Het zal natuurlijk niet voor EU onderdanen gelden, maar anders zou het wel wat zijn voor een student om een jaartje naar Denemarken te gaan, jezelf asociaal gedragen, je met de Deense deernes vermaken en na een jaar terug met 12K op zak...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef bendk het volgende:
Wil je of heb je geen zin om te integreren in Denemarken en je woont er wel, dan wordt je E 12.000 aangeboden om te vertrekken.
Wat verwacht je dan? Je komt vrijwillig naar dit land, en wilt betaald worden om op te rotten?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
In 2002 ben ik teruggegaan naar mijn geboorteland en ook ik heb destijds een oprotpremie aangevraagd.
Yep, ik kwam in aanmerking. De aanvraag liep nog net in 2001. Een hele 1000 Gulden kon ik "krijgen" plus het transport van de huisraad vergoed maar als voorwaarde moest ik wel mijn NL paspoort inleveren. Geweldige aanbieding na mijn tonnen aan belasting en premie's betaald te hebben in de voorgaande jaren.
Uiteraard ben ik op die superaanbieding niet ingegaan.
Nee hoor, wij waren destijds echte asielzoekers en waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen of zou dit alleen mogen gelden voor b.v. economisch Noord-Afrikaanse vluchtelingen die amper tot niets hebben bijgedragen aan de samenleving?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Je komt vrijwillig naar dit land, en wilt betaald worden om op te rotten?
Dat mocht je toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen
Aan je fotoboek te zien ben je nog niet erg oud. Een asielzoeker uit Hongarije???quote:Op woensdag 11 november 2009 09:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee hoor, wij waren destijds echte asielzoekers en waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen of zou dit alleen mogen gelden voor b.v. economisch Noord-Afrikaanse vluchtelingen die amper tot niets hebben bijgedragen aan de samenleving?
Er is je toch asiel geboden, je hebt recht gehad op de subsidies en zorg. Waarom moet NL je sponsoren om te verhuizen?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee hoor, wij waren destijds echte asielzoekers en waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen of zou dit alleen mogen gelden voor b.v. economisch Noord-Afrikaanse vluchtelingen die amper tot niets hebben bijgedragen aan de samenleving?
Dank, vele malen dank voor het compliment maar Ik had gemakkelijk je moeder kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Aan je fotoboek te zien ben je nog niet erg oud. Een asielzoeker uit Hongarije???
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Je komt vrijwillig naar dit land, en wilt betaald worden om op te rotten?
Je bent toegelaten tot Nederland en zal hier en daar wat steun hebben ontvangen? Wat verwachtte je? Zakken met geld, vette uitkering? Iedereen betaalt tonnen aan belasting en premies zodat we het goed hebben in Nederland, de reden dat jullie als 'vluchtelingen' voor Nederland gekozen hebben neem ik aan. Je hoeft niet weg, en als je weg wilt hoeft dat niet betaald te worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
In 2002 ben ik teruggegaan naar mijn geboorteland en ook ik heb destijds een oprotpremie aangevraagd.
Yep, ik kwam in aanmerking. De aanvraag liep nog net in 2001. Een hele 1000 Gulden kon ik "krijgen" plus het transport van de huisraad vergoed maar als voorwaarde moest ik wel mijn NL paspoort inleveren. Geweldige aanbieding na mijn tonnen aan belasting en premie's betaald te hebben in de voorgaande jaren.
Klopt. Alleen deze pauper heeft de verantwoording over 25 gezinnen die hun boterham nog steeds verdienen in NL in onze ondernemingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
JA IDD.. hoe wil je anders deze paupers het land uitkrijgen?
Nog afgezien van de vraag of ik dat wil...: Per vliegtuig?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef Onnoman het volgende:
JA IDD.. hoe wil je anders deze paupers mensen het land uitkrijgen?
Eigenlijk is de oplossing heel simpel, laat slinks nederland ze uitnodigen en in dat geval wordt als service wel voor een zorgzaam transport gezorgd.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog afgezien van de vraag of ik dat wil...: Per vliegtuig?
Dat is idd een geweldige aanbieding en in feite zou je wat mij betreft zelfs verplicht mogen worden om je paspoort in te leveren zodra je het land verlaat en mag je al lang blij zijn enigszins een vergoeding te krijgen. Hoe gaat je eigen/huidige land hier bijv. mee om?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Ik maak me niet druk maar ben solidair met mijn nieuwe vaderland waar ik in wil investeren, zowel mentaal alswel financieel.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef DS4 het volgende:
Je woont naar eigen zeggen in het paradijs. Je woont rustig, met vrijwel niemand om je heen (heerlijk, kan ik beamen).
Maar toch maak je je druk om het feit dat er inwoners zijn die jou niet aanstaan...
Ik begrijp daar geen donder van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |