abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74594655
Wil je of heb je geen zin om te integreren in Denemarken en je woont er wel, dan wordt je E 12.000 aangeboden om te vertrekken.

Op deze wijze kun je als land en bewoner je eigen identiteit weer terug krijgen, een goede oplossing ?

Er is in ieder geval iets aan de hand.

http://cphpost.dk/news/po(...)o-leave-denmark.html
nothing will change without a rebel
pi_74594694
Ik zie een nieuw gat in de markt!
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 11 november 2009 @ 08:50:18 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74594799
Gewaagd, maar in wezen de omgekeerde wereld
  woensdag 11 november 2009 @ 08:50:57 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74594811
Op zich een goed plan. Maar ik denk dat alleen mensen die toch wilden vertrekken hiervan gebruik maken, als extraatje.
Die 12000 euro staat natuurlijk in geen verhouding tot de kosten van uitkering, huisvesting, gezondheidszorg en scholing van één jaar.

Als we destijds iedere gastarbeider gerepatrieerd hadden met een bonus van 100.000 gulden in plaats van gezinshereniging toe te staan dan was iedereen blij geweest en hadden we ons gigantisch veel geld en overlast bespaard.
The End Times are wild
  woensdag 11 november 2009 @ 09:03:37 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74595012
dat ik daar nooit aan heb gedacht!
geniaal, ik meen het, zo mag van mij om de schade te herstellen ook belasting uitgegeven worden!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_74595232
Alleen voor buitenlanders? Nederland zou aanzieniljk beter zijn met slechts een paar miljoen mensen, ik zeg: invoeren voor iedereen! Alleen al de besparing op AOW...
censuur :O
pi_74595266
Bijdrage Fok management, is toch wel een beetje overdreven

http://www.vitaminstore.n(...)MediSana-verzorging/
pi_74595309
In 2002 ben ik teruggegaan naar mijn geboorteland en ook ik heb destijds een oprotpremie aangevraagd.

Yep, ik kwam in aanmerking. De aanvraag liep nog net in 2001. Een hele 1000 Gulden kon ik "krijgen" plus het transport van de huisraad vergoed maar als voorwaarde moest ik wel mijn NL paspoort inleveren. Geweldige aanbieding na mijn tonnen aan belasting en premie's betaald te hebben in de voorgaande jaren.

Uiteraard ben ik op die superaanbieding niet ingegaan.
pi_74595314
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef bendk het volgende:
Wil je of heb je geen zin om te integreren in Denemarken en je woont er wel, dan wordt je E 12.000 aangeboden om te vertrekken.

Het zal natuurlijk niet voor EU onderdanen gelden, maar anders zou het wel wat zijn voor een student om een jaartje naar Denemarken te gaan, jezelf asociaal gedragen, je met de Deense deernes vermaken en na een jaar terug met 12K op zak...

Maar gewoon een slecht plan: slecht gedrag moet je niet belonen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Forum Admin woensdag 11 november 2009 @ 09:18:49 #10
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_74595331
Tja. Hoe voorkom je dan dat die mensen later of illegaal weer terugkeren in het land?
Het zijn tenslotte niet bepaald brave burgers waar je over praat.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:20:26 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_74595373
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
In 2002 ben ik teruggegaan naar mijn geboorteland en ook ik heb destijds een oprotpremie aangevraagd.

Yep, ik kwam in aanmerking. De aanvraag liep nog net in 2001. Een hele 1000 Gulden kon ik "krijgen" plus het transport van de huisraad vergoed maar als voorwaarde moest ik wel mijn NL paspoort inleveren. Geweldige aanbieding na mijn tonnen aan belasting en premie's betaald te hebben in de voorgaande jaren.

Wat verwacht je dan? Je komt vrijwillig naar dit land, en wilt betaald worden om op te rotten?
pi_74595504
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Je komt vrijwillig naar dit land, en wilt betaald worden om op te rotten?
Nee hoor, wij waren destijds echte asielzoekers en waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen of zou dit alleen mogen gelden voor b.v. economisch Noord-Afrikaanse vluchtelingen die amper tot niets hebben bijgedragen aan de samenleving?
pi_74595744
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen
Dat mocht je toch?

Je klaagt echter over het lage bedrag, terwijl m.i. er helemaal geen bedrag zou dienen te worden gegeven. Of je nu MOE-lander bent, Afrikaan, of voor mijn part buitenaards.

Je zou hoogstens bij asielgerechtigden die terug naar het land van herkomst kunnen uit humanitaire overwegingen financiële steun kunnen overwegen zodat men aldaar weer een leven kan opbouwen, maar dan alleen als ze het echt niet kunnen bekostigen. Zo maar geld meegeven... Nee.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:38:00 #14
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_74595748
quote:

[..]

Nee hoor, wij waren destijds echte asielzoekers en waarom zou ik dan ook geen gebruik mogen maken van wettelijke regelingen of zou dit alleen mogen gelden voor b.v. economisch Noord-Afrikaanse vluchtelingen die amper tot niets hebben bijgedragen aan de samenleving?
Aan je fotoboek te zien ben je nog niet erg oud. Een asielzoeker uit Hongarije???
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  woensdag 11 november 2009 @ 09:41:15 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_74595828
quote:

[..]

Er is je toch asiel geboden, je hebt recht gehad op de subsidies en zorg. Waarom moet NL je sponsoren om te verhuizen?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:43:12 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74595868
Wellicht is dit een truc, mensen lokken die voor een oprotpremie zouden willen vertrekken, en ze dan zonder geld de grens over duwen
censuur :O
pi_74596279
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef HunterSThompson het volgende:

[..]

Aan je fotoboek te zien ben je nog niet erg oud. Een asielzoeker uit Hongarije???
Dank, vele malen dank voor het compliment maar Ik had gemakkelijk je moeder kunnen zijn.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:03:18 #18
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74596354
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

JA IDD.. hoe wil je anders deze paupers het land uitkrijgen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 november 2009 @ 10:11:48 #19
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_74596546
quote:

Je bent toegelaten tot Nederland en zal hier en daar wat steun hebben ontvangen? Wat verwachtte je? Zakken met geld, vette uitkering? Iedereen betaalt tonnen aan belasting en premies zodat we het goed hebben in Nederland, de reden dat jullie als 'vluchtelingen' voor Nederland gekozen hebben neem ik aan. Je hoeft niet weg, en als je weg wilt hoeft dat niet betaald te worden.
The remedy is the experience.
pi_74596567
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef Onnoman het volgende:

[..]

JA IDD.. hoe wil je anders deze paupers het land uitkrijgen?
Klopt. Alleen deze pauper heeft de verantwoording over 25 gezinnen die hun boterham nog steeds verdienen in NL in onze ondernemingen.
pi_74597120
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef Onnoman het volgende:

JA IDD.. hoe wil je anders deze paupers mensen het land uitkrijgen?
Nog afgezien van de vraag of ik dat wil...: Per vliegtuig?
pi_74598301
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog afgezien van de vraag of ik dat wil...: Per vliegtuig?
Eigenlijk is de oplossing heel simpel, laat slinks nederland ze uitnodigen en in dat geval wordt als service wel voor een zorgzaam transport gezorgd.

Ik voorspel in dat geval voor volgende maand een lange file met bussen en vrachtauto's, waaronder veel met een Deens kenteken.

Een kwestie van vraag en aanbod, de marktwerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door bendk op 11-11-2009 11:24:08 ]
  woensdag 11 november 2009 @ 11:13:49 #23
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_74598444
quote:

Dat is idd een geweldige aanbieding en in feite zou je wat mij betreft zelfs verplicht mogen worden om je paspoort in te leveren zodra je het land verlaat en mag je al lang blij zijn enigszins een vergoeding te krijgen. Hoe gaat je eigen/huidige land hier bijv. mee om?

Belastingen en premies zijn er om Nederland te houden zoals Nederland is. Goede wegen, zorg enz. Niet om jou extra geld te geven zodra het in je eigen land veilig is. Ook dat mocht best verplicht worden, terug zodra het er veilig is.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_74598447
Je woont naar eigen zeggen in het paradijs. Je woont rustig, met vrijwel niemand om je heen (heerlijk, kan ik beamen).

Maar toch maak je je druk om het feit dat er inwoners zijn die jou niet aanstaan...

Ik begrijp daar geen donder van.
pi_74598659
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef DS4 het volgende:
Je woont naar eigen zeggen in het paradijs. Je woont rustig, met vrijwel niemand om je heen (heerlijk, kan ik beamen).

Maar toch maak je je druk om het feit dat er inwoners zijn die jou niet aanstaan...

Ik begrijp daar geen donder van.
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Ik maak me niet druk maar ben solidair met mijn nieuwe vaderland waar ik in wil investeren, zowel mentaal alswel financieel.

Als nederlander hebben wij hier een uitstekende reputatie, we zijn serieuze mensen die hard werken. De basis hiervan is de nederlandse boer die nederland uitgetrapt is en hier een nieuw en een zeer succesvol bestaan heeft opgebouwd.

Ik ben zelf overigens geen boer maar heb hier 2 bedrijven opgericht, ik woon hier nu 3 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')