Welke film?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een film aan het kijken waarvan ik er nu achterkom dat ik hem ooit al gezien heb. Maar geen idee meer heb hoe die ging.
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
ik vind die pakjes van Hole in the Wall zo vies he![]()
Ronin heet de film..Die heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Op veronica geen idee hoe die heet. Geen teletekst volgens mij hier.
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-enquote:
In that case: LOL @ Ing!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-en
Ja ben na een dag kwasten en rolleren niet meer zo vlotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik kan dat soort dingen echt niet meer kijken...Dan zit ik nog een hele avond na te jankenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Pff bij Paul e Leeuw een jong meisje dat nog maar even te leven heeft, getverdemme op dat soort momenten denk je echt wat erg! en wordt je even met je neus op je eigen leven geduwd.
Nee neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
Waar is ze trouwens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
quote:
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.
Oeehh rellen!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.Ik had wel behoefte aan een stukje roddel feedback.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |