O het was een grap? Wat een kankergrap danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joh. Anders verkracht je de grap.
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
Nee, duh. + Ik was met de autoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!![]()
En het is zaterdagavond, dan hebben we wel wat anders te doen
Ze is even douchenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, duh. + Ik was met de auto!
En oohja, wat doe je hier dan?
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik krijg als mod gewoon nog steeds notesbelachelijk.
52. En show mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Hoe oud is ze geworden?
![]()
Oh en ik moet je iets laten zien.
Offtopic reactiesquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
Was je maar geaborteerd.
Whehequote:
30-09, toe maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Whehe
Ik ben al een paar weken note-vrij![]()
Zo he, al bijna een maand. Dat is nog langer dan ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |