Jij hebt ook geen spannend levenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
O MIJN GOD CRACK EN ZOTHEID HEBBEN GECOPULEERD? Dit is het schokkendste dat ik in tijden heb gehoord.

Ik ben trots op je.quote:

Whih, dat dacht ik nu ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
O MIJN GOD CRACK EN ZOTHEID HEBBEN GECOPULEERD? Dit is het schokkendste dat ik in tijden heb gehoord.

Haarlemquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beter komen die bazen een keer op de Grote Markt.

Nee, mijn vrienden hebben geen spannend leven, daarom hoor ik niets schokkends.quote:

Je moet wel rekening houden met de belangen van de stakeholders he, als zij niet pleased zijn heb je muchos problemos.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb er woensdag eentje, en dan donderdag. Ik word gek van al die strategic capabalities, environment scanning en stakeholders![]()

Ik noem het liever coïtus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:

Gelukkig kun je stakeholders mappen met de power/interest matrix, om de key players te identifyen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet wel rekening houden met de belangen van de stakeholders he, als zij niet pleased zijn heb je muchos problemos.

Ik kan het eigenlijk niet eens voor me zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het voor me en het is nasty.

Ik wel. Sterker nog, ik zie nu hun trio voor me, Rotjoch is de derde man.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet eens voor me zien.

Dat zal best.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gelukkig kun je stakeholders mappen met de power/interest matrix, om de key players te identifyen.
Ik helaas wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet eens voor me zien.

Het kale hoofd huh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het voor me en het is nasty.

quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik zie nu hun trio voor me, Rotjoch is de derde man.

Tmiquote:

Je moet maar denken wat je zelf wilquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat jullie allebei liegen.

Ik ben ouder en ik heb geen. Puh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Je bent 17. Hoeveel vergelijkingsmateriaal kun je hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |