverdriet
pi_78898126
Wat de verzorgingsstaat kapot maakt is niet de VVD, de verzorgingsstaat gaat kapot aan dat solidariteit maar één kant op gaat.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:56:13 #18
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_78898143
Absoluut, als dat nodig is om de begroting en staatsschuld de komende jaren weer een beetje op orde te krijgen, dan moet dat maar.
Alles beter dan Agnes "als ik maar vaak genoeg het woordje 'zorg' in het lijsttrekkersdebat laat vallen, dan blijft het misschien in het geringe aantal hersencellen van de mensen die wellicht op mij stemmen hangen en stijgen we weer wat in de peilingen" Kant.
Nou ja, gelukkig kun je daar niet meer op stemmen.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_78898184
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat de verzorgingsstaat kapot maakt is niet de VVD, de verzorgingsstaat gaat kapot aan dat solidariteit maar één kant op gaat.
Je bedoelt dat zwakken de sterken moeten steunen?
  maandag 8 maart 2010 @ 17:57:26 #20
45206 Pietverdriet
pi_78898193
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, het is te triest voor woorden.
Tja, noem het maar triest,
Wat ik triest noem is dat ik een heel kraakpand mag voorzien van bier, patat en drugs
  maandag 8 maart 2010 @ 17:57:37 #21
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_78898200
De discussie is een beetje mank.

Het is niet of een verzorgingsstaat en alleen rijken belasting en geen economie meer, of geen verzorgingsstaat en rijken met economie en zeer armen.

Het zou er over moeten gaan hoe de nu eenmaal noodzakelijke hervormingen te verdelen met een belasting die voor ongeveer een ieder gelijk is.
Want vaak zit er niet alleen een verschil tussen rijk/arm, maar ook gezin/alleenstaand en getrouwd/ongetrouwd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 8 maart 2010 @ 17:58:13 #22
45206 Pietverdriet
pi_78898226
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je bedoelt dat zwakken de sterken moeten steunen?
Wat ik bedoel is dat mensen liever in de bijstand zitten dan voor hetzelfde geld 20, 30 uur in de week te gaan werken.
pi_78898266
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, noem het maar triest,
Wat ik triest noem is dat ik een heel kraakpand mag voorzien van bier, patat en drugs
Het is ook wel representatief wat je hier stelt.
pi_78898367
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef One_of_the_few het volgende:
De discussie is een beetje mank.

Het is niet of een verzorgingsstaat en alleen rijken belasting en geen economie meer, of geen verzorgingsstaat en rijken met economie en zeer armen.

Het zou er over moeten gaan hoe de nu eenmaal noodzakelijke hervormingen te verdelen met een belasting die voor ongeveer een ieder gelijk is.
Want vaak zit er niet alleen een verschil tussen rijk/arm, maar ook gezin/alleenstaand en getrouwd/ongetrouwd.
Precies, de discussie hoeft ook helemaal niet zwart-wit.

Maar de VVD wil maar 1 ding, en dat is de verzorgingsstaat de fik in.

Niet Geert wilders is de griezel, want hij wil de verzorgingsstaat ongemoeid laten. Zoals het ook hoort.

De echte grote griezel is Mark Rutte, met die abjecte VVD. Daar moet de media eens een keer op richten.
pi_78898412
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat mensen liever in de bijstand zitten dan voor hetzelfde geld 20, 30 uur in de week te gaan werken.
Dat veroordeel ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')