alsof die jongens hier zich daar ook maar iets van aantrekkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef maril het volgende:
Vergeet voor het slapen gaan niet de klok een uur TERUG te zetten.
hier nietquote:
Ik dacht dat het volgende week wasquote:
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?quote:
Mwa ziet er niet echt slecht uit hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan zoiets....en dat kun je dat kind toch niet aan doen ?
[ afbeelding ]
IN Den Haagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
Altijd keuk als Sparta van den Haag wint
ja helemaal... wat ik toen terug kreeg voor een antwoord was een dikke boerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Bjoro het volgende:
ik ga ook tukken...morgen om 8 uur werken, dus vroeg eruit !
Oh ja Sieno, heb je Finn wel de wintertijd uitgelegd ?
Klinkt ernstigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Nu even hup NECquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Tong![]()
We wachten af....
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn pa is nu in de operatiezaal en zal z.s.m. geopereerd gaan worden. Hij heeft een buikvlies ontsteking. Hij gaat in ieder geval nu een stoma krijgen.
Dank je Sien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze weten dus wel wat het is in ieder geval! veel sterkte!
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo.. dat was weer een nacht overleeft...
De kleine spookt lekker 's nachtszijn dag en nacht ritme is precies andersom..
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Bloes het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor
Weet hij veel wat dag en nacht is
Wat fijn dat ze dat gevonden hebben Sien. En de ingreep is simpel, dus jullie straks een blije beeb hopelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
ps 1 bijkomend voordeel, hij mag nu wel uit de PSV fles drinken
Agossie! z'n tongriempje vastquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef appelsientje het volgende:
Nou ze hebben waarschijnlijk de reden gevonden, de kleine bleef maar afvallen.. blijkt dat z'n tong aan de onderkant vast zit... en dat hij daarom geen borstvoeding binnen krijgt.
Dus dat gaan ze morgen ff doorknippenmaar dat blijkt geen pijn te doen.. waarschijnlijk is dat ook de reden waarom meneer zo loopt te huilen.. best zielig allemaal zo'n kleintje..
ps 1 bijkomend voordeel, hij mag nu wel uit de PSV fles drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |