quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef michiel_merk het volgende:
Hmmm je relatie is nu dus al verneukt, normaal gesproken doet een dame dat de eerste maanden dat wel in de 'verover' fase en daarna word het wat minder
Zeg haar gewoon een keer dat pijpen goed voor het gebit is
En als zij vraagt waarom ?
Dan zeg jij gewoon dat je haar tanden uit haar bek slaat als ze nu niet gaat pijpen
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil het over griekje hebben ik wil haar hebben
Griekjeee, laat die arme jongen nou eens met rust.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je was dronken. Je gaat toch niet zeggen dat je achteraf spijt hebt hè?
Ik stalk hem?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Griekjeee, laat die arme jongen nou eens met rust.
Je stalkt hem in elk topic.
Nja, belagen is meer het juiste woord.quote:
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nja, belagen is meer het juiste woord.
Oké.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld.
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.quote:
Er komen toch geen pics in te staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.
Dan zorg je maar voor een verdomd goede omschrijving.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Er komen toch geen pics in te staan.
Je hebt nog altijd kans hoor. Meeste mannen hebben geen problemen met een trio.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt ook omdat ik nog steeds op een topic van hem wacht. Zijn vriendin schijnt fokking lekker te zijn.
Mocht ik de behoefte voelen dan dien ik direct het verzoek in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd kans hoor. Meeste mannen hebben geen problemen met een trio.![]()
Maar ja, TS wordt in ieder geval gepijpt...quote:
jij wel kittekatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mocht ik de behoefte voelen dan dien ik direct het verzoek in.
Je zou nog verbaasd staanquote:
Iedereen is zo in de ban van Griekjeee zonder dat ze ook maar een foto van haar hebben gezien. Misschien (grote kans) is het wel een zeug van 80 kilo of erger nog, een man. Kom op mensen, niet zo naief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |