Welke film?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een film aan het kijken waarvan ik er nu achterkom dat ik hem ooit al gezien heb. Maar geen idee meer heb hoe die ging.
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
ik vind die pakjes van Hole in the Wall zo vies he![]()
Ronin heet de film..Die heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Op veronica geen idee hoe die heet. Geen teletekst volgens mij hier.
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-enquote:
In that case: LOL @ Ing!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok "Lapo Ontwijkend Gedrag"-en
Ja ben na een dag kwasten en rolleren niet meer zo vlotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik kan dat soort dingen echt niet meer kijken...Dan zit ik nog een hele avond na te jankenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Pff bij Paul e Leeuw een jong meisje dat nog maar even te leven heeft, getverdemme op dat soort momenten denk je echt wat erg! en wordt je even met je neus op je eigen leven geduwd.
Nee neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
Waar is ze trouwens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat begrijp je me toch goed.
Zucht
*om zich heen loert of oh-oh in zicht is*
quote:
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.
Oeehh rellen!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar ouders op bezoek.
Wat een beetje jammer is want ik heb op een ander forum volgens mij mot met een meid die ook niet oh-oh's vriendinnetje is.Ik had wel behoefte aan een stukje roddel feedback.
![]()
Jeeee Nieslief wat een berg, maar wel ontzettend leuk dat er niet van die megadure computerachtige dingen tussen zitten. Dit is allemaal doen speelgoedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef nieslief het volgende:
Goed komt de opsomming:
- stoomtrein met baan
- auto met afstandbediening (zondag komt de tweede) Bouncy buggy ofzoiets staat wel in de intertoys gids die van de aanbieding.
- racebaan op batterijen
- racebaan zonder batterijen
- spel pinguin panic (soort van toren van pisa)
- lego: brandweerwagen, cementwaren, paardentrailer, piraten, ridders, mini brandweerautotje, mini strandwachtautotje
- boek: 5 brandweermannetjes (gouden boekje) en over een mol die wil weten wie op zijn kop gepoept heeft
- twee dikke stickerboeken met herbruikbare stickers
- twee cars tekenblokken
- twee cars auto's
- twee hot wheels auto's
- sponsbob walkie talkie
- k'nex auto met motor
- ieder een puzzel van een eigen foto
- mega dikke stoepkrijt
- foamstickers
- knutseldoos
- houten auto's
Goed zo???
* mompelt iets met als het je over den duivel hebt..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik!
Heb je mot met die ki en ka????
Please do tell![]()
Nou en bedankt he!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* mompelt iets met als het je over den duivel hebt..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou en bedankt he!
Mn ouders zijn net weg en ik had heerlijk gekookt, al zeg ik t zelf.
Toen moest ik eerst mn mailbox vol huilmailtjes checken![]()
En toch maar ff op t andere forum kijken hoe en wat.
En nu ben ik hier maar niet lang want ik heb hoofdpijn , volgens mij van al die suiker gisteren
Nou het was altijd heel leuk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Balen van die hoofdpijn en leuke hé forums moddenehh adminnen ehh ja zoiets dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*LOGt mee*
Kut![]()
SC #263 - Met zonder afstandbediening.
Oh-oh!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik!
Heb je mot met die ki en ka????
Please do tell![]()
Chi's hé? Toevallig deze week ook al iemand die twee of meer pups om mee te fokken ging kopen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het was altijd heel leuk.
Maar sinds jan en allemaal gaat fokken en iedereen bloedserieus gaat showen tot omkooppraktijken aan toe is de sfeer iets minder geworden
Excuse me?quote:
Altijd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, miste jij mij nou ook al?????????
Om met de woorden van de grootste draak op dat forum te spreken (op het hoogtepunt van -wederom- een rel waarna zij van het toneel verdweenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou ja je bent toch ook gewoon een kwijf![]()
![]()
Hoe kun je nou rellen om iets als Lush![]()
Ze zal daar wel heel actief zijn want bij ons houdt ze dr muil sinds ze dat hondje weggedaan heeft![]()
En ze moet dr adhd forumactiviteiten toch ergens kunnen botvieren
Ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg dat Lush he...daar ben ik nou wel erg benieuwd naar geworden. Maar ik heb geen bad..Hebben ze dan ook genoeg spullen voor in de douche?
Hoe de man het hoorde:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg dat Lush he...daar ben ik nou wel erg benieuwd naar geworden. Maar ik heb geen bad..Hebben ze dan ook genoeg spullen voor in de douche?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Zeg ik heb best wel geld te veel he...daardoor ben ik nou wel erg benieuwd geworden naar Lush, maar ik heb het eigenlijk niet nodig. Weten jullie nog smoesjes om het toch te kopen?
Ooooh dat is lief!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik kan je wel wat proefjes opsturen als je wil?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe de vrouw het vertelde:
[..]
Hoe de man het hoorde:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe de vrouw het vertelde:
[..]
Hoe de man het hoorde:
[..]
Groooote fles + klein zakje + beetje inhoud van fles in zakje = proefje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooooh dat is lief!!. Hoe kom jij dan aan die proefjes?
Ik was even bang dat je nu ook al vond dat ik MrPerfect dingen zei tegen jequote:
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je nu ook al vond dat ik MrPerfect dingen zei tegen je
Haha da's waar. Maar anders koop ik wel gewoon een keer een fles hoor, dat is zonde van je fles!! Waar kopen jullie Lush? On-line?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groooote fles + klein zakje + beetje inhoud van fles in zakje = proefje.
Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chi's hé? Toevallig deze week ook al iemand die twee of meer pups om mee te fokken ging kopen...
Ja, maar mijn ouders kwamen vandaag, die belden gisteravond, dus heb ik t maar ff omgegooid, voor vandaag stond een simpel soepetje op het menu, dat vond ik wat karig voor die ouwen van me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat braadkuiken was toch voor zondag oh-oh?Maar het klinkt heerlijk
Ik ga film kijken!
Boh, een klein kneepje uit een 500 ml fles mis ik niet hoor. Maar als je in de buurt van een winkel woont is snuffelen ook erg leuk. Ik bestel altijd in de UK, daar is het stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar. Maar anders koop ik wel gewoon een keer een fles hoor, dat is zonde van je fles!! Waar kopen jullie Lush? On-line?
Welnee johquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Voor Mrs helemaal gek wordt: Lush talk kan ook hier: Lush # 162 Waar Cat22 de plaatselijke Lushdealer is! . Tref je zo ongeveer hetzelfde volk.
Owwww... dan.....quote:
Oeh jum!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Greys![]()
Mr![]()
Bamba, ja , ik gebruik meer douche spul, haarspul, cremetjes, maskertjes en zo dan badspul![]()
Dus ja!
Oh ik had trouwens een braadkuiken uit de oven met knoflook citroen en thijm, en aardappeltjes met worteltjes ook uit de oven, en een rodebietensalade.
Beetje Engels Sundayroast achtig![]()
Normaal kook in Indisch als mijn ouders komen, maar ze vraten dit ook.
Wat was er nou oh-oh?quote:
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu een masker op mn gezicht smeren
ik zei het uit beleefdheid!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww... dan.....![]()
Wat vinden jullie van de kerstprodukten?
Dit komt niet meer goed hoor. Misschien als je bijquote:
Wat was er nou waar???quote:
Kan hem niet lezen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Denken we er trouwens aan!?
[ afbeelding ]
(istie leesbaar?)
Uur langer slapen!
Maar ik ben een kwijf en Cattig.quote:
Hier in de vriezerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.
Ja joh dat had ik nog niet gemerktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidGeloof het of niet, de chineesjes zijn ook echt hyperig aan het worden...
Gecondoleerd nog Mrsubtle (sorry spuitelf kweet).quote:
Plaatje voor plaatje:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen..
Jaaa langer slapen
-->quote:
quote:
Nou, toen ik een chineesje zocht, 8 jaar geleden nu, waren er in NL 3 fokkers en waren er wachtlijsten van een jaar ongeveer. Nu staan ze op mp te koop, vliegen de herplaatsers me om de oren, en koopt iedereen echt massa's chineesjes. Ik ken echt mensen die er in 3 jaar 4 tot 8 kochten zelfs...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja joh dat had ik nog niet gemerkt
Ouwe Lush bashert van mequote:
Ik ben gewoon aan het wachten op de groene schimmel draden, maar het knoflook kotsgehalte is blijkbaar zo hoog dat geen schimmel het overleeft.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog Mrsubtle (sorry spuitelf kweet).
Zellie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was vandaag nog bij lush en forumpartyyy spulletjes opgehaald bij Dipkip, die ontopic geweldige Noorse Boskatten heeft
Ohquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plaatje voor plaatje:
Dit weekend moet de klok verzet worden
Gedoe
*sleep...sleep...*
Moet officieel om 3 uur 's nachts.
Ja, het is goed zo.
Woei! Geluksvogel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Bamba het volgende:
Waaahhh ze hebben een Lush winkel in Antwerpen...Laat ik nou heel dichtbij Antwerpen wonen!
Maar we gingen heul nooit trouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ohis dat alles
Ik zat hier de echtscheidingspapieren al in te vullen
Aandachtshoererende katten maar dat vind ik niet ergquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het wachten op de groene schimmel draden, maar het knoflook kotsgehalte is blijkbaar zo hoog dat geen schimmel het overleeft.![]()
[..]
![]()
Dat heb ik ook helemaal gemist!
Is je oma overleden MrS? Die lag in het ziekenhuis toch? Gecondoleerd.![]()
[..]
Zellie.En die katten lijken me erg gaaf.
![]()
En, wat vind je van de party produkten?![]()
Huh naar Den Haag voor een pakketje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer mijn Lush bestelling binnenkomt
Heb het naar mijn werk laten sturen, anders krijg ik dat geëmmer weer dat ik helemaal naar Den Haag moet om het op te halen. Echt, wie dat verzonnen heeft.
Ramen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand zoiets in huis?
(ja is meer iets voor K&W).
[ afbeelding ]
Doos!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramen?
Ja heb ik, een heleboel best wel!
Variant erop heb ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand zoiets in huis?
(ja is meer iets voor K&W).
[ afbeelding ]
DHLquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh naar Den Haag voor een pakketje?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ramen?
Ja heb ik, een heleboel best wel!
Zelfde model andere kleur dan?quote:
Ja serieus!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh naar Den Haag voor een pakketje?
Ja precies, die ja. Die had ik nu weer zag ik na mijn bestelling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DHL![]()
Twee keer overdag niet thuis: ophalen 40 km verdop bij een 'service'centrum.
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DHL![]()
Twee keer overdag niet thuis: ophalen 40 km verdop bij een 'service'centrum.
[..]
Ik heb zelfde soort model gehad met andere kleur, en heb nu nog een ander soort model (zig-zag) dat wat strakker is.quote:
Jeetje sneu is dat..die chi's worden ook echt zielig behandeld soms, sommige mensenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik een chineesje zocht, 8 jaar geleden nu, waren er in NL 3 fokkers en waren er wachtlijsten van een jaar ongeveer. Nu staan ze op mp te koop, vliegen de herplaatsers me om de oren, en koopt iedereen echt massa's chineesjes. Ik ken echt mensen die er in 3 jaar 4 tot 8 kochten zelfs...
Ik heb ongeveer 2 jaar gewacht op een pup uit een combi die ik wilde, van een fokker die ik zag zitten.
En nu zou ik niet weten van wie ik er nog een zou willen , zo een rommel wordt er geproduceerd.
Psies hetzelfde als met de chihuahua's
slimmertquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, die ja. Die had ik nu weer zag ik na mijn bestelling.
Maar nu als afleveradres mijn werk opgegeven
Hoe ze bevallenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb zelfde soort model gehad met andere kleur, en heb nu nog een ander soort model (zig-zag) dat wat strakker is.
Maar wat is je vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |