Ik ga me zo eerst maar laten pijpen. Haha, TS.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, dan ga ik maar eerst vertier zoeken met 500 Days of Summer..
Oh, ik heb de OP niet eens doorgelezen, wat was het probleem? TS, had blauwkaas op z'n piemel?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga me zo eerst maar laten pijpen. Haha, TS.
Het is vies, blijkbaar. Meer staat er niet in. Men kon al snel concluderen dat TS een stinkpiemel moet hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, ik heb de OP niet eens doorgelezen, wat was het probleem? TS, had blauwkaas op z'n piemel?
It's a cesspool of fungus & germs...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is vies, blijkbaar. Meer staat er niet in. Men kon al snel concluderen dat TS een stinkpiemel moet hebben.
Wat mij betreft krijgt de helft van SEX binnen 10 posts een slotjequote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
It's a cesspool of fungus & germs...![]()
Tevens kuttopic, hiervan worden er tig per jaar in [SEX] geopend, meestal hebben ze al binnen 10 posts een slotje..
Vind je het gek dat ik daar bijna nooit meer post..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgt de helft van SEX binnen 10 posts een slotje. Wat een troep komt daar soms voorbij, niet normaal.
En, hoe staat het ervoor met de inspiratie vandaag?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik morgen, misschien zelfs vanavond, inspiratie heb.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef Suisse het volgende:
Hoe weet je dat het lekker is om te mogen pijpen?
TS heeft doktertje gespeeld met z'n broer.
Ik vraag me af waarom je die ondertitel die je nu hebt, hebt gekozen.quote:
Slecht, er is niet gepijpt.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En, hoe staat het ervoor met de inspiratie vandaag?
Heb jij haar wel gedaan dan of ben je zo iemand die verwacht dat het maar van één kant komt?quote:
Wil ik dat wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |