Nee geen grap!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
Fiets ik las dat jij MBO deed, of was dat een grap/troll?
Dan krijg ik een ban van remlof!quote:
Sense?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee geen grap!
nou ja...
Het MBO is één grote grap
dus dan kloon je tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban van remlof!
i has none.quote:
hallo crackquote:
en dan langer gebanned worden zekerquote:
Doe je nu wel MBO, zoja wat. Of geen MBOquote:
sorry maar zie ik hier tekst ?quote:
je bent mod die worden toch niet geband (behalve als ze she hetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan langer gebanned worden zeker
ik zie hier niks staanquote:
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe je nu wel MBO, zoja wat. Of geen MBO?
hoe gaat het met je vandaaag?quote:
en dan doe ik nog pr ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef gers het volgende:
[..]
je bent mod die worden toch niet geband (behalve als ze she heten)
Oh ok.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.
Wat dacht jij dat ik deed?quote:
Goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vandaaag?
Ben je zwanger?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed
Ik heb de kriebels in mn buik en ik ga zo naar mn oma en daaarna naar het vogelverschrikkers festival
metselaar dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat ik deed?
Gelukkig maar.quote:
Dat is meer omdat iedereen dat hier doet jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.
idd! en dan doe ik ook nog eens iets wat totaal niet met PR te maken heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.
Maar kon je niet in eenkeer HBO doen? Of heb je je schooltijd een beetje verkloot?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd! en dan doe ik ook nog eens iets wat totaal niet met PR te maken heeft.![]()
Ik kan gewoon alles.![]()
Ga hierna wel HBO doen.:Y
Ik mocht niet! van de basisschoolquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar kon je niet in eenkeer HBO doen? Of heb je je schooltijd een beetje verkloot?
En kon je geen vavo doen ofzo? Als je blijkbaar wel hoger aankunt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet! van de basisschool![]()
Die gaven mij het stempeltje VMBO![]()
nu doe ik al 6 jaar geen reet.
quote:
zit je dan wel de plaatselijke piraat op tijdens de praktijklessenquote:
Sorry.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Gisteren heeft een of andere dronken chick bodyshots van me gedaan.
Neequote:
En toen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Gisteren heeft een of andere dronken chick bodyshots van me gedaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
McDonald's is een wapen van de communisten
Onzin. Dan ga je toch op de middelbare school overstappen naar havo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet! van de basisschool![]()
Die gaven mij het stempeltje VMBO![]()
nu doe ik al 6 jaar geen reet.
Is dat niet nobel van me?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:12 schreef Japsnars het volgende:
En wow, php heeft eindelijk eens het nieuwe deel geopend
Precies. Als vmbo echt te makkelijk voor je is, valt dat de leraren ook op en krijg je vast en zeker het advies naar de havo te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Dan ga je toch op de middelbare school overstappen naar havo?
Wtf is dat voor faggotryquote:
quote:
Wie doet er gemeen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Doe niet zo gemeen tegen fiets. Pak mij maar
Op zich wel. Naja ik denk dat ik rond 2uur maar ga. Ik houd het niet meer, ik was ook al veeuuulstevroeg wakker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef gers het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUHHHH
en je kunt nu al bier drinken
Ja die is ook vet. Maar die bass in You're a Jerkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf is dat voor faggotry
Bonkers daarentegen:
[..]
Oja kut, ik herinner me net dat ze dat hier ook uitzenden. Ben alleen te lui om een half uur te gaan fietsenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme wat duurt het lang eer het half 3 is. Ik wil bier drinken in de kroeg en Ajax zien!
Normaal luister ik echt bijna nooit dit soort muziek maar deze is toch wel heel vet:quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die is ook vet. Maar die bass in You're a Jerk.
Een half uur fietsen naar de kroegquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja kut, ik herinner me net dat ze dat hier ook uitzenden. Ben alleen te lui om een half uur te gaan fietsen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor jongens, op een mooie pot overwinning van Ajax.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een half uur fietsen naar de kroegwaar de fack woon jij.
Jij woont in het Gooi!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn ook wel wat dingen maar ik denk niet dat ze daar nu voetbal hebben
Ik weet alweer waarom ik hem nog ken. Hij was praeses van de leerlingenraadquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:23 schreef Japsnars het volgende:
http://talent.geenstijl.t(...)ews_media_raced.html
Ik heb ooit nog bij die dude op school gezeten
Jaquote:
Gelukig voor jou, ga ik binnenkort verhuizenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef gers het volgende:
blaricum
japsnars houdt ook zeker van hokkie
Dat screensnapr doet het nog steeds niet bij mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn ook wel wat dingen maar ik denk niet dat ze daar nu voetbal hebben
Kutproviderquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat screensnapr doet het nog steeds niet bij mij![]()
Moet je wel de cijfers voor hebben dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Dan ga je toch op de middelbare school overstappen naar havo?
Blaasontsteking? Kater? ..?quote:
Waarom moet je huilen?quote:
Ik was vannacht constant aan het pokerenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik had mezelf btw beloofd om te beginnen met leren, maar ben nu weer aan het pokeren! Ik haat mezelf
Ik zit nog op pokertime.euquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik was vannacht constant aan het pokeren
Uiteindelijk wel een paar euro winst.
Daarnaast moet ik ook heel veel bwin punten hebben verdient met de rake maar mijn puntensaldo is nog steeds niet geupdate.
Oh, op die fiets.quote:
quote:
quote:
Dit is wel heeel toevallig, btw, we hadden het nog over die fiets die ik over hadquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag er geen grapjes over maken.
Die van je zusje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is wel heeel toevallig, btw, we hadden het nog over die fiets die ik over had
Neehee.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, en als je nog een fiets wil, heb er nog een extra kunnen hosselen. Moet je er wel over vechten met Otis, die wou ook nog een fiets van me kopen
Ja, kutzooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is wel heeel toevallig, btw, we hadden het nog over die fiets die ik over had
Ik kan het niet zien, maar het is vast vervelend.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar het is vast vervelend.Ik heb nu nog maar 55 cent, maar als ik bij de laatste 5 van deze sit&go eindig komt er 5 euro bij
Auquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver nogmaals 1.20 weg
[ afbeelding ]
Misschien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, kutzooikom je 'm brengen?
Heb je geen extra fiets dan?quote:
Ik ben werkeloosquote:
Tegemoetkoming scholierenquote:
Awww, kut man.quote:
10 minuten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoelang is het fietsen naar je school?
Ow joh, 20 minuutjes eerder vertrekken. Lekker muziek in je kop, kom je heul ontspannen aangewandeld.quote:
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is datquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ow joh, 20 minuutjes eerder vertrekken. Lekker muziek in je kop, kom je heul ontspannen aangewandeld.
Dan neem je een taxiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is dat10 minuten fietsen is keihard doortrappen bij mij, dus echt minimaal een half uur lopen ofzo.
Haha, zo ben ik ook. Als je gaat fietsen moet je doorrijden. Niet treuzelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is dat10 minuten fietsen is keihard doortrappen bij mij, dus echt minimaal een half uur lopen ofzo.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit moet je even zien:quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
Al 2 hoofdstukken gedaan, ik verdien pauze
1-3quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef Japsnars het volgende:
Ik kijk even een kwartiertje niet naar Ajax en zie dat het ineens 3-1 staat![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Allure_ het volgende:
I THINK I"M LOVE WITH MY RADIOOOOOOOOOOOO, CUZ IT NEVER LET'S ME DOWNN OEHOEEE.
Ja maar, Ja maar..quote:
Leuk maar liever:quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Allure_ het volgende:
I THINK I"M LOVE WITH MY RADIOOOOOOOOOOOO, CUZ IT NEVER LET'S ME DOWNN OEHOEEE.
Naar België?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
Kenkersaai aqui. Even naar Belgie, ciao
.
Ah je bent er weerquote:
Wat ga je doen dan?quote:
Vooral het begin ging echt van cliché naar cliché, al werd dat gaandeweg de film minder. Maar echt een hoogstaande film kan ik het toch niet noemen. Kan ook komen doordat ik door de kop van Ryan Gosling altijd aan Breaker High moet denken en ik daardoor een glimlach niet kan onderdrukken.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vooral het begin ging echt van cliché naar cliché, al werd dat gaandeweg de film minder. Maar echt een hoogstaande film kan ik het toch niet noemen. Kan ook komen doordat ik door de kop van Ryan Gosling altijd aan Breaker High moet denken en ik daardoor een glimlach niet kan onderdrukken. [ afbeelding ]
Ja, wel een beetjequote:
Show us.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
O, en ik heb eindelijk schoenen gekocht
Oh, die vind ik niet zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puma/Rudolf Dassler:
[ afbeelding ]
quote:
Drink dan niet zoveel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben me daar een partij brak zeg.
quote:
Ik ook niet Jappie.quote:
Goddomme, wijs mij dan eens aan wat wel mooie schoenen zijn danquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet Jappie.Maargoed, gelukkig vinden we allebei die Vans tof, dan is er in ieder geval wel iets wat we allebei leuk vinden.
Het is niet het einde van de wereld weetje.
Oh, daar stond een plaatje van:quote:
quote:Your musical compatibility with CLP22 is HIGH
Music you have in common includes Arctic Monkeys, The Whitest Boy Alive, The Kooks, The Killers and Phoenix.
Ja. En jij hebt ze, ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
En die vinden we allebei tof toch?
Ga je seksen met Zot?quote:
4th base op de 1e datequote:
Ik geloof er geen reet van dat je op de eerste date meteen gesekst hebt.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je geen kloon van ZH bent.
Echt wel.quote:
Fiorentinaquote:
Ik geloof niet dat ze gedate hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je op de eerste date meteen gesekst hebt.
We maken dinsdag wel een fotoquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze gedate hebben.
Dat zei ik gisteren ook al tegen hem jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je op de eerste date meteen gesekst hebt.
Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al tegen hem ja
kijk uit dat je niet achter een kinderwagen belandquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al tegen hem ja
Pilquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet achter een kinderwagen beland
Ik ben zijn vriendin niet, dus dat kan nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Japsnars het volgende:
Zotheid's kloon:
Nieuwe vriendin wil mij niet pijpen
En je bent er ook niet vies van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben zijn vriendin niet, dus dat kan niet
Daar ging ik gewoon al van uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso dat je dat hier op Fok! gaat vertellen. Ik zeg toch ook niet dat ik al 7x seks heb gehad met Skylark.
!
Van wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En je bent er ook niet vies van.
Toch?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil details. Wat versta jij onder gesekst? Handen, mond? Of gewoon hét?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso dat je dat hier op Fok! gaat vertellen. Ik zeg toch ook niet dat ik al 7x seks heb gehad met Skylark.
!
Pedoquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
!
Oh, neequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Pijpen, (dat topic wat Japsnars postte).
Dat van Crack en Zot dan he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind het wel een beetje sneu, mocht dit waar zijn.
Als het echt waar zou zijn zou ik het wel echt smooth vinden van ZHquote:
Hij is 19, hoor.quote:
Dat zei ik toch alll?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind het wel een beetje sneu, mocht dit waar zijn.
Dit wel ja. Hij brengt de kale medemens weer hoop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als het echt waar zou zijn zou ik het wel echt smooth vinden van ZH!
We gaan ook een stichting beginnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit wel ja. Hij brengt de kale medemens weer hoop.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zotheid verdient wel 100 E-hossel punten.
quote:
Vooral als je bedenkt dat ze me om 1 uur 's nachts alweer kon vertellen dat het een geslaagde avond was.quote:
Laatste bus enzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat ze me om 1 uur 's nachts alweer kon vertellen dat het een geslaagde avond was.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Schreeuw je als je klaarkomt net zoals je deed bij Rotjoch, Zotheid?
Hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef Devvie het volgende:
VIEZE ZOTHEID OP JE BEELDSCHERM
[ afbeelding ]
HAHAHA.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef Devvie het volgende:
VIEZE ZOTHEID OP JE BEELDSCHERM
[ afbeelding ]
PROPS VOOR MIJN FOTOSOEP GOD-LIKE SKILLS.quote:
DAT DUSCH.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PROPS VOOR MIJN FOTOSOEP GOD-LIKE SKILLS.
Als sterren aan de hemel staanquote:
Wat ik mij trouwens al een tijdje afvroeg, he..quote:
Pics van zijn prullenbakquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Kun je nou bevestigen dat er seks heeft plaatsgevonden, Zot?
quote:
Je zusje houdt van fruit want ze eet mijn banaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als sterren aan de hemel staan
Dan neuk ik ze
Nee. Dit is een banaan met een rits.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens al een tijdje afvroeg, he..
Die banaan uit je UI, is dat dezelfde banaan als de banaan die ernie in zijn oor heeft op jitzzzze's UI?
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Kun je nou bevestigen dat er seks heeft plaatsgevonden, Zot?
Cheil.quote:
Nee.quote:
Of ga weer seksen met Bt!quote:
Ik heb 2,5 uur geleerd vandaag. Goed he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik zit alweer uren in de universiteitsbiliotheek te leren.
Morgen tentamen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Beter komen die bazen een keer op de Grote Markt.quote:
Op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Begint te vervelenquote:
Nee, zij blijven lekker in Eindjequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beter komen die bazen een keer op de Grote Markt.
Ja sick hequote:
En dan weten we dus allemaal meteen dat je nooit seks met mij hebt gehad, dat verveelt namelijk nietquote:
Eindje Gramma.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zij blijven lekker in Eindje.
Jij hebt ook geen spannend levenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
O MIJN GOD CRACK EN ZOTHEID HEBBEN GECOPULEERD? Dit is het schokkendste dat ik in tijden heb gehoord.
Ik ben trots op je.quote:
Whih, dat dacht ik nu ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
O MIJN GOD CRACK EN ZOTHEID HEBBEN GECOPULEERD? Dit is het schokkendste dat ik in tijden heb gehoord.
Haarlemquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beter komen die bazen een keer op de Grote Markt.
Nee, mijn vrienden hebben geen spannend leven, daarom hoor ik niets schokkends.quote:
Je moet wel rekening houden met de belangen van de stakeholders he, als zij niet pleased zijn heb je muchos problemos.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb er woensdag eentje, en dan donderdag. Ik word gek van al die strategic capabalities, environment scanning en stakeholders![]()
Ik noem het liever coïtus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Gelukkig kun je stakeholders mappen met de power/interest matrix, om de key players te identifyen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet wel rekening houden met de belangen van de stakeholders he, als zij niet pleased zijn heb je muchos problemos.
Ik kan het eigenlijk niet eens voor me zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het voor me en het is nasty.
Ik wel. Sterker nog, ik zie nu hun trio voor me, Rotjoch is de derde man.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet eens voor me zien.
Dat zal best.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gelukkig kun je stakeholders mappen met de power/interest matrix, om de key players te identifyen.
Ik helaas wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het kale hoofd huh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het voor me en het is nasty.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik zie nu hun trio voor me, Rotjoch is de derde man.
Tmiquote:
Je moet maar denken wat je zelf wilquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat jullie allebei liegen.
Ik ben ouder en ik heb geen. Puh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Je bent 17. Hoeveel vergelijkingsmateriaal kun je hebben?
Lengte is niet alles.quote:
Dat zeggen alleen mannen met een kleintje en vrouwen die die mannen hun gevoelens niet willen krenken.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen met een kleintje en vrouwen die die mannen hun gevoelens niet willen krenken.
Dit dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen met een kleintje en vrouwen die die mannen hun gevoelens niet willen krenken.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Gast, ik heb al 2 kinderen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, watquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gast, ik heb al 2 kinderen hoor
En daar doe ik het allemaal voor natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oei, doe dat maar, anders schaad je je fok-imago misschien nog meer.
Grapjuuh. Anders had je dit ook niet gezegd he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar doe ik het allemaal voor natuurlijk
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Op je 17e heb je wel al een paar lullen gezien, denk ik zo
Shiiiit man, ik word al best wel snel 17.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Liefquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grapjuuh. Anders had je dit ook niet gezegd he.
7quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Schiet op danquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shiiiit man, ik word al best wel snel 17.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Shiiiit man, ik word al best wel snel 17.
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik nog steeds wel jongetjes van 12 doen.
Gelukkig ben ik er!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo, op je 17e kun je toch al aardig wat seks hebben gehad?
Of niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |