alsof die jongens hier zich daar ook maar iets van aantrekkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef maril het volgende:
Vergeet voor het slapen gaan niet de klok een uur TERUG te zetten.
hier nietquote:
Ik dacht dat het volgende week wasquote:
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?quote:
Mwa ziet er niet echt slecht uit hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?
[ afbeelding ]
IN Den Haagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
Altijd keuk als Sparta van den Haag wint
ja helemaal... wat ik toen terug kreeg voor een antwoord was een dikke boerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Bjoro het volgende:
ik ga ook tukken...morgen om 8 uur werken, dus vroeg eruit !
Oh ja Sieno, heb je Finn wel de wintertijd uitgelegd ?
Klinkt ernstigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Nu even hup NECquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Tong![]()
We wachten af....
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Dank je Sien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo.. dat was weer een nacht overleeft...
De kleine spookt lekker 's nachtszijn dag en nacht ritme is precies andersom..
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Bloes het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor
Weet hij veel wat dag en nacht is
Wat fijn dat ze dat gevonden hebben Sien. En de ingreep is simpel, dus jullie straks een blije beeb hopelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
ps 1 bijkomend voordeel, hij mag nu wel uit de PSV fles drinken
Agossie! z'n tongriempje vastquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Ole het volgende:
![]()
nu gaan we even lekker etenOp zonovergoten terras met een Cavaatje
problemen met Tong, What's new on Fok! ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef Bloes het volgende:
[..]
Agossie! z'n tongriempje vastGelukkig hebben ze het snel ondekt!!
Vlakbij...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt echt als een straf
Ik heb ff wat gemist volgens mij, maar ben jij nu in Barcelona ??
hhhmmmm....water loopt me in de mondquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Vlakbij...
Weer in Sitges. Net even heerlijk gamba;s gegeten ..Nog geen tientje
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd en geïnvesteerd in mijzelf. 270 eurotjes aan studieboeken. Accounting information systems had 200 euro aan boeken nodig
. Daarnaast nog een boek voor Methoden & Technieken.
Zeker zo'n idioot dikke pil?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd en geïnvesteerd in mijzelf. 270 eurotjes aan studieboeken. Accounting information systems had 200 euro aan boeken nodig
. Daarnaast nog een boek voor Methoden & Technieken.
Wat een vraag. Nee kant en klaar van de Appie. Met veel groenten en fruit enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:04 schreef Ole het volgende:
Oeh lekker tong. Ga je ze zelf klaarmaken?
Twee dikke pillen en een half dikke pil voor 1 vakquote:
Ja hoop tekst weinig plaatjes. Heb vrijdag vier uur per week hoorcollege, dus ik merk het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
Iewwww vreseliijk boek! Maar is meer een naslagwerk dan een leerboek, Fijn geschreven ook
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
Wil je accountant worden?
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef maril het volgende:
Gossie, ik lees net over Mandarijntje, ik hoop dat het euvel snel verholpen wordt.
geinig he ?quote:
Maar ik hoef niet jou luier te verschonenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:15 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje ik kan je geruststellen.
Tong moet ' s nachts net zo vaak pissen als Finn.
Mogguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:00 schreef appelsientje het volgende:
ff finn een flesje geven, schone luier.
rustig hier 's nachts
Nóg niet sienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet jou luier te verschonen
Van hartequote:
Vreselijk. Wegwezen daar, ze hebben er niks te zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer 8 Amerikanen dood in Irak.
Dit is gewoon het tweede Vietnam aan het worden.
Goed zoquote:
Max 10 werkdagen en deze docent heeft de tentamens in een week nagekekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goed zo.
Dat jullie zo snel je uitslagen hebben trouwens, bij ons duurt dat standaard 4 weken...
Dat verklaart wel een hele boel, als die tong wordt tegengehouden lukt dat drinken niet idd.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hele boel, als die tong wordt tegengehouden lukt dat drinken niet idd.....
Op zich geen enorme ingreep (als ik mijn moeder mag geloven). Hoe is de ingreep gegaan?
maar je gaat straks opeens zoveel rust krijgen als hij wel normaal kan drinken denk ik, en dat voelt mij een partij fijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)
Maar goed Finn toch proberen aan de borst te doen.. en dat ging niet echt lekker (hebben nu een lactatiekundige die helpt bij het voeden) goed anderhalf uur bezig en eind resultaat was dat Finn toch alles uit het flesje moest drinken.![]()
Maar meneer werd flink driftig, dus om hem weer rustig te krijgendan zijn we nog wel even zoet vanavond
Dat geloof ik meteen alleen wanneer dat is werkelijk geen idee..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je gaat straks opeens zoveel rust krijgen als hij wel normaal kan drinken denk ik, en dat voelt mij een partij fijn
Komt allemaal goed Sientjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja de prutser heeft niet alles weg geknipt... dus het moet morgen verder (de knip zelf deed verder geen pijn)
Maar goed Finn toch proberen aan de borst te doen.. en dat ging niet echt lekker (hebben nu een lactatiekundige die helpt bij het voeden) goed anderhalf uur bezig en eind resultaat was dat Finn toch alles uit het flesje moest drinken.![]()
Maar meneer werd flink driftig, dus om hem weer rustig te krijgendan zijn we nog wel even zoet vanavond
Ja, die barstte van de honger en al het gedoe natuurlijk. Sterkte ermee en verder wat opa tong zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef appelsientje het volgende:
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die barstte van de honger en al het gedoe natuurlijk. Sterkte ermee en verder wat opa tong zegt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehad
nu weer snel verder slapen
Gaaf! en die ga je natuurlijk ook online zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Vandaag de 3D echo van kleinkind, en wij mogen mee
Wanneer is het ook weer zo ver??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee hoe we dat meekrijgenMaar mss zet ik wel iets op mijn site
Tot nu toe hebben we alleen afdrukjes/foto's gezien/gekregen...
En en ??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef Bluezz het volgende:
Ze is nu 31 weken, uitgerekend op 29 dec.
Heb je een foto van Finnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zowaar 3 uur slaap achter elkaar gehad
nu weer snel verder slapen
staan in dit deel of het vorigequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je een foto van Finn, begrijp ook als je het om priveredenen niet wil doen,
Schatje is het hequote:
Voed het kind eens goed op en laat hem eerst PSV afkijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje is het he
Hij's nu alleen goed wakker... misschien moet ik hem maar in slaap zingen.
Ja daar was ik ook al mee bezig, maar op 1 of andere manier wil hij niet kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voed het kind eens goed op en laat hem eerst PSV afkijken
Hj wil die wedstrijd zien van PSV, dat snap je tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje is het he
Hij's nu alleen goed wakker... misschien moet ik hem maar in slaap zingen.
Het is een babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een baby![]()
![]()
(wij weten allanggggggg wat het wordt dus
)
Het glimlachte, dobberde, dronk, moest gapen en heeft nu al heerlijke bolle wangetjes. Ik ben flieft, wat is het toch een wonder der natuur, zo'n frummeltje in den buuk.
3D Foto komt zondag! Voor verder details zie blog
En wat is Finn een lekker mannekeOke dit vind ik dus interessant.. zal het er eens met appeldinnetje over hebben, klinkt wel logisch namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Cola, ben je ziek?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Againzender het volgende:
Krijg ik een cola?
zo kan je het wel noemenquote:
quote:
ja, maar het is ontzettend aan het hypen nuquote:
Wat is daar grappig aan?quote:
Ajax vind je ook niet leuk zeker?quote:
Wat voor een kwis ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:27 schreef Bjoro het volgende:
ff voorbereiden op een training en daarna een voetbalquiz !
VI quiz van Hans Jorgen Nicolai (die van dat boek met Hugo Borst)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor een kwis ?
Neem de vragen mee en posts ze hier
Oh jawel, af en toe is Ajax wel leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax vind je ook niet leuk zeker?
Okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
VI quiz van Hans Jorgen Nicolai (die van dat boek met Hugo Borst)
Ik blijf hopen dat mijn club wintquote:
Ik lach me sufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |