D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-bandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boxers en dan zonder zo'ngulp of
![]()
teksten.
Maar met een slank afkledende streep kleur aan de zijkant (je hoort ik koop ze wel eens)
Dat dus maar dan zwart waar kleur zit en blauw waar zwart zit ... ehh snappez vous?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boxers
MM draagt ook Boxers
[ afbeelding ]
Boxers
Tnt heeft wel vaker dat er dingen kei laat aankomen. Ik zweer, zodra ik hem heb post ik hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOER!
Je bent al net zo een kuthoer als die kuttnt.
Ik heb die kaart werkelijkwaar gewoon de dag dat je in het ziekenhuis moest blijven met de kantoorpost meegedaan.
Echt ik word zo schijtziek van die kuttnt
Toch geen BB hé?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-band
Ikke snaps!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus maar dan zwart waar kleur zit en blauw waar zwart zit ... ehh snappez vous?
Kom op, geen bjorn borg he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r staat wel een merk-tekst op de elastiek-band
Ja doe es foto's maken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]Ik verheug me al op de Dudok appeltaart
[..]
Da's met Kenneth Herdigein he?
Ik zal even foto's van foto's maken, ik heb ze nog in een oude agenda geplakt zitten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Kijk oh-oh, met Mr Mandela, toen ie nog jong was
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zooi dragen opa's . Das écht een dikke afknapperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Maes het volgende:
Onderbroekje klinkt als een grote witte van de Hema
CK mag wel, die zijn best sexah!quote:
Kennethquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook sjieke bij de hema (en fijne leggings vandaar dat ik het vak ernaast ook ken en wel eens wat meeneem voor MrL)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zooi dragen opa's . Das écht een dikke afknapper
Wat is BB?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
(En ik ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schep je daar ook genoegen inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik voel een band; hier nog één
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]leuke foto! Ken de man op de foto niet overigens
maar ik snap de heren nu wel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
Er staat "HEMA" ... is dat goed?![]()
Ik heb ook HEMA; helemaal tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Calvin Klein?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat is BB?(en nee dus)
Er staat "HEMA" ... is dat goed?![]()
Die spoiler heb je dr vast bij geëdit na het lezen van mijn post MrtooPerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
fuck me greys, wat is die foto groot!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat vroeger in Op Zoek Naar Jolanda (iets VPRO-erigs) en Zeg 'ns Aaa.
Hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |