quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KennethIk heb nog een keer patatjes met hem gegeten. Nou ja, bijna; hij nodigde me uit, maar ik had geen trek
Geen groupie, ik kende die gozer amperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groupie!
Ik vind m niet zo hoor, maar de echte Nelson Mandela is wel mijn held.
Ik moet bijna altijd janken als ik m op tv zie
Ik heb 'm er wel bij ge-editquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfect
Oh echt, sorry, ik trok hem zo van Googlequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck me greys, wat is die foto groot!
Ah die ken ik welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Oh ja op zoek naar Jolanda, ik heb geen idee meer wat dat was maar ik heb nu wel het liedje in mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, sorry, ik trok hem zo van Google![]()
Hmm ja ik zweer bij hema lekker makkelijk (niet de goedkopste dat zijn zoals Q zegt baggerdingen).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb 'm er wel bij ge-editmaar niet na het lezen van je post
Maar ik heb wel echt CK, BB had ik nog nooit van gehoord, maar heb d'r ook gewoon van de We hoor(CK is me te duur om alleen maar CK te dragen)
Brievenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Geen groupie, ik kende die gozer amper
Maar mijn collega ging tig jaar geleden trouwen en die was fan van Wim T Schippers en ik als regelteef ging Wim een brief schrijven om hem als verrassing voor mijn collega uit te nodigen op de bruiloft. Toen nam hij Kenneth mee en hij vond mij wel leuk en ik hem wel. We hebben nog een tijdje brieven geschreven
Maar verder niets hoor
Dan alvast andere merken die ik in huis heb, om je voor te zijn voor de toekomstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfect
Patserquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan alvast andere merken die ik in huis heb, om je voor te zijn voor de toekomst
G-Star, Replay, We, Hugo Boss, Adams, Camouflage, CK
Ja! Toen ik die Wim T Schippers ging 'zoeken' voor mijn collega heb ik een kennis gevraagd, die hem 'wel eens een kantoorpand binnen had zien gaan', of hij mijn brief daar bij dat pand in de brievenbus wilde gooien. En drie weken later belde Wim T Schippers me persoonlijk op om het adres van de bruiloft te vragen en of ik wat info wilde doorgeven over de bruid en bruidegom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brieven![]()
Dat mis ik wel eigenlijk.
Ik schreef vroeger altijd veeeeeeel brieven, met vriendinnen, en penvriendinnen.
Dat was toch eigenlijk veel leuker dan emailen he
Wát een dunne benenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Calvin Klein?
Mhaw, mhaw.
[ afbeelding ]
Wat onwijs lief en leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ik die Wim T Schippers ging 'zoeken' voor mijn collega heb ik een kennis gevraagd, die hem 'wel eens een kantoorpand binnen had zien gaan', of hij mijn brief daar bij dat pand in de brievenbus wilde gooien. En drie weken later belde Wim T Schippers me persoonlijk op om het adres van de bruiloft te vragen en of ik wat info wilde doorgeven over de bruid en bruidegom.
De bruid heette Jolanda, dus toen zei hij 'Dan neem ik Kenneth mee en doen we de titelsong maar dan met tekst gemaakt op het bruidspaar'. En hij had ook nog kadootjes mee voor het bruidspaar. En ze kwamen keurig langs. Zomaar. Nou jaaaaaaaa![]()
Ik ga ook naar de musical denk ik en dan na afloop backstage, kijken of ie me nog (her)kentquote:
Merkenfreakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef MrSubtle het volgende:
En verder:
Spa, Nutella, KLM, Philips, Pickwick, Lays, Haagen Dazs, Nintendo, Samsung, Sony, Nokia, Becel, de Ruijter, Campina, ...
Kaas-met-de-sekseh-fietsbenen!quote:
Ja, ik vergeet het ook nooit! Wat een topkerels zijn dat!quote:
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik val nooit op donkere mannen eigenlijk. Mijn beste vriendje is een donkere oudere meneer, die is ook nog drop dead sekseh (vind ik dan...), maar ik zie mezelf eigenlijk nooit met een donkere meneer als relatie ofzo. Gek is dat, want ik heb er niets tegen verder uiteraard.
Ik ga es kijken wanneer ie in Mestreech komt, mss neem ik mn ouders dan mee, vorig jaar waren we naar Ladysmith Black Mambazoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de musical denk ik en dan na afloop backstage, kijken of ie me nog (her)kent
Nou nee, de meeste dingen koop ik merkloos, maar dit zijn merken waar ik waarde aan hechtquote:
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het niet
Oh dat mag hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar ik doe het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |