SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom is het ook jullie dag, en jullie feestje. Doe het zoals je zelf wil. Daar kunnen anderen van alles van vinden en dat mág ook, maar dat maakt jullie dag er niet anders opquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
nou, wij willen graag trouwenen een mooi feestje geven
we letten wel op de portemonnaie, want zoveel geld hebben we niet, maargoed, je kunt ook een mooie dag hebben zonder er 15.000 euro aan uit te gevendat gezanik over 'ja, maar die jurk van 3000 euro MOET, je trouwt maar een keer!'
Ja, ik draag hem ook maar 1 keerdus gaat hij maximaal 600 euro kosten. Ook niet weinig, maar daarna verkoop ik hem gewoon weer
er hoeven geen doopjurken van gemaakt te worden
ja zeggen
ringen uitwisselen en daarna lekker moorkoppen eten, drinken, BBQen en feesten! Al onze naasten mogen daar bij zijn, en dat is niet gratis, maar wel super gezellig en mooi. Ik wil 'ja' zeggen, lekker ouderwets, en wat een ander daar van vindt zal me aan mijn anus oxideren
!
Goedemorgen!
quote:
Someone has some explaining to do...?quote:
Hier ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:vandaag weer de hele dag aan de studie
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daarom is het ook jullie dag, en jullie feestje. Doe het zoals je zelf wil. Daar kunnen anderen van alles van vinden en dat mág ook, maar dat maakt jullie dag er niet anders op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
tietvpDie zijn niet lastig te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Met recht een untraceable mind (zie bloglink in fobo).quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Someone has some explaining to do...?
Moblo in trouwjurkquote:
die's niet witquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Moblo in trouwjurk
Ziet er mooi uit.
Als je goedkoop wilt doen kun je altijd trouwen in je motorpak
Een busje kunstsneeuw die met de kerst te koop is doet wonderenquote:
Ik heb in de ochtend lekker vrijquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
vandaag weer de hele dag aan de studie
Owja, die had ik ook nog gedownload, heb ik vanavond weer iets te kijken. Gisteren ook leuke filmavond gedaan:)quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Up! is al in goede kwaliteit te downloaden.
1080p staat al klaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Up! is al in goede kwaliteit te downloaden.
Ow ja joh?? Weet ik niets van hier...quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Goede tip. Vanavond maar eens aanslingeren (aangezien UPC overdag de downloadsnelheid van torrents capt).
Die moet ik ook es downloaden! Lijkt mij een hele goede filmquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh?? Weet ik niets van hier...
Gisteren Moon gekeken... dat was nog eens een sterke film.
Ik kom hier overdag niet verder van 15 Kb/s, daarna knalt de verbinding plat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh?? Weet ik niets van hier...
Gisteren Moon gekeken... dat was nog eens een sterke film.
Jezus, wat een oplichterijquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kom hier overdag niet verder van 15 Kb/s, daarna knalt de verbinding plat.
UPC Fiberpower klinkt leuk, maar is dus gewoon keihard beperkt. Aso's.
Dan is er wat anders mis, of je staat op de blacklist. Dat zijn snelheden van 15 jaar geledenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Jup. En dan nog allerlei berichten de media inslingeren dat het niet zo is. Maar de praktijk wijst anders uitquote:
Ik heb echt nergens last van? Laatst ook een torrent ben 2mb+ binnengehaald overdag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
UPC Fiberpower klinkt leuk, maar is dus gewoon keihard beperkt. Aso's.
Mijn torrent van Up komt op dit moment niet verder dan 4,5 Kb/s bij ruim 700 seeders. M'n seedsnelheid is alles bij elkaar ongeveer 5 kb/s.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van? Laatst ook een torrent ben 2mb+ binnengehaald overdag.
Nope. Dit is namelijk stelselmatig overdag, zelfs als er verder niemand thuis is (en ik alle kabels en wireless eruit gooi en alleen mezelf overhou).quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
Zit iemand anders op je netwerk te hangen die wel 2 mb/sec haalt of zo
Nee hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Someone has some explaining to do...?
quote:
Echt he? Bahquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef Laysa het volgende:
ik vond het al erg dat het rond 7en donker werd maar dit is idd nog kutter
psttt.... pillen kopen? Melatonine 5 mg, Oxazepam 10 mg? Dromen, nachtmerries, hallucinaties? Allemaal te verkrijgen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
zo, ik ben weer helemaal van de wap. Klote klok met die vervelende vroeg donker momenten
ik heb dat allemaal al.......heppie niets andersquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
psttt.... pillen kopen? Melatonine 5 mg, Oxazepam 10 mg? Dromen, nachtmerries, hallucinaties? Allemaal te verkrijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |