Mr. Repressie,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressie ,repressiequote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef BasEnAad het volgende:
De VVD is om hele andere redenen een vreselijke club. Iets met Fred Teeven.
Is dit nog een verzorgingsstaat dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Stem dan vooral op de VVD. Maar ik niet zo.
Waarom zijn er mensen die deze vreselijk club nog willen steunen?
Dank zij de VVD wel erg gesmolten. Maar ze willen de zaak nog verder afslopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Is dit nog een verzorgingsstaat dan?
Huh?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Stem dan vooral op de VVD. Maar ik niet zo.
Waarom zijn er mensen die deze vreselijk club nog willen steunen?
Ach, PV ten voeten uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we vooral de mensen die de welvaart bij elkaar verdienen nog harden aanpakken om de klaplopers en alles wat ziehielug is, crimineel of lui te subsidieren.
Troetelpoel dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Is dit nog een verzorgingsstaat dan?
Waar zie ik dat je het kapitalisme kapot moet maken? Woorden in mijn mond leggen is helemaal niet sterk.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh?
De verzorgsstaat gaat juist kapot als als je het kapitalisme kapot maakt. Maar dat zal jij ongetwijfeld niet snappen.
Tja, het is te triest voor woorden.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
"De mensen die de welvaart bij elkaar verdienen"
Je bedoelt dat zwakken de sterken moeten steunen?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat de verzorgingsstaat kapot maakt is niet de VVD, de verzorgingsstaat gaat kapot aan dat solidariteit maar één kant op gaat.
Tja, noem het maar triest,quote:
Wat ik bedoel is dat mensen liever in de bijstand zitten dan voor hetzelfde geld 20, 30 uur in de week te gaan werken.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zwakken de sterken moeten steunen?
Het is ook wel representatief wat je hier stelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, noem het maar triest,
Wat ik triest noem is dat ik een heel kraakpand mag voorzien van bier, patat en drugs
Precies, de discussie hoeft ook helemaal niet zwart-wit.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef One_of_the_few het volgende:
De discussie is een beetje mank.
Het is niet of een verzorgingsstaat en alleen rijken belasting en geen economie meer, of geen verzorgingsstaat en rijken met economie en zeer armen.
Het zou er over moeten gaan hoe de nu eenmaal noodzakelijke hervormingen te verdelen met een belasting die voor ongeveer een ieder gelijk is.
Want vaak zit er niet alleen een verschil tussen rijk/arm, maar ook gezin/alleenstaand en getrouwd/ongetrouwd.
Dat veroordeel ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat mensen liever in de bijstand zitten dan voor hetzelfde geld 20, 30 uur in de week te gaan werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |