Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan laterquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een knap iemand heeft geen behoefte om dit telkens met woorden te bewijzen. Je overtuigt alleen met een foto, dan bepalen wij wel of je lekker/lelijk/man of een kat bent .
Tot die tijd ben je gewoon een rukkende 50er of een vette zeug.
zo'n ouwe tarotlegster.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik zeg oude 50+ vrijster met 10 katten
Uit welke Amerikaanse Teenagesex movie is dat geknipt?quote:
Is goed man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
ik begrijp[ het, jij hebt nog wel een paar monden te voeden he, kittekatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Speculeer nog maar een eind raak, ik moet gaan later![]()
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die lullen vies vinden zijn verkapte lesbos.
wtf heb je het overquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
eigenlijk is het nog waar ook. en daarom snap ik mezelf ook echt niet
Met je pittige kapselquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat ik op mannen geil en niet snap waarom. er is eigenlijk niks geils aan!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Uit welke Amerikaanse Teenagesex movie is dat geknipt?
Dat je geen man verdient.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waar the fuck slaat dat nou weer op? pittig kapsel
Ze liegt !!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Balkellende het volgende:
Dat dus.
SInds drie dagen een nieuwe vriendin, alles leuk en aardig, behalve een ding. Ze wil mij niet oraal bevredigen omdat ze dat vies vindt. Ben ik nou gek of spoort zij niet?
Er is toch niks lekkerder voor een vrouw dan je vriend te mogen pijpen?
Klacht: vriendin wil niet pijpen
Zou jij geen Hossel-topic openen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Er komen toch geen pics in te staan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Balkellende het volgende:
Er is toch niks lekkerder voor een vrouw dan je vriend te mogen pijpen?
Meer een anti-hosseltopic.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou jij geen Hossel-topic openen?
Link? Glazenbol?quote:
Doe dat dan, ik wacht nu toch al 2 hele dagen!!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet het openen, ik weet wel waar het over gaat.
Ik zal kijken of ik morgen, misschien zelfs vanavond, inspiratie heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe dat dan, ik wacht nu toch al 2 hele dagen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |