M'n vriendin.quote:
Ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei nog wat tegen je in het vorige topic.
Good for you.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat meeen je nietdat snap ik ook wel, ik wilde alleen maar even stoer doen dat ik je echte naam wist.
Ja, he. We zijn heel gelukkig samen.quote:
Dat zou ik ook zijn met haar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, he. We zijn heel gelukkig samen.
Ze is bijna 18quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die geile 15jarige chicks trekken je wel?
Ze leek iets ouder. Echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die geile 15jarige chicks trekken je wel?
JAquote:Geboren 25 december 1991
Zie je!quote:
Al was ze 13, als ze er zo uit ziet ga ik er overheen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godver ik dacht dat je eerst 15 zei.
En ik me maar onterecht een pedo voelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godver ik dacht dat je eerst 15 zei.
Zo beter Sky?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
BT, edit die pic in de OP eens. Het is dan wel Gaite, maar de pic is echt te groot voor m'n internets.
Ik heb je bericht niet vergrendeld hoor dus je kunt nog naar hartenlust aanpassenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
NEEE, wat doen jullie?M'n prachtige hi-res Gaite
Ja, zag ik. Maar ik durf niet tegen je in te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb je bericht niet vergrendeld hoor dus je kunt nog naar hartenlust aanpassen!
ALSNOG. Ik zou Gaite m'n gehele bandbreedte gunnen.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Maar ik durf niet tegen je in te gaan.
Datte jaquote:
Nee dude, dan kan ik niet praten. Bro's before ho's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ALSNOG. Ik zou Gaite m'n gehele bandbreedte gunnen.
Say what?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een tussenweg gevonden.
Sssht, er lezen vrouwen mee hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee dude, dan kan ik niet praten. Bro's before ho's.
quote:4) A bro never divulges the existence of the bro code to a woman. It is a sacred document not to be shared with chicks for any reason.
IQM heeft toch al elk artikel geciteerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sssht, er lezen vrouwen mee hier.![]()
[..]
Ik ook, maar hier staan gewoon wat regels als tekst: http://jigarbpatel.blogsp(...)1-articles-1-40.htmlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IQM heeft toch al elk artikel geciteerd.
Hoe kun jij dat btw quoten? Ik heb hem in PDF.
Ahhh. Iets beter jah.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haar foto matig groot maken.
HAHAHAHA IK BEN HET AAN HET LEZEN MUWHAHAHAHHA.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook, maar hier staan gewoon wat regels als tekst: http://jigarbpatel.blogsp(...)1-articles-1-40.html
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Ik trek dit topic wel in m'n eentje, he. Komop jongens, nog maar 10 minuutjes. Dan ga ik douchen en ervandoor.
Je hebt er toch niks aan, je hebt het pdfje nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK BEN HET AAN HET LEZEN MUWHAHAHAHHA.
quote:19) A bro shall not sleep with another bro’s sister. However, a bro shall not get angry if another bro says "Dude, your sister’s hot!!". Corollary, it is probably better for everyone if bros just hide pictures of their sisters when other bros are coming over. When in doubt refer to the check list for bro-proofing your home.
Ik ga de avond vroeg beginnen, omdat ik het niet laat ga maken, omdat ik morgen ga leren omdat. Dus vandaar dat ik nu al bij een bro langsga om wat te chappen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik ga pas om 8 uur naar een verjaardag.
Als kussen ook verboden is heb ik deze 2 al verbroken.quote:150) No sex with you Bro's ex. It is never ever permissible for a Bro to sleep with his Bro’s ex. Violating this code is worse than killing a Bro.
Kussen niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als kussen ook verboden is heb ik deze 2 al verbroken.
Ik was donderdag van plan op stap te gaan zonder te drinken. Ik bleef bier in m'n handen geduwd krijgen, en aan het eind had ik er toch weer 10 op. Als ik er 1 op heb heb ik zoiets van, ja nu is het toch al verpestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga de avond vroeg beginnen, omdat ik het niet laat ga maken, omdat ik morgen ga leren omdat. Dus vandaar dat ik nu al bij een bro langsga om wat te chappen.
Alleen voor de dames.quote:
NEEE. Avi's verdommequote:
Ja en die kan ik natuurlijk niet downloaden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt er toch niks aan, je hebt het pdfje nodig
Bt's download internet is kapot!!!! HAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en die kan ik natuurlijk niet downloaden.
Oeh mooie jas. Waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heeft WD al. Afblijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh mooie jas. Waar komt die vandaan?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Geef me snel ff wat tips voor kankergrappige films om met matties te kijken, als in Superbad en Sex Drive.
Ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
HAAAI IK BEN BIJ ZOTHEID EN HIJ IS KEI LIEF![]()
![]()
KUSKUS
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
Waarom leer ik nu pas de genialiteit van Fatboy Slim kennen?
HEY CRACK.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
![]()
KUSKUS
neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HEY CRACK.
mag ik ook komen, ik verveel me
Die is niet van Fatboy Slim hé.quote:
Hee, ik wachtte op je. Even een update:quote:
Heyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, ik wachtte op je. Even een update:
- Kamer van 18m² gevonden (zeer chill).
- Naar de kapper geweest.
- Hugo Boss geur gekocht.Wel maar 30ml, maar hij rook nice.
Centrum, buurt van het Piusplein maar wel een rustig 'hofje'. Betaal 270 euro. Heb wel een schuin dak, maar boeie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Super chill! Waar gelegen? En hoeveel betaal je?
Pics.
Echt?! Hij ruikt inderdaad echt zo lekker! Goed dat je 'm gekocht hebt
.
Nee, maar het is wel briljant goed gemastered door Fatboy Slimquote:
Mensen die zichzelf opheerlijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
![]()
KUSKUS
Check zijn internetgeschiedenis en bookmarks (en post ze vooral ook hierquote:
Dat is crackquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf opheerlijken.
quote:
Goed, zeg! Dan heb ik dus een slaapplek wanneer ik in Tillie uitgaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Centrum, buurt van het Piusplein maar wel een rustig 'hofje'. Betaal 270 euro. Heb wel een schuin dak, maar boeie.
Geen pics, het moet nog iets aangroeien.
En ik weet niet of ik wel die heb die jij bedoelt. Ik heb die XY. Opheffingsuitverkoop, 30% korting.
O het was een grap? Wat een kankergrap danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joh. Anders verkracht je de grap.
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
Nee, duh. + Ik was met de autoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!![]()
En het is zaterdagavond, dan hebben we wel wat anders te doen
Ze is even douchenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, duh. + Ik was met de auto!
En oohja, wat doe je hier dan?
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik krijg als mod gewoon nog steeds notesbelachelijk.
52. En show mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Hoe oud is ze geworden?
![]()
Oh en ik moet je iets laten zien.
Offtopic reactiesquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
Was je maar geaborteerd.
Whehequote:
30-09, toe maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Whehe
Ik ben al een paar weken note-vrij![]()
Zo he, al bijna een maand. Dat is nog langer dan ik dachtquote:
Ik typte sowieso al waarom ik op zaterdag avond rel op fokquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit, die reactie was er echt 10 sec nadat ik had gepost
Ik ga niet uit omdat net terug uit Parijs en redelijke verkouden omdat ik vannacht 6km langs de snelweg heb gelopen.
rond de 20de dacht ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
Yea, eindelijk
Wanneer betaald de belastingdienst de zorgtoeslagen uit?
20 dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter nu pas
Anders nog een maand geen geld
Wtf, ik heb het net na mijn 18e verjaardag (begin september) aangevraagd en vorige week een bevestiging gekregen dat ik uitbetaald zou worden over oktober t/m december maar ik heb nog niks van oktober gehadquote:
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
ja dat gata pas de volgende maand in
Nja weet niet precies maar bij ib gaan veranderingen pas in bij de nieuwe maand. Anders moet je even bellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?
Ik zou er heen gaan, zij het neit dat we uiteindelijk toch geen passe-partout kaarten hebben gekocht en ik ook in parijs zatquote:
Hehe, ik moet toch maar eens vaker naar wedstrijden gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
was echt genieten. Stem naar de kk na de wedstrijd en geweldige sfeer. Als je al die beelden ziet ook... goed te horen op tv.. Zal wel even wat meer filmojes posten
Overdag in stad was ook gezellig![]()
Het blijft mooiquote:
quote:Uw verzoek voor een elektronisch overschrijving van 284,11 EUR van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening eindigend op **** wordt verwerkt.
Long time, no see.quote:
Ben je alweer thuis?quote:
Is idd lang geleden eh? Heb je me gemist?quote:
Ik heb elke dag aan je gedachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is idd lang geleden eh? Heb je me gemist?
Was het leuk?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb elke dag aan je gedacht
[..]
Was het leuk?
That's hot..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb elke dag aan je gedacht
[..]
Was het leuk?
Jullie hebben gezoend?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, MAAR WE HEBBEN WEL ÉCHT AAN JE GEDACHT
quote:
Ik volgende week ookquote:
En jullie hebben het niet over mij gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, MAAR WE HEBBEN WEL ÉCHT AAN JE GEDACHT
Hehe, dat klinkt alsof er nog vele 'meets' tussen jullie gaan volgenquote:
Vette shitquote:
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BPquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]JA WE HEBBEN KEI HEERLIJK GEZOEND
hihi, hij zei net ook "kei", het begint nu al
Nee, zo ging het nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BP![]()
".
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jullie hebben het niet over mij gehad?
[..]
Hehe, dat klinkt alsof er nog vele 'meets' tussen jullie gaan volgen
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BP![]()
".
"Waar denk jij nu aan? Toch niet aan..."quote:
We hebben het wel over Japsnars gehad!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Misschien iets van 'Hoi'?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Stilquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Waar denk jij nu aan? Toch niet aan..."
[..]
We hebben het wel over Japsnars gehad!
Wie zei dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Bedank voor het verpesten.quote:
Sorry.quote:
Mag ik niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Das niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedank voor het verpesten.
Nu mocht ik alleen nog maar 3 kusjes op dr wang geven.
[..]
Sorry.
[..]
Mag ik niet zeggen.
Hij heeft anders heel veel haar hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Crack: Wow, je hebt echt weinig haar op je voorhoofd!
* . ZH: Ja
* . ZH: Had ik maar zoveel haar als in Jasper's animatie![]()
Crack: ![]()
![]()
!!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Crack: Wow, je hebt echt weinig haar op je voorhoofd!
* . ZH: Ja
* . ZH: Had ik maar zoveel haar als in Jasper's animatie![]()
Crack: ![]()
![]()
!!
Oja, je notitieboekje waar je in ging turven.quote:
Mehehehehehe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedank voor het verpesten.
Nu mocht ik alleen nog maar 3 kusjes op dr wang geven.
Ja, van jou!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel veel haar hoor
Eh? Een notitieboekje mee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja, je notitieboekje waar je in ging turven.![]()
Gelukkig lag er nog een elastiek van een of andere ex.quote:
Grapjuhhhquote:
Volgens mij wil ik dit niet wetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel veel haar hoor
Hey, wat krijg ik van jou!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig lag er nog een elastiek van een of andere ex.
Van jou heb ik oorbellen. Leuk verzamelen.
[..]
Grapjuhhh
..the fuck?!quote:
Ja, van wie dacht je anders dat dat elastiekje was? Niet van mij hoor.quote:
Whehe, je hebt zijn rug gebeftquote:
Heb je eindelijk een slachtoffer gevonden dan?quote:
Hij snapt het weer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een slachtoffer gevonden dan?
Ik snap het niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, jullie misschien opkomende relatie is nog maagd.
Jaaaa!quote:
Kusjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaaa!
Het was donker, ik vergeef het je.
Whut?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
quote:
quote:
Kusjesquote:
Jawel, maar ik maakte een counterjokequote:
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
Buh.
BPquote:
HAMSTERTJEquote:
Ik moest hieraan denken:quote:
DAT IS MIJN ZIN!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bitch trap in je kut kan je krijgen.
Ik zou ook wel seks willen.quote:
Is BP een hamster?quote:
quote:
Het zou me niks verbazen.quote:
Ik snap 'm wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het 5 seconden gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
American Pie was op tv.
Je moet van goede huizen komen, wil je mij verbazen.quote:
Je of jij? Dat maakt nog een groot verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet van goede huizen komen, wil je mij verbazen.
Ik helemaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het 5 seconden gezien.
Had jij nog maar meer overeenkomsten met mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blij dat je op hetzelfde denkniveau zit.
Zaterdagnacht, thuis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Ah, het is weer nacht en het wordt drukker
Bp.quote:
In Bt's fobo.quote:Op 24-10-2009 14:14 schreef Lamon.
Naar aanleiding van je FoBo moet ik toch tot mijn grote genoegen concluderen dat je een nog veel grotere aandachtshoer bent dan ik ben.
I win, you lose, uitgaande van het feit dat aandachtshoereren een slecht iets is.![]()
Je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je of jij? Dat maakt nog een groot verschil.
Wat doet het met je?quote:
MEHEHEHEquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Had jij nog maar meer overeenkomsten met mij.
En ik met jou.
Oke. Want in het geval van "jij" denk ik dat dat nog best meevalt. Mijzelf kennende.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je.
Het was een opmerking in het algemeen.
DAT MOCHTIE WILLENquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lamon zegt: "Fuck you!"
Hij zal zich nu wel in slaap gaan huilen, omdat jij wel en hij niet met Crack hebt/heeft gemeet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In welke videotheek werkt hij nou eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelfs een kusje gegevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel in slaap gaan huilen, omdat jij wel en hij niet met Crack heeft gemeet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAT MOCHTIE WILLEN
HAHA
HAHAHAAHHAA
HAHHAHAAHAHAHAAA
HAHA
HAHAHAHAA
HAHWLHALHAHA!!!!
Die warm is?quote:
En ZH in haar kutquote:
Nee, anders had er wel jij gestaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Want in het geval van "jij" denk ik dat dat nog best meevalt. Mijzelf kennende.
Nou er is nog geen relatie tussen jullie en die is er ook nog niet geweest. Komt die relatie wel, dan kan dat als een soort ontmaagding gelden.quote:
Hihi, stoeipoes toch.quote:
En ik heb hem gisteren ook nog eens laten staan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel in slaap gaan huilen, omdat jij wel en hij niet met Crack hebt/heeft gemeet.
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In welke videotheek werkt hij nou eigenlijk?
EN WE ZEIDEN WEL 5 WOORDEN TEGEN ELKAAR!quote:
quote:
quote:
Ja, zo ben jij helemaal niet.quote:
LAAT DAT EVEN DUIDELIJK ZIJN.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had er wel jij gestaan.
quote:
We hebben niks gedaan!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben jij helemaal niet.
Alleen op het moment zelf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben jij helemaal niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik heb hem gisteren ook nog eens laten staan.
[..]
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.
[..]
EN WE ZEIDEN WEL 5 WOORDEN TEGEN ELKAAR!
Ze doelde opdat ik banaal ben.quote:
Helaas kan ik geen duidelijk beeld van jou vormen.quote:
Ik moest gewoon even BP ownenquote:
Moet te doen zijn, zo te zien zijn het er maar 4.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.
Nee toch, seks na het huwelijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze doelde opdat ik banaal ben.
[..]
Helaas kan ik geen duidelijk beeld van jou vormen.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:
Uweets.quote:
En toch dacht je aan me.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen duidelijk beeld van jou vormen.
Er staat je nog wat te wachten.quote:
Groot gelijk heb je.quote:
Neem jij een shotgun mee, neem ik mijn fiets mee.quote:[..]
Moet te doen zijn, zo te zien zijn het er maar 4.
BWHEHEHEHEquote:
OMG GET A ROOMquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er staat je nog wat te wachten.
[..]
Groot gelijk heb je.
[..]
Neem jij een shotgun mee, neem ik mijn fiets mee.
[..]
BWHEHEHEHE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die pikstraf van jou nog veel langer duurt....
Ik heb wel een automatische BB gun maar die is kapoetquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem jij een shotgun mee, neem ik mijn fiets mee.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The ownage is weak with this one.
LEER Q.quote:
Als jij stoer staat te vertellen dat je de volgende dag ontmaagd gaat worden zullen we wel eens wat verzinnen!quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The ownage is weak with this one.
DIE HADDEN WE OOKquote:
Koksmes?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb wel een automatische BB gun maar die is kapoet
LAAT HEM DENKEN WAT HIJ WIL DENKEN.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Wij dachten dat jij er ongeveer zo uit zou moeten zien Bp
[ afbeelding ]
Cum over haar haar, dan blijft ze morgenochtend plakken aan het kussen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
Sodeju, het is rustig op FOK!, maar hier gaat het rap
JB is net naar bed gegaan zal ik wachten tot ze slaapt en d'r dan even laten orgasmeren, of nu al..?
JE. MUIL. !quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LAAT HEM DENKEN WAT HIJ WIL DENKEN.
Dat hebben ze net gedaan en het heeft niet geholpenquote:
Ja. Daar dacht ik ook aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Wij dachten dat jij er ongeveer zo uit zou moeten zien Bp
[ afbeelding ]
BLIJF.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
Sodeju, het is rustig op FOK!, maar hier gaat het rap
JB is net naar bed gegaan zal ik wachten tot ze slaapt en d'r dan even laten orgasmeren, of nu al..?
Jij bent daar wel voor in ja?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cum over haar haar, dan blijft ze morgenochtend plakken aan het kussen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cum over haar haar, dan blijft ze morgenochtend plakken aan het kussen.
NEE !quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LEER Q.
[..]
Als jij stoer staat te vertellen dat je de volgende dag ontmaagd gaat worden zullen we wel eens wat verzinnen!
[..]
Kanker daar dan even een end naar terug. DO NOT WANT TMI!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DIE HADDEN WE OOK;D::D;D:;D;D;D:;D;D;D:DL:;d:D:;D;D:d:
[..]
Koksmes?
[..]
LAAT HEM DENKEN WAT HIJ WIL DENKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |