Doe zelf maar moeite als je nieuwsgierig bent mij zal het een worst wezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat zien dan, volgens je eigen zeggen moet je wel een soort miss universe zijn ofzo.
Ik vertrouw deze vage usert voor geen meter dus he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe zelf maar moeite als je nieuwsgierig bent mij zal het een worst wezen![]()
Weer even genoeg griekjeee for the moment, ontopic mensen
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw deze vage usert voor geen meter dus he?
Afroditequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Zero17 het volgende:
Griekjeee is zo'n e-chick. Lekker de Afrodite uithangen, maar intussen zo'n draak van een vrouw zijn.
Is goed kerel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?
waar zijn je foto's te zien dan? als je opschept over je uiterlijk moet je het ook showen, en niet 3 katten op je site zetten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag, je hoeft je ook niet met mij bezig te houden toch?
Ik zou wel een verdomd goede kloon zijn, wat wel weer tussen de rest van mijn kwaliteiten past.quote:
En weer raken rukkertjes gefrustreerd zodra een geil wijf niet direct te zien is als fapvoer. Het is zo makkelijk weet je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waar zijn je foto's te zien dan? als je opschept over je uiterlijk moet je het ook showen, en niet 3 katten op je site zetten!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Afrodite![]()
![]()
Een griekse negergodin of wat?
Zoiets zag ik voor me ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En weer raken rukkertjes gefrustreerd zodra een geil wijf niet direct te zien is als fapvoer. Het is zo makkelijk weet je dat?
Eerlijk gezegd, maakt het me geen ruk uit wat jij wel en niet denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
![]()
als ik wil rukken is daar in deze tijd wel genoeg beeldmateriaal voor te vinden op the world wide web. en ik denk niet dat je zo geweldig bent dat je het gaat winnen van megan fox
Wat is ruk?quote:
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou wel een verdomd goede kloon zijn, wat wel weer tussen de rest van mijn kwaliteiten past.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Biels toch, je bent zowaar met woorden aan het spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Van "haha, het kan me geen ruk interesseren", terwijl het over rukken ging. Snap je.
maar ik denk het tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, maakt het me geen ruk uit wat jij wel en niet denkt.
quote:
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 kattenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |