Ik ben werkeloosquote:
Tegemoetkoming scholierenquote:
Awww, kut man.quote:
10 minuten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoelang is het fietsen naar je school?
Ow joh, 20 minuutjes eerder vertrekken. Lekker muziek in je kop, kom je heul ontspannen aangewandeld.quote:
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is datquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ow joh, 20 minuutjes eerder vertrekken. Lekker muziek in je kop, kom je heul ontspannen aangewandeld.
Dan neem je een taxiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is dat10 minuten fietsen is keihard doortrappen bij mij, dus echt minimaal een half uur lopen ofzo.
Haha, zo ben ik ook. Als je gaat fietsen moet je doorrijden. Niet treuzelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way, echt wat een kuteind lopen is dat10 minuten fietsen is keihard doortrappen bij mij, dus echt minimaal een half uur lopen ofzo.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit moet je even zien:quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
Al 2 hoofdstukken gedaan, ik verdien pauze
1-3quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef Japsnars het volgende:
Ik kijk even een kwartiertje niet naar Ajax en zie dat het ineens 3-1 staat![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |