Nee geen grap!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
Fiets ik las dat jij MBO deed, of was dat een grap/troll?
Dan krijg ik een ban van remlof!quote:
Sense?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee geen grap!
nou ja...
Het MBO is één grote grap
dus dan kloon je tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban van remlof!
i has none.quote:
hallo crackquote:
en dan langer gebanned worden zekerquote:
Doe je nu wel MBO, zoja wat. Of geen MBOquote:
sorry maar zie ik hier tekst ?quote:
je bent mod die worden toch niet geband (behalve als ze she hetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan langer gebanned worden zeker
ik zie hier niks staanquote:
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe je nu wel MBO, zoja wat. Of geen MBO?
hoe gaat het met je vandaaag?quote:
en dan doe ik nog pr ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef gers het volgende:
[..]
je bent mod die worden toch niet geband (behalve als ze she heten)
Oh ok.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.
Wat dacht jij dat ik deed?quote:
Goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vandaaag?
Ben je zwanger?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed
Ik heb de kriebels in mn buik en ik ga zo naar mn oma en daaarna naar het vogelverschrikkers festival
metselaar dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Middenkaderfunctionaris Bouwkunde.
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat ik deed?
Gelukkig maar.quote:
Dat is meer omdat iedereen dat hier doet jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.
idd! en dan doe ik ook nog eens iets wat totaal niet met PR te maken heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik las het toevallig ergens. Maar ik had nooit gedacht dat jij MBO deed, je bent immers pr medewerker en mod, niet dat dat alles zegt maartoch. De meeste zijn HBO of WO.
Maar kon je niet in eenkeer HBO doen? Of heb je je schooltijd een beetje verkloot?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd! en dan doe ik ook nog eens iets wat totaal niet met PR te maken heeft.![]()
Ik kan gewoon alles.![]()
Ga hierna wel HBO doen.:Y
Ik mocht niet! van de basisschoolquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar kon je niet in eenkeer HBO doen? Of heb je je schooltijd een beetje verkloot?
En kon je geen vavo doen ofzo? Als je blijkbaar wel hoger aankunt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet! van de basisschool![]()
Die gaven mij het stempeltje VMBO![]()
nu doe ik al 6 jaar geen reet.
quote:
zit je dan wel de plaatselijke piraat op tijdens de praktijklessenquote:
Sorry.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Gisteren heeft een of andere dronken chick bodyshots van me gedaan.
Neequote:
En toen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Gisteren heeft een of andere dronken chick bodyshots van me gedaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
McDonald's is een wapen van de communisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |