en deze is idd dicht want daar zijn er al 2 vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef qonmann het volgende:
Wilders ondermijnt sociale cohesie
Gaarne sluiten, immers eigen topics over Wilders zijn niet gewenst in dit subforum
het is een trolltopic.. sluiten die hapquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders niet raszuiver! Volgens mij is er al zo'n topic ergens en bovendien kan dit prima in het Centrale topic.
Overigens wil ik graag nogmaals mijn voorkeur uitspreken voor een Wilders subforum, zodat ik dat uit kan zetten.
Tja, persoonlijk vind ik dat het al paar jaar lang totaal niet loont om zo'n evenement op te zetten hier in POL. POL is een beetje een eenheidsworst van grijze D66 muizen geworden, met hier en daar enkele conservatieve/liberale/libertarische (zichzelf noemende) denkers, die verder ook geen deuk in een pakje boter slaan. Iedereen opent hier redelijke topics behalve bendk, iedereen is hier genuanceerd behalve jij misschien over bepaalde onderwerpen, iedereen kan zich redelijk uitdrukken behalve bendk misschien, iedereen met genoeg tijd/geen fuck te doen op zijn werk kan van alles opzoeken via Google. Kap er toch gewoon mee. Het is leuk geweest.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
POL verkiezingen; Bercent mon coeur d'une langueur monotone
Sticky kan beter worden verwijderd. Topic heeft amper aanloop op deze manier.
Zijn er in het weekend geen mods of zo? Bewaakt er niemand het fort?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vijanden Wilders intellectueel uitgedaagd!
Mag dit dicht? Gaat echt helemaal nergens over.
rond het uitgaanstijdstip nietquote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zijn er in het weekend geen mods of zo? Bewaakt er niemand het fort?
Echte extremen zie je niet heel veel, daarentegen valt het gehalte grijzen muizen wel mee vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk vind ik dat het al paar jaar lang totaal niet loont om zo'n evenement op te zetten hier in POL. POL is een beetje een eenheidsworst van grijze D66 muizen geworden, met hier en daar enkele conservatieve/liberale/libertarische (zichzelf noemende) denkers, die verder ook geen deuk in een pakje boter slaan. Iedereen opent hier redelijke topics behalve bendk, iedereen is hier genuanceerd behalve jij misschien over bepaalde onderwerpen, iedereen kan zich redelijk uitdrukken behalve bendk misschien, iedereen met genoeg tijd/geen fuck te doen op zijn werk kan van alles opzoeken via Google. Kap er toch gewoon mee. Het is leuk geweest.
Probleem is, denk ik alleen, het gebrek aan afbakening. Politieke topics (vooral over Wilders / PVV) worden geopend in NWS en niemand die ze deze kant op schopt want 'het is toch ook nieuws'? Jawel, maar dan kun je POL net zo goed opdoeken, want de meeste topics hier worden geopend nav een nieuwsfeit. Dus alles kan in NWS.quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echte extremen zie je niet heel veel, daarentegen valt het gehalte grijzen muizen wel mee vind ik.
Het topic verkiezingen loopt niet echt geweldig, de vorige jaren was het toch best de moeite waard. Ik geloof er nog steeds in.
Straks in 2010 en 2011 zullen er weer belangrijke verkiezingen zijn. Ik zie nog steeds bestaansrecht voor POL.
Er lopen zo nu en dan nog best leuke topics en het niveau van sommigen nog steeds zeer de moeite waard.Zie de reeks "ontrendabelen" bijvoorbeeld.
Andere fora die een betere politiek (sub)forum hebben ken ik niet. Dus tel je zegeningen
Dat is het algehele beleid van FOk over die topics, ze hebben dan liever dat er een dubbeltoppic loopt in zowel NWS, POL en AEXquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Probleem is, denk ik alleen, het gebrek aan afbakening. Politieke topics (vooral over Wilders / PVV) worden geopend in NWS en niemand die ze deze kant op schopt want 'het is toch ook nieuws'? Jawel, maar dan kun je POL net zo goed opdoeken, want de meeste topics hier worden geopend nav een nieuwsfeit. Dus alles kan in NWS.
Maar het uitermate vervelend voor mensen die het serieus willen volgen, want je wete op een gegeven moment niet meer, waar je nu bent. Bovendien is het alleen maar een herhaling van zetten, temeer daar 90% van de users die in POL zit ook in NWS zit. Wat voor nut heeft het om een discussie twee keer te voeren? Er zit geen andere insteek aan, de topics gaan over precies hetzelfde, met dezelfde deelnemers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is het algehele beleid van FOk over die topics, ze hebben dan liever dat er een dubbeltoppic loopt in zowel NWS, POL en AEX
Waarom vervelend ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het uitermate vervelend voor mensen die het serieus willen volgen, want je wete op een gegeven moment niet meer, waar je nu bent. Bovendien is het alleen maar een herhaling van zetten, temeer daar 90% van de users die in POL zit ook in NWS zit. Wat voor nut heeft het om een discussie twee keer te voeren? Er zit geen andere insteek aan, de topics gaan over precies hetzelfde, met dezelfde deelnemers.
Volkskrant is een ochtendkrant, NRC een avondkrant. Weinig mensen hebben beide kranten. De invalshoeken zijn iets anders. En het belkangrijkste: Ze zijn beide.....jawel...krant. Ze zijn dus beide...jawel.... NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom vervelend ?
NRC en Volkskrant schtijven ook over dezelfde onderwerpen.
neen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volkskrant is een ochtendkrant, NRC een avondkrant. Weinig mensen hebben beide kranten. De invalshoeken zijn iets anders. En het belkangrijkste: Ze zijn beide.....jawel...krant. Ze zijn dus beide...jawel.... NWS.
De vergelijking slaat echt als een lul op een drumstel.
Ja ik snap je punt en zou dat ook graag anders zien, maar zo makkelijk gaat nu eenmaal nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het uitermate vervelend voor mensen die het serieus willen volgen, want je wete op een gegeven moment niet meer, waar je nu bent. Bovendien is het alleen maar een herhaling van zetten, temeer daar 90% van de users die in POL zit ook in NWS zit. Wat voor nut heeft het om een discussie twee keer te voeren? Er zit geen andere insteek aan, de topics gaan over precies hetzelfde, met dezelfde deelnemers.
Ben ik niet mee eens. Je kan immers topic openen die politieke dilemma's openen, die helemaal geen NWS zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Probleem is, denk ik alleen, het gebrek aan afbakening. Politieke topics (vooral over Wilders / PVV) worden geopend in NWS en niemand die ze deze kant op schopt want 'het is toch ook nieuws'? Jawel, maar dan kun je POL net zo goed opdoeken, want de meeste topics hier worden geopend nav een nieuwsfeit. Dus alles kan in NWS.
Klopt, al zie ik dat een nieuw centraal deeltje nog niet geopend is. Als jij die even kunt openen, dan sluit ik het betreffende topic en verwijs ik naar het centrale deel.quote:Op zondag 6 december 2009 12:18 schreef qonmann het volgende:
Mensen die Geert Wilders heel serieus nemen
kan dicht, er is een CT
geopend:quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Klopt, al zie ik dat een nieuw centraal deeltje nog niet geopend is. Als jij die even kunt openen, dan sluit ik het betreffende topic en verwijs ik naar het centrale deel.
Gesloten en verwezen naar het centrale deel. Dankje.quote:
Succes hier trouwens !quote:Op zondag 6 december 2009 12:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Gesloten en verwezen naar het centrale deel. Dankje.
Is ondertussen in ONZ gezet. Waar 'ie hoort.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach spuitje voor dit topic?
gezocht "afkortingen" van partij'en
Lijkt mij geen goed idee.quote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef JoaC het volgende:
* JoaC vraagt toestemming voor Centraal D66 topique
Het centraliseert het debat in plaats van de excessen los te belichten, ik zie juist de losse topics snel afsterven omdat er herhaling optreedt, de actualiteit verandert, of er ge-Godwint wordt. Ik zie juist de verdieping als aanwinst.quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee.
Stimuleert niet echt om mensen met specifiekere topics te laten komen.
Ik zag ook liever geen centraal Wilders topic. Slaat ook alles dood.
je mag er van mij gerust 1 openen echter ga ik er geen topics voor sluiten, bij de pvv is er voor gekozen omdat het hele subfora volstond met Wilderstopics en zodoende de andere verdruktequote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het centraliseert het debat in plaats van de excessen los te belichten, ik zie juist de losse topics snel afsterven omdat er herhaling optreedt, de actualiteit verandert, of er ge-Godwint wordt. Ik zie juist de verdieping als aanwinst.
Ja, en dat is nu veeeeel beterquote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je mag er van mij gerust 1 openen echter ga ik er geen topics voor sluiten, bij de pvv is er voor gekozen omdat het hele subfora volstond met Wilderstopics en zodoende de andere verdrukte
Post is gewist.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA wil terreurverdachten meer rechten verlenen
Nutteloze, totale off-topic post. Kan geprobeerd worden dit topic op de rails te houden?
nee niet zoals gesteld in de OPquote:Op maandag 21 december 2009 17:40 schreef StarGazer het volgende:
Israel steelt organen voor transplantaties
Hoort dit wel in POL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |