quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegt
Val je af?quote:
Ik denk niet dat Maes dat bedoeldequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik vind donkere of aziatische vrouwen op een of andere manier meestal niet zo aantrekkelijk... Ik stem zo links als de pest en ben fel tegen rascisme, maar qua aantrekkingskracht herken ik wel wat Greys zegt
Met mn Molukse oma en Chinese opaquote:
Dat laatste maar ondanks dat zijn jullie wel een leuk setje om te zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor!
Wat wilde je zeggen? Vind je hem niet sexy?
Of zou ik donkere meneren wel moeten overwegen als relatie?
(Hem niet in elk gevalOf bedoelde je dat ook.)
Mijnquote:
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijkquote:
Er is nog hoopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijk
Je ziet wel dat er ergens ver ver ver weg iets in zit, maar niet overduidelijk.
Nee das waar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jou er helemaal niet echt 'buitenlands' uitzien eigenlijk
Je ziet wel dat er ergens ver ver ver weg iets in zit, maar niet overduidelijk.
Oh nee als ik 'verkering' met hem zou hebben zouden we elkaar binnen 2.5 dag de tent uit vechten denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste maar ondanks dat zijn jullie wel een leuk setje om te zien
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Hij is leuk en grappig (en oke, mooi issie ook), maar als relatie zou ik er niet aan moeten denken.
Die heb je nooit alleen schat, dus STAY AWAY!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouw... als ze leuk is EN grappig en dan ook nog MOOI?
![]()
![]()
"Sorry ik wil niet met je daten, je bent te leuk!" ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Die heb je nooit alleen schat, dus STAY AWAY!!!!!!!
Hij heeft ook vrouw en kinderen en is bijna 50.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh gatver, dat HAAT ik inderdaad in een vrouw... als ze leuk is EN grappig en dan ook nog MOOI?
![]()
![]()
Ohhhhh leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Maes het volgende:
We hebben de open haard aan en de deur openWelkom in huize Maes
Oh nou als ie lekker en leuk is dan zou mij dat niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ook vrouw en kinderen en is bijna 50.
Misschien dat dat scheelt?
Ned. 2 met een half oog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Greys kijk je naar 2 of naar zo een slome wijvenfilm?
Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Sorry ik wil niet met je daten, je bent te leuk!" ?
Geen reden, maar het scheelt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad enorm... leeftijd iets minder (hoewel 50 voor mij toch echt veel te oude zou zijn), maar vrouw en kinderen is wel redelijk doorslaggevendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ned. 2 met een half oog.
En ik vind het gek om hem nu zo te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |