Wat is ruk?quote:
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou wel een verdomd goede kloon zijn, wat wel weer tussen de rest van mijn kwaliteiten past.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Biels toch, je bent zowaar met woorden aan het spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Van "haha, het kan me geen ruk interesseren", terwijl het over rukken ging. Snap je.
maar ik denk het tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, maakt het me geen ruk uit wat jij wel en niet denkt.
quote:
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 kattenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan laterquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
zo'n ouwe tarotlegster.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
Uit welke Amerikaanse Teenagesex movie is dat geknipt?quote:
Is goed man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
ik begrijp[ het, jij hebt nog wel een paar monden te voeden he, kittekatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die lullen vies vinden zijn verkapte lesbos.
wtf heb je het overquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |