quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef michiel_merk het volgende:
Hmmm je relatie is nu dus al verneukt, normaal gesproken doet een dame dat de eerste maanden dat wel in de 'verover' fase en daarna word het wat minder
Zeg haar gewoon een keer dat pijpen goed voor het gebit is
En als zij vraagt waarom ?
Dan zeg jij gewoon dat je haar tanden uit haar bek slaat als ze nu niet gaat pijpen
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil het over griekje hebben ik wil haar hebben
Griekjeee, laat die arme jongen nou eens met rust.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je was dronken. Je gaat toch niet zeggen dat je achteraf spijt hebt hè?
Ik stalk hem?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Griekjeee, laat die arme jongen nou eens met rust.
Je stalkt hem in elk topic.
Nja, belagen is meer het juiste woord.quote:
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nja, belagen is meer het juiste woord.
Oké.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld.
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.quote:
Er komen toch geen pics in te staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.
Dan zorg je maar voor een verdomd goede omschrijving.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Er komen toch geen pics in te staan.
Je hebt nog altijd kans hoor. Meeste mannen hebben geen problemen met een trio.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.
Mocht ik de behoefte voelen dan dien ik direct het verzoek in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd kans hoor. Meeste mannen hebben geen problemen met een trio.![]()
Maar ja, TS wordt in ieder geval gepijpt...quote:
jij wel kittekatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mocht ik de behoefte voelen dan dien ik direct het verzoek in.
Je zou nog verbaasd staanquote:
Iedereen is zo in de ban van Griekjeee zonder dat ze ook maar een foto van haar hebben gezien. Misschien (grote kans) is het wel een zeug van 80 kilo of erger nog, een man. Kom op mensen, niet zo naief.quote:
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Iedereen is zo in de ban van Griekjeee zonder dat ze ook maar een foto van haar hebben gezien. Misschien (grote kans) is het wel een zeug van 80 kilo of erger nog, een man. Kom op mensen, niet zo naief.
Waar, op sexyteens.com ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet bepaald.En er circuleert genoeg beeldmateriaal van mij.
Fok.nlquote:
Laat zien dan, volgens je eigen zeggen moet je wel een soort miss universe zijn ofzo.quote:
en welk kitten ben jij? 1, 2 of 3?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet bepaald.En er circuleert genoeg beeldmateriaal van mij.
Doe zelf maar moeite als je nieuwsgierig bent mij zal het een worst wezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat zien dan, volgens je eigen zeggen moet je wel een soort miss universe zijn ofzo.
Ik vertrouw deze vage usert voor geen meter dus he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe zelf maar moeite als je nieuwsgierig bent mij zal het een worst wezen![]()
Weer even genoeg griekjeee for the moment, ontopic mensen
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw deze vage usert voor geen meter dus he?
Afroditequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Zero17 het volgende:
Griekjeee is zo'n e-chick. Lekker de Afrodite uithangen, maar intussen zo'n draak van een vrouw zijn.
Is goed kerel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?
waar zijn je foto's te zien dan? als je opschept over je uiterlijk moet je het ook showen, en niet 3 katten op je site zetten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?
Ik zou wel een verdomd goede kloon zijn, wat wel weer tussen de rest van mijn kwaliteiten past.quote:
En weer raken rukkertjes gefrustreerd zodra een geil wijf niet direct te zien is als fapvoer. Het is zo makkelijk weet je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waar zijn je foto's te zien dan? als je opschept over je uiterlijk moet je het ook showen, en niet 3 katten op je site zetten!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Afrodite![]()
![]()
Een griekse negergodin of wat?
Zoiets zag ik voor me ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En weer raken rukkertjes gefrustreerd zodra een geil wijf niet direct te zien is als fapvoer. Het is zo makkelijk weet je dat?
Eerlijk gezegd, maakt het me geen ruk uit wat jij wel en niet denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
![]()
als ik wil rukken is daar in deze tijd wel genoeg beeldmateriaal voor te vinden op the world wide web. en ik denk niet dat je zo geweldig bent dat je het gaat winnen van megan fox
Wat is ruk?quote:
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou wel een verdomd goede kloon zijn, wat wel weer tussen de rest van mijn kwaliteiten past.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Biels toch, je bent zowaar met woorden aan het spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Van "haha, het kan me geen ruk interesseren", terwijl het over rukken ging. Snap je.
maar ik denk het tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, maakt het me geen ruk uit wat jij wel en niet denkt.
quote:
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 kattenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan laterquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
zo'n ouwe tarotlegster.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
Uit welke Amerikaanse Teenagesex movie is dat geknipt?quote:
Is goed man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
ik begrijp[ het, jij hebt nog wel een paar monden te voeden he, kittekatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die lullen vies vinden zijn verkapte lesbos.
wtf heb je het overquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt niet
Met je pittige kapselquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat ik op mannen geil en niet snap waarom. er is eigenlijk niks geils aan!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Uit welke Amerikaanse Teenagesex movie is dat geknipt?
Dat je geen man verdient.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waar the fuck slaat dat nou weer op? pittig kapsel
Ze liegt !!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Balkellende het volgende:
Dat dus.
SInds drie dagen een nieuwe vriendin, alles leuk en aardig, behalve een ding. Ze wil mij niet oraal bevredigen omdat ze dat vies vindt. Ben ik nou gek of spoort zij niet?
Er is toch niks lekkerder voor een vrouw dan je vriend te mogen pijpen?
Klacht: vriendin wil niet pijpen
Zou jij geen Hossel-topic openen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Er komen toch geen pics in te staan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Balkellende het volgende:
Er is toch niks lekkerder voor een vrouw dan je vriend te mogen pijpen?
Meer een anti-hosseltopic.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou jij geen Hossel-topic openen?
Link? Glazenbol?quote:
Doe dat dan, ik wacht nu toch al 2 hele dagen!!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet het openen, ik weet wel waar het over gaat.
Ik zal kijken of ik morgen, misschien zelfs vanavond, inspiratie heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe dat dan, ik wacht nu toch al 2 hele dagen!!
Ik ga me zo eerst maar laten pijpen. Haha, TS.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, dan ga ik maar eerst vertier zoeken met 500 Days of Summer..
Oh, ik heb de OP niet eens doorgelezen, wat was het probleem? TS, had blauwkaas op z'n piemel?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga me zo eerst maar laten pijpen. Haha, TS.
Het is vies, blijkbaar. Meer staat er niet in. Men kon al snel concluderen dat TS een stinkpiemel moet hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, ik heb de OP niet eens doorgelezen, wat was het probleem? TS, had blauwkaas op z'n piemel?
It's a cesspool of fungus & germs...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is vies, blijkbaar. Meer staat er niet in. Men kon al snel concluderen dat TS een stinkpiemel moet hebben.
Wat mij betreft krijgt de helft van SEX binnen 10 posts een slotjequote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
It's a cesspool of fungus & germs...![]()
Tevens kuttopic, hiervan worden er tig per jaar in [SEX] geopend, meestal hebben ze al binnen 10 posts een slotje..
Vind je het gek dat ik daar bijna nooit meer post..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgt de helft van SEX binnen 10 posts een slotje. Wat een troep komt daar soms voorbij, niet normaal.
En, hoe staat het ervoor met de inspiratie vandaag?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik morgen, misschien zelfs vanavond, inspiratie heb.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef Suisse het volgende:
Hoe weet je dat het lekker is om te mogen pijpen?
TS heeft doktertje gespeeld met z'n broer.
Ik vraag me af waarom je die ondertitel die je nu hebt, hebt gekozen.quote:
Slecht, er is niet gepijpt.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En, hoe staat het ervoor met de inspiratie vandaag?
Heb jij haar wel gedaan dan of ben je zo iemand die verwacht dat het maar van één kant komt?quote:
Wil ik dat wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |