ik ben niet degene die dat bepaald .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had beter kunnen afspreken dat je één goed filmpje maakt en dan een bepaalde hoeveelheid views haalt. 100 subscriberts in 3 weken is volgens mij namelijk echt niet te doen.
Hint: Never bite the hand that feeds you.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef L095 het volgende:
[..]
kun je ook serieus doen?
zo leuk is dat niet.
ik heb het haar gevraagd en ze stond er helemaal achter.
ze zei : dat andere mensne die het hebben ook er mee over kunnen praten
en jij zet zo'n stomme reactie.
En ik gok zo maar dat die weinig verstand hebben van YouTube en subscribers?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:01 schreef L095 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die dat bepaald .
de mentor en mijn ouders hebben die gemaakt.
ja sorry.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n grafthema is toch geen goeie reclame voor je channel of wel?![]()
Je hoeft niet meteen zo lelijk te doen
Nou, je bent hier nu toch al aan het spammen (reclame maken voor iets buiten Fok!)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef L095 het volgende:
bedankt .
tenminste ''iets''
heb je misschien een idee wat snel mensne trekt en veel abonnee's?
1,5 week laten staan, gewoon om die ouders en die mentor te zieken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
Zet er iets leuks op dat anderen niet hebben
Je hebt er weer één bij trouwens, maar als er niets komt trek ik hem weer in![]()
dat niet .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef Lano het volgende:
Dus als je 100 volgers heb, boeit het je ouders en mentor niet meer dat je blijkbaar niet genoeg met school bezig bent/mensen irriteert in je pauzes?
Als t echt je passie is zoals je beweerd, fuck je ouders en je mentor dan
wat is een DGK filmpje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Met DGK filmpjes alleen al krijg je 40 abbonees
Opgenomen filmpjes van De Gouden Kooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:13 schreef L095 het volgende:
[..]
wat is een DGK filmpje?
en ja ik zal zeker mijjn best doen om te overtuigen dat ik echt wat ermee wil doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |