alsof die jongens hier zich daar ook maar iets van aantrekkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef maril het volgende:
Vergeet voor het slapen gaan niet de klok een uur TERUG te zetten.
hier nietquote:
Ik dacht dat het volgende week wasquote:
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?quote:
Mwa ziet er niet echt slecht uit hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?
[ afbeelding ]
IN Den Haagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
Altijd keuk als Sparta van den Haag wint
ja helemaal... wat ik toen terug kreeg voor een antwoord was een dikke boerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Bjoro het volgende:
ik ga ook tukken...morgen om 8 uur werken, dus vroeg eruit !
Oh ja Sieno, heb je Finn wel de wintertijd uitgelegd ?
Klinkt ernstigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Nu even hup NECquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Tong![]()
We wachten af....
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Dank je Sien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo.. dat was weer een nacht overleeft...
De kleine spookt lekker 's nachtszijn dag en nacht ritme is precies andersom..
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Bloes het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor
Weet hij veel wat dag en nacht is
Wat fijn dat ze dat gevonden hebben Sien. En de ingreep is simpel, dus jullie straks een blije beeb hopelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
ps 1 bijkomend voordeel, hij mag nu wel uit de PSV fles drinken
Agossie! z'n tongriempje vastquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Ole het volgende:
![]()
nu gaan we even lekker etenOp zonovergoten terras met een Cavaatje
problemen met Tong, What's new on Fok! ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef Bloes het volgende:
[..]
Agossie! z'n tongriempje vastGelukkig hebben ze het snel ondekt!!
Vlakbij...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt echt als een straf
Ik heb ff wat gemist volgens mij, maar ben jij nu in Barcelona ??
hhhmmmm....water loopt me in de mondquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Vlakbij...
Weer in Sitges. Net even heerlijk gamba;s gegeten ..Nog geen tientje
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd en geïnvesteerd in mijzelf. 270 eurotjes aan studieboeken. Accounting information systems had 200 euro aan boeken nodig
. Daarnaast nog een boek voor Methoden & Technieken.
Zeker zo'n idioot dikke pil?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd en geïnvesteerd in mijzelf. 270 eurotjes aan studieboeken. Accounting information systems had 200 euro aan boeken nodig
. Daarnaast nog een boek voor Methoden & Technieken.
Wat een vraag. Nee kant en klaar van de Appie. Met veel groenten en fruit enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:04 schreef Ole het volgende:
Oeh lekker tong. Ga je ze zelf klaarmaken?
Twee dikke pillen en een half dikke pil voor 1 vakquote:
Ja hoop tekst weinig plaatjes. Heb vrijdag vier uur per week hoorcollege, dus ik merk het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
Iewwww vreseliijk boek! Maar is meer een naslagwerk dan een leerboek, Fijn geschreven ook
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
Wil je accountant worden?
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef maril het volgende:
Gossie, ik lees net over Mandarijntje, ik hoop dat het euvel snel verholpen wordt.
geinig he ?quote:
Maar ik hoef niet jou luier te verschonenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:15 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje ik kan je geruststellen.
Tong moet ' s nachts net zo vaak pissen als Finn.
Mogguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:00 schreef appelsientje het volgende:
ff finn een flesje geven, schone luier.
rustig hier 's nachts
Nóg niet sienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet jou luier te verschonen
Van hartequote:
Vreselijk. Wegwezen daar, ze hebben er niks te zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer 8 Amerikanen dood in Irak.
Dit is gewoon het tweede Vietnam aan het worden.
Goed zoquote:
Max 10 werkdagen en deze docent heeft de tentamens in een week nagekekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goed zo.
Dat jullie zo snel je uitslagen hebben trouwens, bij ons duurt dat standaard 4 weken...
Dat verklaart wel een hele boel, als die tong wordt tegengehouden lukt dat drinken niet idd.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hele boel, als die tong wordt tegengehouden lukt dat drinken niet idd.....
Op zich geen enorme ingreep (als ik mijn moeder mag geloven). Hoe is de ingreep gegaan?
maar je gaat straks opeens zoveel rust krijgen als hij wel normaal kan drinken denk ik, en dat voelt mij een partij fijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)
Maar goed Finn toch proberen aan de borst te doen.. en dat ging niet echt lekker (hebben nu een lactatiekundige die helpt bij het voeden) goed anderhalf uur bezig en eind resultaat was dat Finn toch alles uit het flesje moest drinken.![]()
Maar meneer werd flink driftig, dus om hem weer rustig te krijgendan zijn we nog wel even zoet vanavond
Dat geloof ik meteen alleen wanneer dat is werkelijk geen idee..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je gaat straks opeens zoveel rust krijgen als hij wel normaal kan drinken denk ik, en dat voelt mij een partij fijn
Komt allemaal goed Sientjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)
Maar goed Finn toch proberen aan de borst te doen.. en dat ging niet echt lekker (hebben nu een lactatiekundige die helpt bij het voeden) goed anderhalf uur bezig en eind resultaat was dat Finn toch alles uit het flesje moest drinken.![]()
Maar meneer werd flink driftig, dus om hem weer rustig te krijgendan zijn we nog wel even zoet vanavond
Ja, die barstte van de honger en al het gedoe natuurlijk. Sterkte ermee en verder wat opa tong zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die barstte van de honger en al het gedoe natuurlijk. Sterkte ermee en verder wat opa tong zegt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehad
nu weer snel verder slapen
Gaaf! en die ga je natuurlijk ook online zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Vandaag de 3D echo van kleinkind, en wij mogen mee
Wanneer is het ook weer zo ver??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee hoe we dat meekrijgenMaar mss zet ik wel iets op mijn site
Tot nu toe hebben we alleen afdrukjes/foto's gezien/gekregen...
En en ??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef Bluezz het volgende:
Ze is nu 31 weken, uitgerekend op 29 dec.
Heb je een foto van Finnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehad
nu weer snel verder slapen
staan in dit deel of het vorigequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je een foto van Finn, begrijp ook als je het om priveredenen niet wil doen,
Schatje is het hequote:
Voed het kind eens goed op en laat hem eerst PSV afkijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje is het he
Hij's nu alleen goed wakker... misschien moet ik hem maar in slaap zingen.
Ja daar was ik ook al mee bezig, maar op 1 of andere manier wil hij niet kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voed het kind eens goed op en laat hem eerst PSV afkijken
Hj wil die wedstrijd zien van PSV, dat snap je tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje is het he
Hij's nu alleen goed wakker... misschien moet ik hem maar in slaap zingen.
Het is een babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een baby![]()
![]()
(wij weten allanggggggg wat het wordt dus
)
Het glimlachte, dobberde, dronk, moest gapen en heeft nu al heerlijke bolle wangetjes. Ik ben flieft, wat is het toch een wonder der natuur, zo'n frummeltje in den buuk.
3D Foto komt zondag! Voor verder details zie blog
En wat is Finn een lekker mannekeOke dit vind ik dus interessant.. zal het er eens met appeldinnetje over hebben, klinkt wel logisch namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Cola, ben je ziek?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Againzender het volgende:
Krijg ik een cola?
zo kan je het wel noemenquote:
quote:
ja, maar het is ontzettend aan het hypen nuquote:
Wat is daar grappig aan?quote:
Ajax vind je ook niet leuk zeker?quote:
Wat voor een kwis ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:27 schreef Bjoro het volgende:
ff voorbereiden op een training en daarna een voetbalquiz !
VI quiz van Hans Jorgen Nicolai (die van dat boek met Hugo Borst)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor een kwis ?
Neem de vragen mee en posts ze hier
Oh jawel, af en toe is Ajax wel leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax vind je ook niet leuk zeker?
Okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
VI quiz van Hans Jorgen Nicolai (die van dat boek met Hugo Borst)
Ik blijf hopen dat mijn club wintquote:
Ik lach me sufquote:
Ik wil de vragen wetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:10 schreef Bjoro het volgende:
3e geworden in de kwis....soms is het goed om een partner te hebben die veel weet !
quote:
1 t/m 50 en daarna in de finale nog 15quote:
Nou dat is inderdaad lekker dat je dan ff kan blijven liggen !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:42 schreef Bjoro het volgende:
pfffff, de mascotte zit op school, pappie gaat nog ff liggen, heeft soms z'n voordelen om pas om 12:30u te moeten beginnen !
Werkze Bjoro, wij letten hier wel op het boeltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:46 schreef Bjoro het volgende:
Zo ik ga naar mijn werk !
ach, maar ze hebben wel korte metten gemaakt met mijn woekerende klimopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:58 schreef Bloes het volgende:
[..]Moest lang wachten voor de dvd aangezwengeld kon worden
Hey lekker dat je weer thuis bent ole? Rooklucht
Wat goeoeoeoeod, en quaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:49 schreef Ole het volgende:
ach, maar ze hebben wel korte metten gemaakt met mijn woekerende klimop![]()
En de hele tuin opgeruimd (was nodig)
En mijn huis supernetjes achtergelaten.
En het allerbelangrijkst: Poes was superrelaxt toen ik thuiskwam
Ongelooflijk dat het op één stond in de top-2000quote:
wat laat zeg!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:24 schreef tong80 het volgende:
Oh ja ik moest net als Finn effe plassen.
Je mascotte?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:48 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
We gaan richting voetbal.
Wordt weer vet winnen vanochtend.
Ja Justin idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Je mascotte?
Vroeg voor de zaterdag zeg
Zou een beetje raar zijn als ik hem zelf moet makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:22 schreef Againzender het volgende:
Hebben wij nou nog steeds geen banner voor Finn?
Ik ben heel slecht in ontwerpen helaas
Jij ook alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Wat een geweldige partij net in EIndhoven. 90 minuten lang op het puntje van mijn stoel gezeten....
Truste Menneke, voorzichtig hè, niet dat je een hersensschudding hebt anders moet iemand je om de 2 uur wakker maken.quote:Op zondag 1 november 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ben net van het puntje van mijn stoel gevallen.
Beetje hoofdpijn nu.
Ik ga maar slapen.
Trusten lieve Hoolers.
Doe ik zelf al om te pissen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Truste Menneke, voorzichtig hè, niet dat je een hersensschudding hebt anders moet iemand je om de 2 uur wakker maken.
Marc was wakker. Heb besloten de rest maar te laten slapen en met hem naar de keuken te gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 09:54 schreef Bos81 het volgende:
Dat is inderdaad wel erg vroeg AZ. De kinderen waren wakker?
Marc was gewoon gespannen voor Ajax - Feijenoordquote:Op zondag 1 november 2009 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc was wakker. Heb besloten de rest maar te laten slapen en met hem naar de keuken te gaan.
Collega belt net dat hij door z'n rug is gegaan en niet mee kan naar de wedstrijd... nou ja, moet wel iemand anders te vinden zijn voor die kaart.
Ik wil dat bericht editen.quote:
kans is groot, maar we doen er alles aan om het te ontlopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef borisz het volgende:
Promotie was leuk maar wordt het degradatie dit seizoen Bjoor?
Wij zijn met ons veteranenteam ooit met opzet tweede geworden. Anders zouden we veel te hoog ingedeeld worden.quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kans is groot, maar we doen er alles aan om het te ontlopen.
Maar we wisten het vantevoren hoor, maar wilde de titel er niet voor laten lopen
Wel sportief voor de titel gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kans is groot, maar we doen er alles aan om het te ontlopen.
Maar we wisten het vantevoren hoor, maar wilde de titel er niet voor laten lopen
quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef borisz het volgende:
Wel sportief voor de titel gaan.Ach het gaat toch om de derde helft
.
Kampioenschap laten schieten was voor ons geen optie, want hoe vaak word je nou kampioen met een 1e elftal ?quote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
Wij zijn met ons veteranenteam ooit met opzet tweede geworden. Anders zouden we veel te hoog ingedeeld worden.
Hee Tongertjequote:
Had al wel eens een post van hem gelezen. Zijn naam valt me nu pas op.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Bjoro het volgende:
trouwens deze user al gezien tong ? http://forum.fok.nl/user/history/271665
Ja ben er net nog langsgereden.quote:Op maandag 2 november 2009 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee Tongertje
Alles nog een beetje in de hand ? Albij de bieb geweest ?
prutserquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had al wel eens een post van hem gelezen. Zijn naam valt me nu pas op.
Jammer van de hoofdletter op het eind. Doe het dan goed.
Nog niet echt gewend. Ik had nog wel een week of wat willen blijven hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 08:49 schreef lookinforyou het volgende:
Goeie mogguh![]()
Hoe is het hier, behalve rustig?
Ole weer gewend hier?
Tong weer blij dat zijn cluppie heeft gewonnen
En Finn, loopt ie al?
je kan toch telebankieren vanuit Spanje ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nog niet echt gewend. Ik had nog wel een week of wat willen blijven hoor!
Maar ja, de rekeningen moeten ook betaald
Lekker gevoel dat jij hem wel hebt gehaaldquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef borisz het volgende:
Tentamen microeconomie een 4, komt de volgende keer wel goed, iets meer oefenen nog. Ik liep steeds vast in de sommen.
Tentamen management accounting 7,4. Nog niet eens de helft heeft dat tentamen gehaald
.
gedaan!quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16
Vul je hem in ole ?
En een deel van mijn werk doen ook!quote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan toch telebankieren vanuit Spanje ?
Oe, dat is minder Sientje dat geklooi met voedenquote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef appelsientje het volgende:
ff een Finn update
Finn is wel een schatje trouwens. (als hij slaapt) maar hij krijgt nog steeds niet echt veel voeding binnen, waardoor hij wel groeit qua gewicht maar niet echt hard, maar we blijven volhouden
Betekent dus wel dat we ook 's nachts er nog uit moeten om hem eten te geven.
totaal niet mistig...hooguit in mijn hoofd een beetje, maar dat komt door de Murphy's Quiz van gisterenavond, ben ik bangquote:
tja, da's dan weer jammerquote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Ole het volgende:
[..]
En een deel van mijn werk doen ook!
Maar ja, nog niet alles helaas
Hier weer opgeklaard en hopelijk in jouw hoofd ook weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
totaal niet mistig...hooguit in mijn hoofd een beetje, maar dat komt door de Murphy's Quiz van gisterenavond, ben ik bang
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Bjoro het volgende:
*ff een Lolly lolly voor Bluezz klaarlegt
heifzquote:
you're welcomequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind die nieuwe spelling erg leuk trouwens
Leuk dat ie nog me mocht doen.quote:
deze jongen heeft 10 uur achter elkaar doorgeslapenquote:
hehe... mijn schoonmoeder bleef op tot 12 uur.. want dan moest Finn weer voeding krijgen en toen pas om 4 uur.. dus Appeldinnetje heeft ook een 'lange' nacht gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Lekker is dat een keertje! En wanneer mag appeldinnetje een keer uitslapen?
Dat gaat gelukkig steeds beter.. maar het mag nog wel meerquote:
luister deze eens:quote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat een geweldig nummer is dit...
Ze kunnen echt wel zingen
17 januari, dán zal je eens wat beleven in het Patronaatquote:Op woensdag 4 november 2009 23:40 schreef Bjoro het volgende:
vertel, vertel, vertel .......quote:Op woensdag 4 november 2009 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
17 januari, dán zal je eens wat beleven in het Patronaat
tja, hoorde het...kut.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
Bjoro Haarlem waarschijnlijk failliet
Oh ja dat is vandaag weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:13 schreef Bjoro het volgende:
nu ff kijken of ik ergens de world series kan zien !
kan vandaag beslist worden.....nu 2-1 voor de NYY. (3e inning)quote:
Okquote:Op donderdag 5 november 2009 02:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan vandaag beslist worden.....nu 2-1 voor de NYY. (3e inning)
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef5a87cb4f7
blijf nog ff kijken, maar niet zo lang meer.....morgen lekker vrijquote:Op donderdag 5 november 2009 03:14 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bjoro en andere Hoolers zoals ole die net thuis kwam.
je typt nog best aardig, trouwensquote:
Optreden met mijn popkoorquote:
Je moet ook niet over je TB heen plassen Olequote:Op donderdag 5 november 2009 07:53 schreef Ole het volgende:*check geplast en ga vandaag nieuw toetsenbord kopen
![]()
Je zou raar opkijken als ik dat wel deedquote:Op donderdag 5 november 2009 08:45 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Fijn voor je Sien, maar ja, een bericht sturen als dat niet zo was geweest, lijkt me ook iets onmogelijks.....
Heel erg vreemd ja, maar gelukkig niet nodig Sien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als ik dat wel deed
Daaromquote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heel erg vreemd ja, maar gelukkig niet nodig Sien.
Maarre wel genieten van Finn hoor, hij is zo groot. Oké dat heeft ook wel wat natuurlijk. Samen met zijn pa naar PSV kijken
Is hij al aangemeld bij Phoxy?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daaromik kijk serieus al uit naar het moment dat we samen naar voetbal gaan
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 5 november 2009 13:37 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Is hij al aangemeld bij Phoxy?
houd mij even op de hoogte, klinkt leuk !quote:
Ja hoor. Altijd lekker dat het regent als ik slaap.quote:
Coolquote:
15 nummers bij ons. Dus flink stampen met de teksten en dan 3 stemmig ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Bjoro het volgende:
houd mij even op de hoogte, klinkt leuk !
Al ben ik een paar jaar terug ook naar zoiets geweest, een popkoor dat U2 zong (in de oude Patronaat overigens)
Was heel erg leuk maar toen bleek dat ze maar 5 liedjes konden en dus alle liedjes 3x lieten langskomen om de anderhalf uur maar gevuld te krijgen sloeg de verveling behoorlijk toe !
Ja ik weet het... maar ik probeer toch wat slaap te krijgen tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
15 nummers bij ons. Dus flink stampen met de teksten en dan 3 stemmig ook nog
Sien dat is vroeg
gebeurt overal in de wereld dagelijks.quote:
CNN is internationaalquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
In Nederland zou het ook breaking nieuws zijn.
met wel erg dikke wortels in de VSquote:
Toen CNN zich meer op europa ging richten keek ik amper meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met wel erg dikke wortels in de VS
Nou PSV was niet echt bijzonder, maargoed punt erbij
en dan brengen ze het voetbal nog met foto´s ookquote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen CNN zich meer op europa ging richten keek ik amper meer.
Daar hebben we andere zenders voor.
De sport begint met voetbal, terwijl het juist mooi was dat ze iedere week een American football programma hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |