Onzin. Dan ga je toch op de middelbare school overstappen naar havo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mocht niet! van de basisschool![]()
Die gaven mij het stempeltje VMBO![]()
nu doe ik al 6 jaar geen reet.
Is dat niet nobel van me?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:12 schreef Japsnars het volgende:
En wow, php heeft eindelijk eens het nieuwe deel geopend
Precies. Als vmbo echt te makkelijk voor je is, valt dat de leraren ook op en krijg je vast en zeker het advies naar de havo te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Dan ga je toch op de middelbare school overstappen naar havo?
Wtf is dat voor faggotryquote:
quote:
Wie doet er gemeen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Doe niet zo gemeen tegen fiets. Pak mij maar
Op zich wel. Naja ik denk dat ik rond 2uur maar ga. Ik houd het niet meer, ik was ook al veeuuulstevroeg wakker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef gers het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUHHHH
en je kunt nu al bier drinken
Ja die is ook vet. Maar die bass in You're a Jerkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf is dat voor faggotry
Bonkers daarentegen:
[..]
Oja kut, ik herinner me net dat ze dat hier ook uitzenden. Ben alleen te lui om een half uur te gaan fietsenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme wat duurt het lang eer het half 3 is. Ik wil bier drinken in de kroeg en Ajax zien!
Normaal luister ik echt bijna nooit dit soort muziek maar deze is toch wel heel vet:quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die is ook vet. Maar die bass in You're a Jerk.
Een half uur fietsen naar de kroegquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja kut, ik herinner me net dat ze dat hier ook uitzenden. Ben alleen te lui om een half uur te gaan fietsen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor jongens, op een mooie pot overwinning van Ajax.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een half uur fietsen naar de kroegwaar de fack woon jij.
Jij woont in het Gooi!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn ook wel wat dingen maar ik denk niet dat ze daar nu voetbal hebben
Ik weet alweer waarom ik hem nog ken. Hij was praeses van de leerlingenraadquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:23 schreef Japsnars het volgende:
http://talent.geenstijl.t(...)ews_media_raced.html
Ik heb ooit nog bij die dude op school gezeten
Jaquote:
Gelukig voor jou, ga ik binnenkort verhuizenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef gers het volgende:
blaricum
japsnars houdt ook zeker van hokkie
Dat screensnapr doet het nog steeds niet bij mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn ook wel wat dingen maar ik denk niet dat ze daar nu voetbal hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |