quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Balkellende het volgende:
Dat dus.
SInds drie dagen een nieuwe vriendin, alles leuk en aardig, behalve een ding. Ze wil mij niet oraal bevredigen omdat ze dat vies vindt. Ben ik nou gek of spoort zij niet?
Er is toch niks lekkerder voor een vrouw dan je vriend te mogen pijpen?
Klacht: vriendin wil niet pijpen
schimmelinfectie moet je door een hond laten uitlikken wist je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is niet ranzig, dat gifje daarentegen.![]()
een soort pijpleiding dus......quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef griekjeee het volgende:
Mijn laatste topic? Niet liegen. In mijn laatste topic was Biels mij aan het nemen en werd hij daarna genomen door een negroïde man.
Ik nam weinig, dacht ik te lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef griekjeee het volgende:
Mijn laatste topic? Niet liegen. In mijn laatste topic was Biels mij aan het nemen en werd hij daarna genomen door een negroïde man.
Failed!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik voorspel een slotje
Nog iemand die gebruik wil maken van mijn zesde zintuig?
Wel hoor, net voordat de bel ging.quote:
Toch vreemd dat ik me dat hele gebeuren niet kan herinneren, dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wel hoor, net voordat de bel ging.En op het einde nog een keer.
![]()
Zoals ik al zei, je was dronken. Je gaat toch niet zeggen dat je achteraf spijt hebt hè?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik me dat hele gebeuren niet kan herinneren, dan.
Oh moeten we het weer over jou hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef griekjeee het volgende:
TS zijn probleem is oraal niet anaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef Koko_Banana het volgende:
Gewoon op de harde manier doen en diep in die reet boren
Jij begon over mijn laatste topic, niet ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh moeten we het weer over jou hebben?
[ afbeelding ]
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij begon over mijn laatste topic, niet ik.
Iemand dan.quote:
Nou en? De bitch wilt niet luisteren dus anaal is de beste strafquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TS zijn probleem is oraal niet anaal.
Jij bent stoer man. Ik wil net als jou worden als ik later groot ben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Nou en? De bitch wilt niet luisteren dus anaal is de beste straf
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij bent stoer man. Ik wil net als jou worden als ik later groot ben.
Een man?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij bent stoer man. Ik wil net als jou worden als ik later groot ben.
Dat schijn ik al te zijn, naar het schijnt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |