Dat. En verbieden werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef jslavenburg het volgende:
Vind van wel, iedereen heeft recht op meningsuiting, op wat voor manier dan ook
Staat in mijn maatschappijwetenschap boek. Het heet Politieke besluitvorming.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Sakura het volgende:
Heb je daar een bron van, dat de CDA extreme partijen zou willen verbieden?
Verbieden is namelijk meer de PVV zijn ding dan van de CDA
Lees de OP. Aanhangers van de sharia wetgeving, pedopartijen en neofascisme (NVU)quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overigens, kunnen ze nog een extreme partij noemen naast die "zogenaamde extreme partij" van Wilders?
Dat zeiden ze van de NSB ook vlak na de oprichting.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees de OP. Aanhangers van de sharia wetgeving, pedopartijen en neofascisme (NVU)
Overigens vind ik de PVV geen extreme partij.
Je demoniseert, daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:36 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van de NSB ook vlak na de oprichting.
Wilders zijn "standpunten" zijn extreem extremistisch, iedereen die het niet met hem eens is moet het land uit.
Maar goed, genoeg woorden vuil gemaakt aan die geblondeerde pinda
wat denk je van die gristenhonden van de SGP ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overigens, kunnen ze nog een extreme partij noemen naast die "zogenaamde extreme partij" van Wilders?
ik heb wilders niet horen zeggen dat "iedereen die het niet met me eens is moet het land uit" - ik durf wel te wedden met je dat je dit fragment ook niet ergens kunt opsporen....quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:36 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van de NSB ook vlak na de oprichting.
Wilders zijn "standpunten" zijn extreem extremistisch, iedereen die het niet met hem eens is moet het land uit.
Maar goed, genoeg woorden vuil gemaakt aan die geblondeerde pinda
Hij demoniseert zichzelf door zijn ware afkomst te verhullen en te verbergen met zijn geblondeerde kop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je demoniseert, daar gaat dit topic niet over.
Hij wil de Koran verbieden, dat is al meer dan genoeg bewijs dat hij iedereen die het niet met hem eens is het land uit wil hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik heb wilders niet horen zeggen dat "iedereen die het niet met me eens is moet het land uit" - ik durf wel te wedden met je dat je dit fragment ook niet ergens kunt opsporen....
gewoon dom geblaat dus.
ok - het verbieden van een boek trek je gelijk met "het land uit willen hebben".... ok - dat is een meningquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:48 schreef Sakura het volgende:
[..]
Hij wil de Koran verbieden, dat is al meer dan genoeg bewijs dat hij iedereen die het niet met hem eens is het land uit wil hebben.
Ook wil hij Imam's de toegang tot het land kunnen weigeren, hoe bedoel je partij van de vrijheid, ja, alleen vrijheid als die in het straat je van die pinda past.
Wilders doet ook niets dan haat zaaien, ook maar terugsturen naar zijn eigen land dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ok - het verbieden van een boek trek je gelijk met "het land uit willen hebben".... ok - dat is een mening
Sommige imams moet je gewoon de toegang tot het land weigeren: als ze hier alleen komen om haat te zaaien tegen de Westelijke beschaving mogen ze wat mij betreft ook in hun eigen achterlijke land blijven.
Het CDA wilt dit soort partijen dus in de ban gooienquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef maartena het volgende:
Natuurlijk mogen ze bestaan, vrijheid van meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel. En dat geldt net zo goed voor extreem rechts als extreem links.
De NVU bestaat toch ook al decennia.
NVU, Nationale Volks Unie - een echte Hollandsche nazi partij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
En daar is dus nog steeds geen bron van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Werkelijk waar, flikker eens op en reageer waar dit topic over gaat
[..]
Het CDA wilt dit soort partijen dus in de ban gooienIk ken het partijprogramma van de NVU trouwens niet... ff googlen.
ok - jij noemt de holocaust geneuzel of is het gewoon een ietwat ongelukkige formulering?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef maartena het volgende:
[..]
NVU, Nationale Volks Unie - een echte Hollandsche nazi partij.
Die gaan nog een stapje verder dan Wilders, en ontkennen de holocaust en dat soort geneuzel.
http://www.nu.nl/algemeen(...)j-en-pedopartij.htmlquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef Sakura het volgende:
En daar is dus nog steeds geen bron van.
Ik noem het ontkennen geneuzel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef zomaareennaam het volgende:
ok - jij noemt de holocaust geneuzel of is het gewoon een ietwat ongelukkige formulering?
Inderdaad, als die partijen via democratische weg aan de macht komen, dat is nou eenmaal democratie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef maartena het volgende:
[..]
En al die groeperingen hebben natuurlijk het volste recht een mening te uiten lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |