O het was een grap? Wat een kankergrap danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joh. Anders verkracht je de grap.
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
Nee, duh. + Ik was met de autoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de meest rechte lijn hebt gevolgd en de afsluitdijk niet hebt gemeden..!![]()
En het is zaterdagavond, dan hebben we wel wat anders te doen
Ze is even douchenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, duh. + Ik was met de auto!
En oohja, wat doe je hier dan?
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen van Den Helder naar Groningen gecruised en jullie krijgen niet eens een pagina vol!
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je de verjaardag van je mammie niet vieren?
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEB IK TOCH ALLANG GEDAAN GEK!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik krijg als mod gewoon nog steeds notesbelachelijk.
52. En show mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Hoe oud is ze geworden?
![]()
Oh en ik moet je iets laten zien.
Offtopic reactiesquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
Was je maar geaborteerd.
Whehequote:
30-09, toe maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Whehe
Ik ben al een paar weken note-vrij![]()
Zo he, al bijna een maand. Dat is nog langer dan ik dachtquote:
Ik typte sowieso al waarom ik op zaterdag avond rel op fokquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit, die reactie was er echt 10 sec nadat ik had gepost
Ik ga niet uit omdat net terug uit Parijs en redelijke verkouden omdat ik vannacht 6km langs de snelweg heb gelopen.
rond de 20de dacht ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
Yea, eindelijk
Wanneer betaald de belastingdienst de zorgtoeslagen uit?
20 dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter nu pas
Anders nog een maand geen geld
Wtf, ik heb het net na mijn 18e verjaardag (begin september) aangevraagd en vorige week een bevestiging gekregen dat ik uitbetaald zou worden over oktober t/m december maar ik heb nog niks van oktober gehadquote:
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
ja dat gata pas de volgende maand in
Nja weet niet precies maar bij ib gaan veranderingen pas in bij de nieuwe maand. Anders moet je even bellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?
Ik zou er heen gaan, zij het neit dat we uiteindelijk toch geen passe-partout kaarten hebben gekocht en ik ook in parijs zatquote:
Hehe, ik moet toch maar eens vaker naar wedstrijden gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
was echt genieten. Stem naar de kk na de wedstrijd en geweldige sfeer. Als je al die beelden ziet ook... goed te horen op tv.. Zal wel even wat meer filmojes posten
Overdag in stad was ook gezellig![]()
Het blijft mooiquote:
quote:Uw verzoek voor een elektronisch overschrijving van 284,11 EUR van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening eindigend op **** wordt verwerkt.
Long time, no see.quote:
Ben je alweer thuis?quote:
Is idd lang geleden eh? Heb je me gemist?quote:
Ik heb elke dag aan je gedachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is idd lang geleden eh? Heb je me gemist?
Was het leuk?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb elke dag aan je gedacht
[..]
Was het leuk?
That's hot..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb elke dag aan je gedacht
[..]
Was het leuk?
Jullie hebben gezoend?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, MAAR WE HEBBEN WEL ÉCHT AAN JE GEDACHT
quote:
Ik volgende week ookquote:
En jullie hebben het niet over mij gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, MAAR WE HEBBEN WEL ÉCHT AAN JE GEDACHT
Hehe, dat klinkt alsof er nog vele 'meets' tussen jullie gaan volgenquote:
Vette shitquote:
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BPquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]JA WE HEBBEN KEI HEERLIJK GEZOEND
hihi, hij zei net ook "kei", het begint nu al
Nee, zo ging het nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BP![]()
".
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jullie hebben het niet over mij gehad?
[..]
Hehe, dat klinkt alsof er nog vele 'meets' tussen jullie gaan volgen
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen op dat moment suprême zei een van jullie "Ik denk opeens aan BP![]()
".
"Waar denk jij nu aan? Toch niet aan..."quote:
We hebben het wel over Japsnars gehad!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Misschien iets van 'Hoi'?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Stilquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Waar denk jij nu aan? Toch niet aan..."
[..]
We hebben het wel over Japsnars gehad!
Wie zei dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Bedank voor het verpesten.quote:
Sorry.quote:
Mag ik niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Das niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedank voor het verpesten.
Nu mocht ik alleen nog maar 3 kusjes op dr wang geven.
[..]
Sorry.
[..]
Mag ik niet zeggen.
Hij heeft anders heel veel haar hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Crack: Wow, je hebt echt weinig haar op je voorhoofd!
* . ZH: Ja
* . ZH: Had ik maar zoveel haar als in Jasper's animatie![]()
Crack: ![]()
![]()
!!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Crack: Wow, je hebt echt weinig haar op je voorhoofd!
* . ZH: Ja
* . ZH: Had ik maar zoveel haar als in Jasper's animatie![]()
Crack: ![]()
![]()
!!
Oja, je notitieboekje waar je in ging turven.quote:
Mehehehehehe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedank voor het verpesten.
Nu mocht ik alleen nog maar 3 kusjes op dr wang geven.
Ja, van jou!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel veel haar hoor
Eh? Een notitieboekje mee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja, je notitieboekje waar je in ging turven.![]()
Gelukkig lag er nog een elastiek van een of andere ex.quote:
Grapjuhhhquote:
Volgens mij wil ik dit niet wetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel veel haar hoor
Hey, wat krijg ik van jou!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig lag er nog een elastiek van een of andere ex.
Van jou heb ik oorbellen. Leuk verzamelen.
[..]
Grapjuhhh
..the fuck?!quote:
Ja, van wie dacht je anders dat dat elastiekje was? Niet van mij hoor.quote:
Whehe, je hebt zijn rug gebeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |