En dit..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe jij je pauzes en vrije tijd in wil delen is toch jouw zaak?
Nouja eigenlik zie je het well verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef PjotrXII het volgende:
Maar om het maar subtiel te zeggen..
Je hebt geen mallemoer op je channel staan, alleen wat kinderachtige shit met hardcore shit eronder. WTF film je dan al die tijd? Je mentor heeft gelijk.. geen talent.
Of zie ik het verkeerd?
ikweet het maar meestal zit ik te filmenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Conflict het volgende:
Als dit jouw passie is.... Gewoon doorgaan, ook al is het gewoon kut, jij staat erachter en dat is het belangrijkste als je iets zou willen bereiken!
Had? Waar zijn die uuuuren filmmateriaal nu danquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef L095 het volgende:
maar ik had ook zeker heel veel beeldmateriaal op me camera.
dat was zeker de moeite waard.
die worden op dit moment bewerkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had? Waar zijn die uuuuren filmmateriaal nu dan
Je zult jezelf toch beter moeten promoten wil je leden kregen
Een preview, raw material, the making offquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef L095 het volgende:
[..]
die worden op dit moment bewerkt.
en alles moest tiptop worden en nadat die weddenschap is afgelopen zijn die beeldmaterialen nog niet allemaal bewerkt en dan ken ik dus de camera ophalen en inleveren.:(
jij houdt dus van kleineren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef PjotrXII het volgende:
Wat een kutintroductie eigenlijk.
Als je het doet, doe het dan goed..
- Nog zussen? Wat voor opleiding doet ze? Lust ze breezers?
Hyves? Pics?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef L095 het volgende:
[..]
jij houdt dus van kleineren.
voor jou de verdere introductie.
ik heb 2 zussen 1 van 18
1 van 21.
ze houden wel van mixjes enzo breezers ook.
gaan elke zaterdag wel uit
hebben alle 2 een vriend.
Lees m'n andere (serieuze) reactie oelewapper.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef L095 het volgende:
[..]
jij houdt dus van kleineren.
voor jou de verdere introductie.
ik heb 2 zussen 1 van 18
1 van 21.
ze houden wel van mixjes enzo breezers ook.
gaan elke zaterdag wel uit
hebben alle 2 een vriend.
Vraag of ze lidquote:
Dankzij deze thread nu maar liefst 14quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef C_a_K_e het volgende:
Nou nou ik zie dat je al 15 abonnees hebt nu!
Ik begrijp niet waarom je er niet eerst voor zorgt dat het allemaal online staat om daarna pas een topic als deze te openen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef L095 het volgende:
[..]
die worden op dit moment bewerkt.
en alles moest tiptop worden en nadat die weddenschap is afgelopen zijn die beeldmaterialen nog niet allemaal bewerkt en dan ken ik dus de camera ophalen en inleveren.:(
Omdat het nog niet bewerkt is , als het bewerkt was en het erop stond dan hoefte ik dit topic niet te makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je er niet eerst voor zorgt dat het allemaal online staat om daarna pas een topic als deze te openen.
bijv maar die 100 abonnee's haal ik nu niet meer , omdat de filmpjes nog lang niet klaar zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:33 schreef Marble het volgende:
Nou ja, Paul Verhoeven is ook als vlogger begonnen en die maakte later hele serieuze moeilijke zware emotonele charmante zwaarmoedige drama's over de holocaust en theologie en abortus en transhumanisme en kanker ga zo maar door, dus geef TS maar beter het voordeel van de twijfel. Wie weet zitten we over een paar jaar wel allemaal massaal te grienen in de bios door Schindler's List 2: Gas Op Den Plank of Turks Fruit IV: Marokkaans Fruit of Hotel Rwanda 3: Machete Mistress geregisseerd door Lesley 14 jaar uit Hengelo en dan kunnen we mooi zeggen: "Die kende ik toen al."
Volgens mij tuin ik vierkant in een grap maar vooruit dan maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:28 schreef L095 het volgende:
[..]
Omdat het nog niet bewerkt is , als het bewerkt was en het erop stond dan hoefte ik dit topic niet te maken
ik vraag nu tog om mij te helpen en mijn te abonneren .
lezen vriend.
Niet zo mopperen want je boft dat dit topic nog open is. Het is immers gewoon spam.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:46 schreef L095 het volgende:
[..]
bijv maar die 100 abonnee's haal ik nu niet meer , omdat de filmpjes nog lang niet klaar zijn.
trailer en preview kan niet omdat die jongen nu precies voor 1,5week weg is naar zijn geboorteland.
en die paint filmpjes zijn toch maar shit en ik heb nu dus geen camera.
dus ik sta nu compleet machteloos.
en kan nu geen 100 abbonee's halen en daarom vraag ik jullie nu allemaal.
en 80% geeft van die reacties waar ik niks aan heb en nemen niks serieus
Ik tuin wel even mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Volgens mij tuin ik vierkant in een grap maar vooruit dan maar.
Heb me net op YouTube geregistreerd, hoe neem ik nu een abonnement op jouw channel?
spam en waarom?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet zo mopperen want je boft dat dit topic nog open is. Het is immers gewoon spam.
je hoeft niet te denken dat ik hier gewoon een grap zit te maken..quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik tuin wel even mee.
Die arme TS vraagt beleefd om jullie hulp en jullie doen alleen maar lelijk
Over anderhalve week kan je 'm er weer uit flikkeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:51 schreef Stali het volgende:
Er waren al Stali's
SuperStali dan maar. En hoelang moet ik nu geabonneerd blijven?
Niet dat jij straks allemaal rare fratsen erop gaat zetten en ik daar zgn. achtersta he.
Kee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over anderhalve week kan je 'm er weer uit flikkeren.
Nee nee .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:51 schreef Stali het volgende:
Er waren al Stali's
SuperStali dan maar. En hoelang moet ik nu geabonneerd blijven?
Niet dat jij straks allemaal rare fratsen erop gaat zetten en ik daar zgn. achtersta he.
idd heel veel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Is 100 abonnementen in 3 weken trouwens niet vrij veel gevraagd?
Ha, leuk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:54 schreef L095 het volgende:
een soort interview met mijn buurvrouw die borstkanker heeft en epilepsie seizure 7.
Ben benieuwd en wens je uiteraard veel succes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:54 schreef L095 het volgende:
[..]
Nee nee .
geen rare fratsen.
ik zal dan wel zeggen wat ik nog ga filmen en wat er nog uitkomt.
zoiezo een documentaire van een turkse rapper uit Hengelo.
een soort interview met mijn buurvrouw die borstkanker heeft en epilepsie seizure 7.
en verder verklap ik niks.
kun je ook serieus doen?quote:
Je had beter kunnen afspreken dat je één goed filmpje maakt en dan een bepaalde hoeveelheid views haalt. 100 subscriberts in 3 weken is volgens mij namelijk echt niet te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef L095 het volgende:
[..]
idd heel veel.
maar me mentor zei dat tja als ik zo'n goede was dat het een eitje was.
dat leek ook zo , het valt echt tegen.
ze willen gewoon niet dat ik film.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
is dit serieus? Waarom zou je mentor ook maar IETS te maiken hebben met wat jij in je vrije tijd doet? buiten school tijd om nota bene, die kutvent heeft niks te zeggen en jij laat je gewoon impalmen. En dan nog, wat is er mis met filmen als hobby? Als personen er problemen mee hebben dan film je hun gewoon niet, probleem opgelost.
Zo'n grafthema is toch geen goeie reclame voor je channel of wel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef L095 het volgende:
[..]
kun je ook serieus doen?
zo leuk is dat niet.
ik heb het haar gevraagd en ze stond er helemaal achter.
ze zei : dat andere mensne die het hebben ook er mee over kunnen praten
en jij zet zo'n stomme reactie.
ik ben niet degene die dat bepaald .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had beter kunnen afspreken dat je één goed filmpje maakt en dan een bepaalde hoeveelheid views haalt. 100 subscriberts in 3 weken is volgens mij namelijk echt niet te doen.
Hint: Never bite the hand that feeds you.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef L095 het volgende:
[..]
kun je ook serieus doen?
zo leuk is dat niet.
ik heb het haar gevraagd en ze stond er helemaal achter.
ze zei : dat andere mensne die het hebben ook er mee over kunnen praten
en jij zet zo'n stomme reactie.
En ik gok zo maar dat die weinig verstand hebben van YouTube en subscribers?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:01 schreef L095 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die dat bepaald .
de mentor en mijn ouders hebben die gemaakt.
ja sorry.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n grafthema is toch geen goeie reclame voor je channel of wel?![]()
Je hoeft niet meteen zo lelijk te doen
Nou, je bent hier nu toch al aan het spammen (reclame maken voor iets buiten Fok!)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef L095 het volgende:
bedankt .
tenminste ''iets''
heb je misschien een idee wat snel mensne trekt en veel abonnee's?
1,5 week laten staan, gewoon om die ouders en die mentor te zieken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
Zet er iets leuks op dat anderen niet hebben
Je hebt er weer één bij trouwens, maar als er niets komt trek ik hem weer in![]()
dat niet .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef Lano het volgende:
Dus als je 100 volgers heb, boeit het je ouders en mentor niet meer dat je blijkbaar niet genoeg met school bezig bent/mensen irriteert in je pauzes?
Als t echt je passie is zoals je beweerd, fuck je ouders en je mentor dan
wat is een DGK filmpje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Met DGK filmpjes alleen al krijg je 40 abbonees
Opgenomen filmpjes van De Gouden Kooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:13 schreef L095 het volgende:
[..]
wat is een DGK filmpje?
en ja ik zal zeker mijjn best doen om te overtuigen dat ik echt wat ermee wil doen!
ja maar dan heb ik het niet zelf gemaakt .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Opgenomen filmpjes van De Gouden Kooi
haha bedankt allemaal:Pquote:
Nee, maar je kan ondertussen wel zeggen dat je zelfs zonder ook maar één filmpje al 22 abonnees hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:16 schreef L095 het volgende:
[..]
haha bedankt allemaal:P
maar jullie gaan je abonnementen intrekken als er niks komt , maar als ik nu geen camera heb dan schiet ik er op dit moment niet veel me op he?
klopt , maar heb je misschien 1 idee ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar je kan ondertussen wel zeggen dat je zelfs zonder ook maar één filmpje al 22 abonnees hebt.
hahahha bezet. sorry.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Silv het volgende:
Hoi L095. Ik woon ook in Hengelo. Heb je nog zussen?
Door?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef L095 het volgende:
[..]
dan doe jij dat tog lekker?
als ik dat doe word ik geband .
Zit maar te keten jong. Woon in Hasseler Es trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef L095 het volgende:
[..]
hahahha bezet. sorry.
zeg toch maar even welke wijk je woont , dan zal ik zeggen dat ze in die wijk moeten zoeken als ze gedumpt zijn.
ik veldwijk/groot driene.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Zit maar te keten jong. Woon in Hasseler Es trouwens.
ik sta een 7,2 gemiddeld met alles.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:34 schreef beertenderrr het volgende:
tvp, ik abboneer me ook wel even.
Wat voor ouders heb je eigenlijk dat ze juist het gene afpakken wat je het liefst doetzijn je cijfers dermate slecht ofzo?
nee wil ik ook niet maar ze nemen me camera af en dan kan ik dus niks snapje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef PjotrXII het volgende:
Sowieso...
Je moet doen wat jezelf wilt en denk dat je kan. Je moet je nooit maar dan ook echt nooit remmen door anderen wat betreft iets wat je dolgraag doet en wat je dan ook gelukkig maakt.
Wtf.. als jij een nieuwe koopt is hij toch van jou? Daar hebben zij toch dan niks tot weinig van te zeggen. Anders gewoon bureau Jeugdzorg joh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef L095 het volgende:
[..]
nee wil ik ook niet maar ze nemen me camera af en dan kan ik dus niks snapje?
en als ik een nieuwe koop dan komen ze daar ook achter xd.
haha lol , maar ik dacht dus aan een filmpje maken over hoe je bamisoep ofzo kunt maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Wtf.. als jij een nieuwe koopt is hij toch van jou? Daar hebben zij toch dan niks tot weinig van te zeggen. Anders gewoon bureau Jeugdzorg joh!
... koopt pakjequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef L095 het volgende:
[..]
haha lol , maar ik dacht dus aan een filmpje maken over hoe je bamisoep ofzo kunt maken.
leek me wel leuk onderwerp.
He ho ik haal de vakbond erbij hoor, managers onder elkaar, kom opquote:
np maar het leek me wel een leuk onderwerp xd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
... koopt pakje
... gooit in pan
... wacht 3 min
... roert 1x
... klaar..
Je bent toch niet ' speciaal ' of wel?
haal een mod er maar bij hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog ff een mod die bevestigd dat dit niet een hele slecht kloon is
hahahahquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:01 schreef versabommie het volgende:
Ook ik heb me aangemeld, maar nu wel snel films erop dan he! Maakt niet uit, upskirts, rellen.. gewoon de leuke sjit. Geef je klasgenootjes je lunchgeld en laat ze de leraar in elkaar trappen ludiek natuurlijk en film het! Komop entertain me!
ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef PjotrXII het volgende:
100 Abbo's op 3 amateuristische kutfilmpjes.. Krijg jr krat bier ts?
Lief blijven eikel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:07 schreef L095 het volgende:
[..]
ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .
afwijking ofzo?
gekregen van me ouders xd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef heavyyield het volgende:
wat een bagger zeg, nu snap ik waarom ze niet willen dat je meer filmpjes maakt![]()
Nee nu serieus, je moet gewoon wat muziek op je kanaal zetten of idd klonen aanmaken. Helaas liet je je door je ouders en je mentor tot een quotum pushen (waardoor ze sowieso hebben gewonnen, ze doen het later gewoon nog een keer). Heb je die camera gekregen of zelf gekocht? Anders koop je er toch één voor je verjaardag.
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
Heb het gelezen, slecht excuus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef L095 het volgende:
[..]
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.
da's jouw mening.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Heb het gelezen, slecht excuus.
Om die mentor te naaienquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
ze slaan nergens op xdquote:
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef L095 het volgende:
[..]
ze slaan nergens op xd
maar omdat me camerabij de bewerker ligt kon ik deze weddenschap amper winen.
dus maakte ik maar domme filmpjes in de hoop op veel abonee's
Ik heb je topique op zijn minst bij 5 userts onder de aandacht gebracht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:31 schreef L095 het volgende:
[..]
hij trekt ook meisjes voor![]()
maar zolang ik de 100 niet haal verlies ik nog steeds.
Wat geeft het nou? Zelfs al zou het om een grap gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat als ik nog 1,5 week de tijd heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjes
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef BlueMage het volgende:
Wat ben je voor slappeling als je dat zo maar toelaat dat je ouders + leraar je hobby afpakken.
Ben je een turk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef L095 het volgende:
[..]
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?
Film je toch met je telefoon? Veel verschil zal 't niet maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef L095 het volgende:
[..]
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?
ik beneen natuurtalentquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:Ik kijk net pas die drie paintfilmpjes
Pixar eat your heart out!
de kwaliteit maakt zeker veel uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Film je toch met je telefoon? Veel verschil zal 't niet maken.
Wat is de stand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef L095 het volgende:
[..]
ik beneen natuurtalent![]()
![]()
![]()
ik krijg niet veel abonnementen er meer bij
Met mij erbij 40 abonnees.quote:
bla bla blaquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met mij erbij 40 abonnees.![]()
Kom op, dude, heb je een webcam??
Sowieso een beetje dom om je camera aan die bewerker te geven he... Voortaan het materiaal op een DVD ofzo zetten, dan kun je intussen doorgaan met filmen. Had je nu dus al een trailer kunnen maken oid.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
voeg me anders ff op msn toe kennen we praten.
l095-lesley@live.nl
Voeg mij anders even toe. Ik zit al klaar in m'n onderbroek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
l095-lesley@live.nl
Da's ook een beetje dom, je MSN adres op een forum zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
gewijzigdquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's ook een beetje dom, je MSN adres op een forum zetten.![]()
Je kunt alles dat je kwijt wilt gewoon hier melden hoor, mijn MSN is privé
Eh... is het de eerste keer dat hij iets voor je bewerkt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef L095 het volgende:
[..]
gewijzigd, en ja btw de bewerker had wel een sd cart reader maar wou dus de hele camera erbij bla bla.
stom gedoe xd.
Dude, ik zou er niet van uit gaan dat je die camera nog terugziet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef L095 het volgende:
nope , hij deed het via zijn laptop en deed zijn laptop dicht en sloeg zijn scherm kapot xd.
had die dus ietsje langer nodig en nu is die in syrie naar zijn geboorteland xd
dus de camera haal ik morgen op na school.
en dan vraag ik iemand anders .
ik ben 14 xdquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef Rapaille het volgende:
Volgens mij is dit gelul, en gaat het gewoon om een krat bier ofzo. Toch gun ik je wel een krat bier, dus zal subscriben
huhquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef Rapaille het volgende:
WTF:
Het gaat blijkbaar goed, of youtube heeft weinig Directors uit Nederland![]()
10 - Most Subscribed (This Month) - Directors - Netherlands
helpen met ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef PinkCake het volgende:
TS, je kunt met een simpele digitale camera al filmen. Of inderdaad met je webcam en laptop. Of Windows Movie Maker, simpel zat.
Maar ja, ik zal je ook maar even helpen dan.
dankjewel , 44 subs!!quote:
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef L095 het volgende:
ik heb nu steeds meer hoop dat ik dit zeker haal !!
Ik heb tog geen camera....quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.
Telefoon? Webcam?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Nemephis het volgende:
Nou ben heb ook een abbo.. .verwacht binnenkort wel de beste video die ooit op Joeptjoep heeft gestaan natuurlijk.
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef L095 het volgende:
[..]
gwn een tribute filmpje aan 2pac ofzo?
met plaatjes erin?
DoGy geeft je doggiestijl.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:15 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. die Turkse rapper.. toevallig deze?
!
Enne op welke school zit je?
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:18 schreef L095 het volgende:
[..]
DoGy geeft je doggiestijl.
nee , zoek maar op AC penn connection .
DoGy woont achter AC
AC hebben we een docu over gemaakt.
woon je ook in hengeloquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziek![]()
Toch ben ik wel heel erg benieuwd op welke school je zit.. misschien ken ik je mentor wel
Waar FOK! al niet goed voor is.quote:
Ik hoop eerlijk gezegd dat die mentor wist dat 100 veel gevraagd is.quote:
#84 - Meest bekeken (Vandaag) - Regisseursquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
#84 - Meest bekeken (Vandaag) - Regisseurs
Ah, zat zelf op Twickelquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:32 schreef L095 het volgende:
Grundel.
jw![]()
VMBO word maar op 1 grundel gegeven als je in 2e zit.
dus ik denk dat je wel weet welke grundel.
Puick plan. L095, film de reactie van je docent!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat die mentor wist dat 100 veel gevraagd is.
En dat TS dan zo heul aankomt van; 100 leden, bitch.
En dat TS dat dan niet vergeet te filmen.
je mag niet in de les filmen xd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puick plan. L095, film de reactie van je docent!
dan heb ik zijn plaatsje wel gewezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
Dat moet toch helemaal goedkomen met die 100 abo's?
Die mentor
Hou ik je aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef L095 het volgende:
[..]
dan heb ik zijn plaatsje wel gewezen.
en heb ik mezelf ook bewezen dat ik het konxd.
toch met jullie![]()
daarom ga ik een bedankje als video maken
zo zijn ze..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:11 schreef Stewardess het volgende:
waarom zou jij uberhaupt niet mogen filmen wat een onzin.. en hoezo zouden ze je camera afpakken end an aan een ander geven ik bedoel hebben je ouders voor zon duur ding gedokt en geven ze t weg![]()
het leukste is als ik binnen de tijd al die 100 binnen heb.quote:
Moeten we verdomme alles voor je bedenken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef L095 het volgende:
[..]
je mag niet in de les filmen xd?
ben wel benieuwd naar die kop van hem als ik hem vertel dat die gefaald heeft.
haha zal ik proberen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, printje maken en die mentor, op het schoolplein, die print onder zijn neus houden.
Dan de reaktie filmen.
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodigquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, printje maken en die mentor, op het schoolplein, die print onder zijn neus houden.
Dan de reaktie filmen.
btw hij woont 1 straatje achter mij en komt regelmatig op bezoek bij me ouders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Dan de reaktie filmen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodig![]()
Kwestie van even fotosoepen
ja omdat ik teveel weg ben met camera en shit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef heavyyield het volgende:
Wat is dat voor totale onzin? Je hebt een camera GEKREGEN maar je ouders nemen nu hun eigen cadeau aan jou af/!1?1/ Ik wil wel weten wat ze jou aan normen en waarden leren
Neeee, ik ga voor eerlijk en vooral voor de reaktie van die mentorquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodig![]()
Kwestie van even fotosoepen
Ondanks rare mentoren en vreemde ouders wél karakter!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeee, ik ga voor eerlijk en vooral voor de reaktie van die mentor
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrogquote:
weetje ik probeer nu heel beleefd over te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ondanks rare mentoren en vreemde ouders wél karakter!![]()
Maar dit was zo makkelijk met die 10 die eronder stondquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrog
owja en wtf is eigenlijk een ts?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrog
Banana crew!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef L095 het volgende:
[..]
weetje ik probeer nu heel beleefd over te komen.
maar eigenlijk ben ik dat niet.![]()
laat maar zeggen ik heb replay shit leren jas bontkraag airmax 90 nike petje:P
en ga met haast geen 1 nederlander om
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Onee die gastjes kunnen wél filmpjes op Youtube zetten
bo slema , zeg gewoon manquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent een ts.
Denk daar maar 's over na.
Je verneukt wel je eigen topique nu.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef L095 het volgende:
[..]
eej kulleke ? wtf is dat.
niet zo praten![]()
ik snap dat niet
sorry Hvj jw , wjnmk beavj.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je verneukt wel je eigen topique nu.
Terwijl je al van geluk mag spreken dat het zo lang is blijven staan.
Te oud om dat soort afkortingen te snappenquote:
En gelijk heeft hijquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef L095 het volgende:
[..]
nee want ik weet zeker dat die nog wel op me channel gaat kijken of dat zo is .
21 jaar .quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Te oud om dat soort afkortingen te snappen![]()
21
Bijdehandjequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef L095 het volgende:
[..]
21 jaar .
niet oud.
dat is juist de periode dat je botergeil bent.![]()
![]()
als je dat niet wou lezen dan doe je alsof je het niet gezien hebt.
sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je snapt dat je nu het waardevolle medelijden van de FOK! leden aan het vergooien bent?
Niet handig dit, inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je snapt dat je nu het waardevolle medelijden van de FOK! leden aan het vergooien bent?
een mailtje = weg channel...quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef L095 het volgende:
[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet handig dit, inderdaad.
[/quote
sorry Nick , vergeef het me
Nee, achter je mentor knul, dat hij controleert of je niet sjoemelt met je abo'squote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef L095 het volgende:
[..]
dankjewel dat je achter mij staat , daten?
sorry dushiquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
een mailtje = weg channel...
DONT FOK WITH FOK!
en je leek me well zo liefquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, achter je mentor knul, dat hij controleert of je niet sjoemelt met je abo's
Ben ik ook, maar je wel een btje gedragen hč, we zijn je nog wel zo behulpzaamquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef L095 het volgende:
[..]
en je leek me well zo lief![]()
![]()
nouja ik ga er vanuit dat die dat doet he .
sorry lieverd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar je wel een btje gedragen hč, we zijn je nog wel zo behulpzaam
Je filmpt dus zonder te vragen meisjes met te korte rokjes en denkt dat wij erin trappen als je de belofte doet dat je écht serieus echt echt waar filmpjes gaat plaatsen. Come on als jij werkelijk te pas en te onpas overal en nergens al maandenlang loopt te filmen dan heb je heus wel 10 minuutjes materiaal wat je online kunt zetten en waardoor je meer interesse van mensen zou kunnen wekken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef L095 het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat ik film.
uberhaupt niet hun niet , niemand niet.
als ik dus die 100 niet haal dan mag ik mijn camera inleveren .
dus dan kan ik helemaal niet filmen in me vrije tijd .
Welterusten, ik kijk hier morgen weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef L095 het volgende:
IK ga nu maar pitten .
echt bedankt alvast en ik hoop dat ik het haal!
ik ga zeker de mentor filmen , het mooiste is natuurlijk in zijn eigen huis.![]()
blijven subben .![]()
![]()
![]()
Dat, en je mentor die gaat beslissen over of jij thuis mag filmen of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe jij je pauzes en vrije tijd in wil delen is toch jouw zaak?
Bij de méntor thuis..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat, en je mentor die gaat beslissen over of jij thuis mag filmen of niet?
Vage shit
Heeft ie die ook bij elkaar gespamt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef synnath het volgende:
Waarom adverteer je niet wat op je Hyves account? Zo te zien heb je meer dan 500 Hyves vrienden.
Hij helpt zichzelf niet echt met die laatste paar posts.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef Stali het volgende:
Met 70 begint de teller nu stil te staan..
100 moet via FOK! toch makkelijk lukken?
Kom op en help die jongen..
Ach kom, gun 'm het voordeel van de twijfel. En anders is zo'n abbo ook snel weer ongedaan gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij helpt zichzelf niet echt met die laatste paar posts.
serieusquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:36 schreef Hueaeh het volgende:
Dit is echt fantastisch. TS geeft een nette deconstructie van een hoax. Connie breukhoven fictie. is een hoogtepuntje.
lag je in een deuk over je zieke buurvrouw?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef L095 het volgende:
Nou jongens , ik ben weer terug van school.
toevallig hadden we Ict les van muziek .
in de bieb en was de mentor er ook .![]()
heb hem meteen laten zien.
zegt die ook nog is op zo'n rottige manier , achja je ebnt er nog niet he !.
ik had maar beter 200 moeten zeggen .
dat laat duidelijk een vorm van haat zien? xd
+ ik heb de camera opgehaald.
elk filmpje is zeker goed van de docu alleen wil die nog 3 stukjes overnieuw doen .
omdat we een beetje in een deuk lagen.
dat bedank filmpje komt er aan jongess !!
Nou dan zou ik maar eens snel je buurvrouw gaan filmen... ben zo abbo af heur!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef L095 het volgende:
[quote]Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
nee over de docu.
ik heb geen filmpje gemaakt over me buurvrouw , die moet nog worden gemaakt
dus daarover kon ik neit in een deuk liggen met filmen als die nog niet eens is gefilmd.
hmm ja eerst nog die docu en hopelijk deze week.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan zou ik maar eens snel je buurvrouw gaan filmen... ben zo abbo af heur!
Dat soort mensen weten een ander ook echt positief te motiveren he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef L095 het volgende:
Nou jongens , ik ben weer terug van school.
toevallig hadden we Ict les van muziek .
in de bieb en was de mentor er ook .![]()
heb hem meteen laten zien.
zegt die ook nog is op zo'n rottige manier , achja je ebnt er nog niet he !.
ik had maar beter 200 moeten zeggen .dat laat duidelijk een vorm van haat zien? xd
+ ik heb de camera opgehaald.
elk filmpje is zeker goed van de docu alleen wil die nog 3 stukjes overnieuw doen .
omdat we een beetje in een deuk lagen.
dat bedank filmpje komt er aan jongess !!
hehe , bedankt voor de positieve instelling die je mij gaf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat soort mensen weten een ander ook echt positief te motiveren he?.
Trek je er maar niets van aan. Je bent er bijna en er is nog tijd genoeg..
handleiding voor bamisoep met zo'n gast mattie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
TS heeft camera in bezit?
Ik verwacht nu snel meesterlijke filmpjes.
Doe er dan wat aan! Ff op Fok! laten weten dat je er bent en wat de bedoeling is. Nog 23 abo's, je kunt het!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef L095 het volgende:
77 abonnementen , my topic ziet er wel een beetje dood uit.
23 abbo's klinkt een eitje , alleen stromen de abo's niet echtmeer binnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan! Ff op Fok! laten weten dat je er bent en wat de bedoeling is. Nog 23 abo's, je kunt het!
Dat bedoel ik, 23 klinkt idd als een eitje dusssss.. aan de slag!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef L095 het volgende:
[..]
23 abbo's klinkt een eitje , alleen stromen de abo's niet echtmeer binnen.
maar ik ga het halen , zeker![]()
en jij staat zeker in me bedank video.
special thanks to chanel
aan de slag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, 23 klinkt idd als een eitje dusssss.. aan de slag!
In andere topics aandacht vragen voor dit topic? Net zoals Nick voor jou gedaan heeft, je dacht toch niet dat we zomaar ff aan kwamen waaien hier. Hij heeft ons gewezen op dit topic. Dus die aandacht ga jij nu voor jezelf vragen, heb je wat te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef L095 het volgende:
[..]
aan de slag.
op fok?
hoe kan ik dat doen dan
is dit een overheersend topic dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Klonterpot het volgende:
Bazentopic. Hier moet ik gepost hebben.
hoe dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je nu eens zelf je best gaat doen misschien wel
zal ik wel doen .quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Klonterpot het volgende:
Misschien gewoon film plaatsen en niet die laffe 'geanimeerde' Paintcreaties.
als je het topic had gelezen wist je waarom ik die paints heb gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Die paintdingen zijn echt wel bagger
Kan je trouwens niet gewoon wat nep-youtubeaccounts maken en abonneren?
yoo , thanks.quote:
ik heb het snel gedaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:26 schreef Petertjuhh het volgende:
Tip voor de volgende keer: je hele hoofd erop in plaats van de helft. Ziet er vrij slordig uit :p Maar keep up the good work
En dan? TS moest 100 abbo's krijgen en die heeft hij (bijna)! Of vertelde mentor er ook bij wie die 100 dan precies moesten zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Kipsate het volgende:
Wel leuk en aardig enzo, dat filmpje. Maar die zal je mentor dan ook wel te zien krijgen, als die ff komt kijken als je je 100 abonnementen hebt
Ga het nog moeilijker voor hem makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En dan? TS moest 100 abbo's krijgen en die heeft hij (bijna)! Of vertelde mentor er ook bij wie die 100 dan precies moesten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |