Welke film?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een film aan het kijken waarvan ik er nu achterkom dat ik hem ooit al gezien heb. Maar geen idee meer heb hoe die ging.
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
ik vind die pakjes van Hole in the Wall zo vies he![]()
Ronin heet de film..Die heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Op veronica geen idee hoe die heet. Geen teletekst volgens mij hier.
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-enquote:
In that case: LOL @ Ing!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-en
Ja ben na een dag kwasten en rolleren niet meer zo vlotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik kan dat soort dingen echt niet meer kijken...Dan zit ik nog een hele avond na te jankenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Pff bij Paul e Leeuw een jong meisje dat nog maar even te leven heeft, getverdemme op dat soort momenten denk je echt wat erg! en wordt je even met je neus op je eigen leven geduwd.
Nee neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
Waar is ze trouwens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
quote:
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.
Oeehh rellen!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.Ik had wel behoefte aan een stukje roddel feedback.
![]()
Jeeee Nieslief wat een berg, maar wel ontzettend leuk dat er niet van die megadure computerachtige dingen tussen zitten. Dit is allemaal doen speelgoedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef nieslief het volgende:
Goed komt de opsomming:
- stoomtrein met baan
- auto met afstandbediening (zondag komt de tweede) Bouncy buggy ofzoiets staat wel in de intertoys gids die van de aanbieding.
- racebaan op batterijen
- racebaan zonder batterijen
- spel pinguin panic (soort van toren van pisa)
- lego: brandweerwagen, cementwaren, paardentrailer, piraten, ridders, mini brandweerautotje, mini strandwachtautotje
- boek: 5 brandweermannetjes (gouden boekje) en over een mol die wil weten wie op zijn kop gepoept heeft
- twee dikke stickerboeken met herbruikbare stickers
- twee cars tekenblokken
- twee cars auto's
- twee hot wheels auto's
- sponsbob walkie talkie
- k'nex auto met motor
- ieder een puzzel van een eigen foto
- mega dikke stoepkrijt
- foamstickers
- knutseldoos
- houten auto's
Goed zo???
* mompelt iets met als het je over den duivel hebt..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik!
Heb je mot met die ki en ka????
Please do tell![]()
Nou en bedankt he!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* mompelt iets met als het je over den duivel hebt..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou en bedankt he!
Mn ouders zijn net weg en ik had heerlijk gekookt, al zeg ik t zelf.
Toen moest ik eerst mn mailbox vol huilmailtjes checken![]()
En toch maar ff op t andere forum kijken hoe en wat.
En nu ben ik hier maar niet lang want ik heb hoofdpijn , volgens mij van al die suiker gisteren
Nou het was altijd heel leuk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Balen van die hoofdpijn en leuke hé forums moddenehh adminnen ehh ja zoiets dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*LOGt mee*
Kut![]()
SC #263 - Met zonder afstandbediening.
Oh-oh!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik!
Heb je mot met die ki en ka????
Please do tell![]()
Chi's hé? Toevallig deze week ook al iemand die twee of meer pups om mee te fokken ging kopen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het was altijd heel leuk.
Maar sinds jan en allemaal gaat fokken en iedereen bloedserieus gaat showen tot omkooppraktijken aan toe is de sfeer iets minder geworden
Excuse me?quote:
Altijd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, miste jij mij nou ook al?????????
Om met de woorden van de grootste draak op dat forum te spreken (op het hoogtepunt van -wederom- een rel waarna zij van het toneel verdweenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou ja je bent toch ook gewoon een kwijf![]()
![]()
Hoe kun je nou rellen om iets als Lush![]()
Ze zal daar wel heel actief zijn want bij ons houdt ze dr muil sinds ze dat hondje weggedaan heeft![]()
En ze moet dr adhd forumactiviteiten toch ergens kunnen botvieren
Ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg dat Lush he...daar ben ik nou wel erg benieuwd naar geworden. Maar ik heb geen bad..Hebben ze dan ook genoeg spullen voor in de douche?
Hoe de man het hoorde:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg dat Lush he...daar ben ik nou wel erg benieuwd naar geworden. Maar ik heb geen bad..Hebben ze dan ook genoeg spullen voor in de douche?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg ik heb best wel geld te veel he...daardoor ben ik nou wel erg benieuwd geworden naar Lush, maar ik heb het eigenlijk niet nodig. Weten jullie nog smoesjes om het toch te kopen?
Ooooh dat is lief!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik kan je wel wat proefjes opsturen als je wil?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe de vrouw het vertelde:
[..]
Hoe de man het hoorde:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe de vrouw het vertelde:
[..]
Hoe de man het hoorde:
[..]
Groooote fles + klein zakje + beetje inhoud van fles in zakje = proefje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooooh dat is lief!!. Hoe kom jij dan aan die proefjes?
Ik was even bang dat je nu ook al vond dat ik MrPerfect dingen zei tegen jequote:
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je nu ook al vond dat ik MrPerfect dingen zei tegen je
Haha da's waar. Maar anders koop ik wel gewoon een keer een fles hoor, dat is zonde van je fles!! Waar kopen jullie Lush? On-line?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groooote fles + klein zakje + beetje inhoud van fles in zakje = proefje.
Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chi's hé? Toevallig deze week ook al iemand die twee of meer pups om mee te fokken ging kopen...
Ja, maar mijn ouders kwamen vandaag, die belden gisteravond, dus heb ik t maar ff omgegooid, voor vandaag stond een simpel soepetje op het menu, dat vond ik wat karig voor die ouwen van me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat braadkuiken was toch voor zondag oh-oh?Maar het klinkt heerlijk
Ik ga film kijken!
Boh, een klein kneepje uit een 500 ml fles mis ik niet hoor. Maar als je in de buurt van een winkel woont is snuffelen ook erg leuk. Ik bestel altijd in de UK, daar is het stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar. Maar anders koop ik wel gewoon een keer een fles hoor, dat is zonde van je fles!! Waar kopen jullie Lush? On-line?
Welnee johquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Voor Mrs helemaal gek wordt: Lush talk kan ook hier: Lush # 162 Waar Cat22 de plaatselijke Lushdealer is! . Tref je zo ongeveer hetzelfde volk.
Owwww... dan.....quote:
Oeh jum!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Greys![]()
Mr![]()
Bamba, ja , ik gebruik meer douche spul, haarspul, cremetjes, maskertjes en zo dan badspul![]()
Dus ja!
Oh ik had trouwens een braadkuiken uit de oven met knoflook citroen en thijm, en aardappeltjes met worteltjes ook uit de oven, en een rodebietensalade.
Beetje Engels Sundayroast achtig![]()
Normaal kook in Indisch als mijn ouders komen, maar ze vraten dit ook.
Wat was er nou oh-oh?quote:
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu een masker op mn gezicht smeren
ik zei het uit beleefdheid!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww... dan.....![]()
Wat vinden jullie van de kerstprodukten?
Dit komt niet meer goed hoor. Misschien als je bijquote:
Wat was er nou waar???quote:
Kan hem niet lezen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Denken we er trouwens aan!?
[ afbeelding ]
(istie leesbaar?)
Uur langer slapen!
Maar ik ben een kwijf en Cattig.quote:
Hier in de vriezerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.
Ja joh dat had ik nog niet gemerktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidGeloof het of niet, de chineesjes zijn ook echt hyperig aan het worden...
Gecondoleerd nog Mrsubtle (sorry spuitelf kweet).quote:
Plaatje voor plaatje:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen..
Jaaa langer slapen
-->quote:
quote:
Nou, toen ik een chineesje zocht, 8 jaar geleden nu, waren er in NL 3 fokkers en waren er wachtlijsten van een jaar ongeveer. Nu staan ze op mp te koop, vliegen de herplaatsers me om de oren, en koopt iedereen echt massa's chineesjes. Ik ken echt mensen die er in 3 jaar 4 tot 8 kochten zelfs...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja joh dat had ik nog niet gemerkt
Ouwe Lush bashert van mequote:
Ik ben gewoon aan het wachten op de groene schimmel draden, maar het knoflook kotsgehalte is blijkbaar zo hoog dat geen schimmel het overleeft.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog Mrsubtle (sorry spuitelf kweet).
Zellie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was vandaag nog bij lush en forumpartyyy spulletjes opgehaald bij Dipkip, die ontopic geweldige Noorse Boskatten heeft
Ohquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plaatje voor plaatje:
Dit weekend moet de klok verzet worden
Gedoe
*sleep...sleep...*
Moet officieel om 3 uur 's nachts.
Ja, het is goed zo.
Woei! Geluksvogel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Bamba het volgende:
Waaahhh ze hebben een Lush winkel in Antwerpen...Laat ik nou heel dichtbij Antwerpen wonen!
Maar we gingen heul nooit trouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ohis dat alles
Ik zat hier de echtscheidingspapieren al in te vullen
Aandachtshoererende katten maar dat vind ik niet ergquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het wachten op de groene schimmel draden, maar het knoflook kotsgehalte is blijkbaar zo hoog dat geen schimmel het overleeft.![]()
[..]
![]()
Dat heb ik ook helemaal gemist!
Is je oma overleden MrS? Die lag in het ziekenhuis toch? Gecondoleerd.![]()
[..]
Zellie.En die katten lijken me erg gaaf.
![]()
En, wat vind je van de party produkten?![]()
Huh naar Den Haag voor een pakketje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer mijn Lush bestelling binnenkomt
Heb het naar mijn werk laten sturen, anders krijg ik dat geëmmer weer dat ik helemaal naar Den Haag moet om het op te halen. Echt, wie dat verzonnen heeft.
Ramen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand zoiets in huis?
(ja is meer iets voor K&W).
[ afbeelding ]
Doos!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramen?
Ja heb ik, een heleboel best wel!
Variant erop heb ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand zoiets in huis?
(ja is meer iets voor K&W).
[ afbeelding ]
DHLquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh naar Den Haag voor een pakketje?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramen?
Ja heb ik, een heleboel best wel!
Zelfde model andere kleur dan?quote:
Ja serieus!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh naar Den Haag voor een pakketje?
Ja precies, die ja. Die had ik nu weer zag ik na mijn bestelling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DHL![]()
Twee keer overdag niet thuis: ophalen 40 km verdop bij een 'service'centrum.
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DHL![]()
Twee keer overdag niet thuis: ophalen 40 km verdop bij een 'service'centrum.
[..]
Ik heb zelfde soort model gehad met andere kleur, en heb nu nog een ander soort model (zig-zag) dat wat strakker is.quote:
Jeetje sneu is dat..die chi's worden ook echt zielig behandeld soms, sommige mensenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik een chineesje zocht, 8 jaar geleden nu, waren er in NL 3 fokkers en waren er wachtlijsten van een jaar ongeveer. Nu staan ze op mp te koop, vliegen de herplaatsers me om de oren, en koopt iedereen echt massa's chineesjes. Ik ken echt mensen die er in 3 jaar 4 tot 8 kochten zelfs...
Ik heb ongeveer 2 jaar gewacht op een pup uit een combi die ik wilde, van een fokker die ik zag zitten.
En nu zou ik niet weten van wie ik er nog een zou willen , zo een rommel wordt er geproduceerd.
Psies hetzelfde als met de chihuahua's
slimmertquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, die ja. Die had ik nu weer zag ik na mijn bestelling.
Maar nu als afleveradres mijn werk opgegeven
Hoe ze bevallenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb zelfde soort model gehad met andere kleur, en heb nu nog een ander soort model (zig-zag) dat wat strakker is.
Maar wat is je vraag?
Oh vreselijk, ik zie van die jonge meiden lopen die hun honden totaal niet opvoeden, allemaal kleren aantrekken, zelfs in de zomer en altijd in een tassie hebben zitten. Sommigen gaan dr niet eens mee wandelen, want die kunnen zo handig op de kattenbak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje sneu is dat..die chi's worden ook echt zielig behandeld soms, sommige mensen
Ik was over de vorige (die sterk leken op die op de foto) niet zo tevreden. Ze nemen inderdaad best veel licht weg, en ze zijn erg onhandig qua in de knoop raken van draden etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe ze bevallen
Wil dit wel erg graag ipv overgordijnen maar ben bang omdat het plafond bij ons (oud boerderijtje/dijkwoning) laag is (2.30-2.50) ze veel lcht wegnemen omdat ze altijd een stukje uithangen.
Anderzijds de gewone rolgordijnen in ons huidige huis hangen ook altijd half uit.
Je zei per ongeluk welterusten op zaterdagavond 10pm... gekke muts heel goed van je! trustenquote:
Ik ben juist trots op Haarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei per ongeluk welterusten op zaterdagavond 10pm... gekke muts
oh okayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben juist trots op Haar
Met haar idiote slaaptijden soms. Dan liever wat vroeger
Ghosts of Girlfriends Past.quote:
Hmm dat niet kunnen reinigen ga ik even vragen want das niet handig in de (woon) keuken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was over de vorige (die sterk leken op die op de foto) niet zo tevreden. Ze nemen inderdaad best veel licht weg, en ze zijn erg onhandig qua in de knoop raken van draden etc.
Over de nieuwe variant (smaller, dunner, wat strakker dus) ben ik veel meer tevreden, maar nadeel blijft dat je ze niet in de wasmachine kunt stoppen, itt gewone gordijnen, en het is te zwak om er eens met een spons overheen te gaan zoals bij luxaflex
Lijkt me ook een leuke film!! En Imdb zegt ook niet alles gelukkig! Ik ben nu my sisters keeper aan het downl...euh hurenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ghosts of Girlfriends Past.
Krijgt slechte kritieken op imdb, schijnt nogal inhoudsloos te zijn, maar Matthew McDinges zit er in en ik zit ook niet echt op een diepe film te wachten nu
Afhankelijk van de breedte van het raam heb je zo'n 3 of 4 draden waarschijnlijk, die op elk van die vouw-punten vast zitten aan de gordijn. Die draden raken snel in de war. Je kunt ze los maken meestal (klittenband) maar tis echt een ramp-werkje als het eenmaal hangtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat niet kunnen reinigen ga ik even vragen want das niet handig in de (woon) keuken.
En die draden..ga ze eens goed bekijken.
Vind zo'n gewoon rolgordijn zo kaal en overgordijnen wil ik ook niet in de keuken.
Yummiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Bakje bosvruchtenijsen een beetje nutteloos surfen.
Hmm hoe vaak heb je dat dan dat die draden moeilijk doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afhankelijk van de breedte van het raam heb je zo'n 3 of 4 draden waarschijnlijk, die op elk van die vouw-punten vast zitten aan de gordijn. Die draden raken snel in de war. Je kunt ze los maken meestal (klittenband) maar tis echt een ramp-werkje als het eenmaal hangt![]()
quote:
ach ik heb al een fles spa citron op vanavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
veel te weinig gedronken vandaag dus zit nu ook een pak bar le duc te legen
Ze hingen hier nog van de vorige bewoners. We hebben ze 2 keer gewassen, en bij de tweede poging de boel in de prullenbak gegooidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm hoe vaak heb je dat dan dat die draden moeilijk doen?
Oh nou dat ga ik dus navragen;quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze hingen hier nog van de vorige bewoners. We hebben ze 2 keer gewassen, en bij de tweede poging de boel in de prullenbak gegooid
Andere systeem hangt nog steeds, maar dat maak ik niet schoon (maar er wordt hier niet gerookt en het is niet in de keuken)
Ook lekker! Heb geen frisdrank in huis dus ja dit was de enige optie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
ach ik heb al een fles spa citron op vanavond![]()
Ga liggen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vanmiddag met PappaElisaB en MammaElisaB een van de zolders leggeruimd. Daarna naar huis de keuken doen en achter de pannen, want de familie kwam vanavond pannenkoeken eten. En zojuist is de pappa van de miniatuurtjes gearriveerd om een nachtje te logeren, want morgen gaan mini en pappa samen op reis.
Ik ben verrot
Kan ik me voorstellen, druk dagje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vanmiddag met PappaElisaB en MammaElisaB een van de zolders leggeruimd. Daarna naar huis de keuken doen en achter de pannen, want de familie kwam vanavond pannenkoeken eten. En zojuist is de pappa van de miniatuurtjes gearriveerd om een nachtje te logeren, want morgen gaan mini en pappa samen op reis.
Ik ben verrot
Vraag vooral ook maar een demonstratie, en dan met name van het terug ophangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dat ga ik dus navragen;
- moeten wasbaar zijn en bij geneuzel wil ik graag garantieThnx!
Vannacht lekker uurtje extra slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben verrot
Ja, dat is charmantquote:
Ondankbaar nestquote:
Terug ophangen na het wassen? (heb hier 1 megaduur gordijn dat spontaan van de deur af komt vandaar de vraag)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vraag vooral ook maar een demonstratie, en dan met name van het terug ophangen
Die hangmat was lievvvquote:
quote:Ik heb laatst bij een sauna in zo'n ding in de saunatuin gelegen. Het duurde even voordat ik er elegant in gekropen was (met badjas, jaaaaaaa dat wel) en het was echt topentertainment om dan naar de andere hangmatten te loeren, al schommelend, om te zien hoe anderen dat ook probeerden
Charmant dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbaar nest![]()
Ik heb laatst bij een sauna in zo'n ding in de saunatuin gelegen. Het duurde even voordat ik er elegant in gekropen was (met badjas, jaaaaaaa dat wel) en het was echt topentertainment om dan naar de andere hangmatten te loeren, al schommelend, om te zien hoe anderen dat ook probeerden
laat ze het in de winkel maar eens van het demonstratie-raam afhalen zodat het wasbaar is en er weer terug ophangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Terug ophangen na het wassen? (heb hier 1 megaduur gordijn dat spontaan van de deur af komt vandaar de vraag)
Dat is knap; het giet hier al de hele dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Hondjes hebben de laatste ronde van vandaag droog kunnen maken![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog een uurtje lezen in bed. Slaap lekker allemaal
Ik moest er ook om lachen jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Wie postte gister nou nog dat linkje van die blog over de sauna?
Dat heb ik vannacht heel laat nog in bed liggen lezen en heb hardop liggen gieren.
Niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn p..... oeps, toch gekeken.
Moiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Wie postte gister nou nog dat linkje van die blog over de sauna?
Dat heb ik vannacht heel laat nog in bed liggen lezen en heb hardop liggen gieren.
Niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn p..... oeps, toch gekeken.
Heb je de link nog es?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moi
Heb je bij diezelfde dame ook eens gekeken naar de spijkerbroek blog?
Ga ik dan lol hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
laat ze het in de winkel maar eens van het demonstratie-raam afhalen zodat het wasbaar is en er weer terug ophangen
Ze kunnen het vast beter dan wij destijdsquote:
* zoeken gaatquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trusten![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze kunnen het vast beter dan wij destijdsmaar ik weet zeker dat ze wit wegtrekken als je het vraagt
... zoek iemand die er duidelijk nog niet zo lang werkt
Ja hier ook, ik ben dan ook bijzonder blij dat het me gelukt is, de arme schatjes ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is knap; het giet hier al de hele dag
Oh nou dank je nog, want ik moest echt lachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moi
Heb je bij diezelfde dame ook eens gekeken naar de spijkerbroek blog?
Mijn McPerfect reputatie, wat doe jequote:
Op zo'n moment ben ik altijd blij met mijn katten. Die laten zichzelf uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik ben dan ook bijzonder blij dat het me gelukt is, de arme schatjes ...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn McPerfect reputatie, wat doe je
* rennen gaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Hallo en welterusten voor de slaapkopjes, hier een ontaarde stiefmoeder
Ik vind door de regen lopen echt helemaal niet erg, vaak zelfs echt lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik altijd blij met mijn katten. Die laten zichzelf uit.
Wat heb je nu weer gedaan Maesje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Thanks, ga zo even die andere lezen!quote:
Oh god, durf ik nu nog wel af te spreken morgen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Enjoy!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Ik ga nu My sisters keeper kijken...Ben heel erg benieuwd!
Volledig mee eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat je 1 puntje overslaat...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind door de regen lopen echt helemaal niet erg, vaak zelfs echt lekker![]()
Ik vind het alleen altijd zo zielig als de honden zo zeikenat worden elke keer![]()
En dat verplichte wandelen vind ik vaak zelfs fijner dan de honden![]()
Katten die komen dan zo nat binnen en lopen overal met die natte pootjes![]()
De honden maak ik zelf altijd ff droog en fris als het nodig is
Foto?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm... sta ik hier in m'n ondergoed tanden te poetsen, kom ik er achter dat ik de luxaflex van de badkamer omhoog had gedaan vanochtend... sta ik hier zo'n beetje naakt voor het raam aan de straatkant![]()
Ze lijken op je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan Maesje?
Ow, waarom willen de honden alleen de nootjes uit de studentenhaver die ik zelf zo lekker vind en zit ik hier nu met een stom bakkie rozijnen ( mogen ze nie ) en pinda's ( lusten ze nie maar ik ook nie )?
Je zei per ongeluk op zaterdagavond om elf uur terwijl je vannacht een uur langer kan slapen dat je je tanden al stond te poetsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm... sta ik hier in m'n ondergoed tanden te poetsen, kom ik er achter dat ik de luxaflex van de badkamer omhoog had gedaan vanochtend... sta ik hier zo'n beetje naakt voor het raam aan de straatkant![]()
Nou ja, ramp... geenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
Je hebt toch een onderbroekkie an,wat is de ramp dan???
Ja wat is de ramp?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
'Onderbroekkie' klinkt niet voor een manquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
Ik ga heul lezen in bedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zei per ongeluk op zaterdagavond om elf uur terwijl je vannacht een uur langer kan slapen dat je je tanden al stond te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Mijn chineesjes stinken nooit naar natte hond, want die gaan elke week in bad en als het regent ruiken ze naar Lushquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat je 1 puntje overslaat...
De geur van natte hond![]()
Ja zeg, bij jou is het uitzicht een of ander verlaten weilandquote:
Preuts geval .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ramp... geenmaar ik schrok wel toen ik het me realiseerde... is dat gek?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga heul lezen in bed
Ah, je gaat onze posts lezen. Dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat mogen wij dan aan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
'Onderbroekkie' klinkt niet voor een man
Mannen mogen ook geen 'onderbroekkies' aan, als het aan mij ligt.
Ja ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, je gaat onze posts lezen. Dan is het goed
hoiquote:
Lush meurtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Lush is a way of life!
En heeft al voor huisjes voor 2 kittens gezorgd!
quote:
Bij ondergoed bij een man denk ik aan zo een lelijk donkerblauw hemd met een lichtblauw randje en een bijpassende slip met gulpquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ik dat nu ook gedacht hebben toen ik dat net lasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als jouw ruften.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Mijn chineesjes stinken nooit naar natte hond, want die gaan elke week in bad en als het regent ruiken ze naar LushI swear!
quote:
Hihihihi behalve in de badkamer daar kan de buurman nu nog naar binnen kijken als ie in z'n weitje bij z'n peerdje staat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, bij jou is het uitzicht een of ander verlaten weilanddat telt niet
O kut! Ik heb je nooit meer terug gepmt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als jouw ruften.
Hai Qwea, of je post had eindelijk?
Karel heeft es in een dode mol liggen rollen, teringdetering, daar moesten wat wasbeurten op volgen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef Maes het volgende:
Mijn hond stinkt ook niet behalve als ze in een dooie vis heeft liggen rollen
Gewoon, strakke shorts (of hoe heet dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ondergoed bij een man denk ik aan zo een lelijk donkerblauw hemd met een lichtblauw randje en een bijpassende slip met gulp![]()
Dus onderbroekkie vond ik al een vooruitgang op wat ie zelf zei.
Maar vertel Mr, wat had je aan?
En wat ga je lezen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef Maes het volgende:
Er is niks aan de hand en we zien elkaar gewoon morgen.
Da's met Kenneth Herdigein he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Preuts geval .
Oh ik wil naar de Mandelamusical denk ik
Ow, ik voel een band; hier nog éénquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Boxers en dan zonder zo'nquote:
Da's ook het enige dat mannen aan mogen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon, strakke shorts (of hoe heet dat?). Ik heb geen HEMA ondergoed-setje nee, sorry
KUTHOER!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
O kut! Ik heb je nooit meer terug gepmt!
Kuthoer die ik ben
Maar neen, geen post. Helemaal geen post zelfs, wat stom is want er is ALTIJD post op zaterdag
Boxersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon, strakke shorts (of hoe heet dat?). Ik heb geen HEMA ondergoed-setje nee, sorry
Oh! *jaloers isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]Ik verheug me al op de Dudok appeltaart
[..]
D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-bandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boxers en dan zonder zo'ngulp of
![]()
teksten.
Maar met een slank afkledende streep kleur aan de zijkant (je hoort ik koop ze wel eens)
Dat dus maar dan zwart waar kleur zit en blauw waar zwart zit ... ehh snappez vous?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boxers
MM draagt ook Boxers
[ afbeelding ]
Boxers
Tnt heeft wel vaker dat er dingen kei laat aankomen. Ik zweer, zodra ik hem heb post ik hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOER!
Je bent al net zo een kuthoer als die kuttnt.
Ik heb die kaart werkelijkwaar gewoon de dag dat je in het ziekenhuis moest blijven met de kantoorpost meegedaan.
Echt ik word zo schijtziek van die kuttnt
Toch geen BB hé?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-band
Ikke snaps!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus maar dan zwart waar kleur zit en blauw waar zwart zit ... ehh snappez vous?
Kom op, geen bjorn borg he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-band
Ja doe es foto's maken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]Ik verheug me al op de Dudok appeltaart
[..]
Da's met Kenneth Herdigein he?
Ik zal even foto's van foto's maken, ik heb ze nog in een oude agenda geplakt zitten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Kijk oh-oh, met Mr Mandela, toen ie nog jong was
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zooi dragen opa's . Das écht een dikke afknapperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Maes het volgende:
Onderbroekje klinkt als een grote witte van de Hema
CK mag wel, die zijn best sexah!quote:
Kennethquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook sjieke bij de hema (en fijne leggings vandaar dat ik het vak ernaast ook ken en wel eens wat meeneem voor MrL)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zooi dragen opa's . Das écht een dikke afknapper
Wat is BB?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schep je daar ook genoegen inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik voel een band; hier nog één
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]leuke foto! Ken de man op de foto niet overigens
maar ik snap de heren nu wel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
Er staat "HEMA" ... is dat goed?![]()
Ik heb ook HEMA; helemaal tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Calvin Klein?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat is BB?(en nee dus)
Er staat "HEMA" ... is dat goed?![]()
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
fuck me greys, wat is die foto groot!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KennethIk heb nog een keer patatjes met hem gegeten. Nou ja, bijna; hij nodigde me uit, maar ik had geen trek
Geen groupie, ik kende die gozer amperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groupie!
Ik vind m niet zo hoor, maar de echte Nelson Mandela is wel mijn held.
Ik moet bijna altijd janken als ik m op tv zie
Ik heb 'm er wel bij ge-editquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfect
Oh echt, sorry, ik trok hem zo van Googlequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck me greys, wat is die foto groot!
Ah die ken ik welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Oh ja op zoek naar Jolanda, ik heb geen idee meer wat dat was maar ik heb nu wel het liedje in mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, sorry, ik trok hem zo van Google![]()
Hmm ja ik zweer bij hema lekker makkelijk (niet de goedkopste dat zijn zoals Q zegt baggerdingen).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb 'm er wel bij ge-editmaar niet na het lezen van je post
Maar ik heb wel echt CK, BB had ik nog nooit van gehoord, maar heb d'r ook gewoon van de We hoor(CK is me te duur om alleen maar CK te dragen)
Brievenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Geen groupie, ik kende die gozer amper
Maar mijn collega ging tig jaar geleden trouwen en die was fan van Wim T Schippers en ik als regelteef ging Wim een brief schrijven om hem als verrassing voor mijn collega uit te nodigen op de bruiloft. Toen nam hij Kenneth mee en hij vond mij wel leuk en ik hem wel. We hebben nog een tijdje brieven geschreven
Maar verder niets hoor
Dan alvast andere merken die ik in huis heb, om je voor te zijn voor de toekomstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfect
Patserquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan alvast andere merken die ik in huis heb, om je voor te zijn voor de toekomst
G-Star, Replay, We, Hugo Boss, Adams, Camouflage, CK
Ja! Toen ik die Wim T Schippers ging 'zoeken' voor mijn collega heb ik een kennis gevraagd, die hem 'wel eens een kantoorpand binnen had zien gaan', of hij mijn brief daar bij dat pand in de brievenbus wilde gooien. En drie weken later belde Wim T Schippers me persoonlijk op om het adres van de bruiloft te vragen en of ik wat info wilde doorgeven over de bruid en bruidegom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brieven![]()
Dat mis ik wel eigenlijk.
Ik schreef vroeger altijd veeeeeeel brieven, met vriendinnen, en penvriendinnen.
Dat was toch eigenlijk veel leuker dan emailen he
Wát een dunne benenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Calvin Klein?
Mhaw, mhaw.
[ afbeelding ]
Wat onwijs lief en leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ik die Wim T Schippers ging 'zoeken' voor mijn collega heb ik een kennis gevraagd, die hem 'wel eens een kantoorpand binnen had zien gaan', of hij mijn brief daar bij dat pand in de brievenbus wilde gooien. En drie weken later belde Wim T Schippers me persoonlijk op om het adres van de bruiloft te vragen en of ik wat info wilde doorgeven over de bruid en bruidegom.
De bruid heette Jolanda, dus toen zei hij 'Dan neem ik Kenneth mee en doen we de titelsong maar dan met tekst gemaakt op het bruidspaar'. En hij had ook nog kadootjes mee voor het bruidspaar. En ze kwamen keurig langs. Zomaar. Nou jaaaaaaaa![]()
Ik ga ook naar de musical denk ik en dan na afloop backstage, kijken of ie me nog (her)kentquote:
Merkenfreakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef MrSubtle het volgende:
En verder:
Spa, Nutella, KLM, Philips, Pickwick, Lays, Haagen Dazs, Nintendo, Samsung, Sony, Nokia, Becel, de Ruijter, Campina, ...
Kaas-met-de-sekseh-fietsbenen!quote:
Ja, ik vergeet het ook nooit! Wat een topkerels zijn dat!quote:
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik val nooit op donkere mannen eigenlijk. Mijn beste vriendje is een donkere oudere meneer, die is ook nog drop dead sekseh (vind ik dan...), maar ik zie mezelf eigenlijk nooit met een donkere meneer als relatie ofzo. Gek is dat, want ik heb er niets tegen verder uiteraard.
Ik ga es kijken wanneer ie in Mestreech komt, mss neem ik mn ouders dan mee, vorig jaar waren we naar Ladysmith Black Mambazoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de musical denk ik en dan na afloop backstage, kijken of ie me nog (her)kent
Nou nee, de meeste dingen koop ik merkloos, maar dit zijn merken waar ik waarde aan hechtquote:
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het niet
Oh dat mag hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het niet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegt
Val je af?quote:
Ik denk niet dat Maes dat bedoeldequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegt
Met mn Molukse oma en Chinese opaquote:
Dat laatste maar ondanks dat zijn jullie wel een leuk setje om te zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor!
Wat wilde je zeggen? Vind je hem niet sexy?
Of zou ik donkere meneren wel moeten overwegen als relatie?
(Hem niet in elk gevalOf bedoelde je dat ook.)
Mijnquote:
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijkquote:
Er is nog hoopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijk
Je ziet wel dat er ergens ver ver ver weg iets in zit, maar niet overduidelijk.
Nee das waar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijk
Je ziet wel dat er ergens ver ver ver weg iets in zit, maar niet overduidelijk.
Oh nee als ik 'verkering' met hem zou hebben zouden we elkaar binnen 2.5 dag de tent uit vechten denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste maar ondanks dat zijn jullie wel een leuk setje om te zien
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Hij is leuk en grappig (en oke, mooi issie ook), maar als relatie zou ik er niet aan moeten denken.
Die heb je nooit alleen schat, dus STAY AWAY!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouw... als ze leuk is EN grappig en dan ook nog MOOI?
![]()
![]()
"Sorry ik wil niet met je daten, je bent te leuk!" ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Die heb je nooit alleen schat, dus STAY AWAY!!!!!!!
Hij heeft ook vrouw en kinderen en is bijna 50.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouw... als ze leuk is EN grappig en dan ook nog MOOI?
![]()
![]()
Ohhhhh leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Maes het volgende:
We hebben de open haard aan en de deur openWelkom in huize Maes
Oh nou als ie lekker en leuk is dan zou mij dat niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ook vrouw en kinderen en is bijna 50.
Misschien dat dat scheelt?
Ned. 2 met een half oog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Greys kijk je naar 2 of naar zo een slome wijvenfilm?
Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Sorry ik wil niet met je daten, je bent te leuk!" ?
Geen reden, maar het scheelt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad enorm... leeftijd iets minder (hoewel 50 voor mij toch echt veel te oude zou zijn), maar vrouw en kinderen is wel redelijk doorslaggevendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ned. 2 met een half oog.
En ik vind het gek om hem nu zo te zien!
Zit wel wat in ja, ik ken een chick (ze doet 't nu met een profvoetballer geloof ik) waar ik vroeger wel eens mee op stap ging. Zij is echt zó f*cking mooi dat als je in een tent staat álle mannen in een straal van 10 meter naar haar staan te kijken en minstens 3 tegelijk haar het hof proberen te maken. Geloof me dat wordt gewoon irritant op den duur. Zij was er wel aan gewend intussen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Sorry ik wil niet met je daten, je bent te leuk!" ?
Nu hoop ik natuurlijk dat je hiermee bedoelt dat mannen niet met jou uit willen omdat je te leuk bent... maar ik ben bang dat je bedoelt dat het je is overkomenquote:
Nou okay, da's waar, bekende situatie inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja, ik ken een chick (ze doet 't nu met een profvoetballer geloof ik) waar ik vroeger wel eens mee op stap ging. Zij is echt zó f*cking mooi dat als je in een tent staat álle mannen in een straal van 10 meter naar haar staan te kijken en minstens 3 tegelijk haar het hof proberen te maken. Geloof me dat wordt gewoon irritant op den duur. Zij was er wel aan gewend intussen.
Ik heb de haard aan en het raam open, welkom in huize kaesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Maes het volgende:
We hebben de open haard aan en de deur openWelkom in huize Maes
Ik zou ook nooit een relatie met een donker iemand kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor!
Wat wilde je zeggen? Vind je hem niet sexy?
Of zou ik donkere meneren wel moeten overwegen als relatie?
(Hem niet in elk gevalOf bedoelde je dat ook.)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als ie lekker en leuk is dan zou mij dat niet tegenhouden
Nog een paar echte redenen danquote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit een relatie met een donker iemand kunnen hebben
Je neemt mijn niets doen niet serieusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een paar echte redenen dan(al weet jij ze wel)
- ik heb zelf al een relatie
- hij is leuk, grappig, mooi maar ook ontzéttend egotripperig af en toe
- altijd drukdrukdruk met niets (net Qgrapje beeb
)
- hij weet te goed dat ie mooi is
Dus nee, als relatie zou ik hem vreselijk vinden. Maar om mee te eten en af en toe weg te gaan is het lachen gieren brullen.
Geen zorgen mij is nog nooit iets overkomen wat ik zelf niet wildequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu hoop ik natuurlijk dat je hiermee bedoelt dat mannen niet met jou uit willen omdat je te leuk bent... maar ik ben bang dat je bedoelt dat het je is overkomen![]()
Wil je een eerlijk antwoord, of wil je een moreel verantwoord antwoord?quote:
daar ben ik 't mee eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik zie niet eens wat voor kleur mensen hebben![]()
Religie is echt een no go, maar kleurtjes zie ik echt nooit.
quote:
allebeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord, of wil je een moreel verantwoord antwoord?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je neemt mijn niets doen niet serieus![]()
Ik krijg het gevoel dat je steeds minder van me gaat houden![]()
quote:
Het gaat mij ook niet om de kleur, maar PUUR om aantrekkingskracht.quote:
Ik heb zin in snoepjes. Heb je nog wat? Of heb je als een vreetbeer alles opgemaakt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Naja kleine kinderen zouden me wellicht wel tegenhouden.
En eigenlijk heb ik me wel heilig voorgenomen nooit meer iets te beginnen met iemand die bezet is maar ik zeg nooit meer nooit
Ik wil mijn moreel verantwoord antwoord aanpassenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om de kleur, maar PUUR om aantrekkingskracht.
Even heel plat gezegd, ik val gewoon niet op die echte 'negerlippen'. Zonder beledigend te zijn, sommige mannen vallen niet op grote borsten, andere niet op kleine borsten, ik val niet op dat soort lippen.
En nee, niet alle donkere meneren hebben zulke lippen, maar als iemand ze wel heeft dan val ik er niet op. Mag toch?
Ik heb nog zat liggen maar ik denk niet dat je ze van me wil vanwege mijn etnische achtergrondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zin in snoepjes. Heb je nog wat? Of heb je als een vreetbeer alles opgemaakt?
Oh nou dat heb ik dan weer niet. Bij mij is het puur sommige uiterlijke kenmerken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 : Ik heb de pest aan buitenlanders. Ja, ik ben ontzettend bevooroordeeld waarschijnlijk, maar god wat een klere volk is het grootste deel zeg. Nou zeg ik dus niet dat ALLES zo is, maar het grootste deel wel. I
2 : Het klikt gewoon niet
Ik zag bij jou geen moreel verantwoord antwoord eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil mijn moreel verantwoord antwoord aanpassen
"ik val niet op buitenlands"
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog zat liggen maar ik denk niet dat je ze van me wil vanwege mijn etnische achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |