ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef PjotrXII het volgende:
100 Abbo's op 3 amateuristische kutfilmpjes.. Krijg jr krat bier ts?
Lief blijven eikel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:07 schreef L095 het volgende:
[..]
ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .
afwijking ofzo?
gekregen van me ouders xd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef heavyyield het volgende:
wat een bagger zeg, nu snap ik waarom ze niet willen dat je meer filmpjes maakt![]()
Nee nu serieus, je moet gewoon wat muziek op je kanaal zetten of idd klonen aanmaken. Helaas liet je je door je ouders en je mentor tot een quotum pushen (waardoor ze sowieso hebben gewonnen, ze doen het later gewoon nog een keer). Heb je die camera gekregen of zelf gekocht? Anders koop je er toch één voor je verjaardag.
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
Heb het gelezen, slecht excuus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef L095 het volgende:
[..]
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.
da's jouw mening.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Heb het gelezen, slecht excuus.
Om die mentor te naaienquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
ze slaan nergens op xdquote:
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef L095 het volgende:
[..]
ze slaan nergens op xd
maar omdat me camerabij de bewerker ligt kon ik deze weddenschap amper winen.
dus maakte ik maar domme filmpjes in de hoop op veel abonee's
Ik heb je topique op zijn minst bij 5 userts onder de aandacht gebracht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:31 schreef L095 het volgende:
[..]
hij trekt ook meisjes voor![]()
maar zolang ik de 100 niet haal verlies ik nog steeds.
Wat geeft het nou? Zelfs al zou het om een grap gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat als ik nog 1,5 week de tijd heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |