Ik typte sowieso al waarom ik op zaterdag avond rel op fokquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit, die reactie was er echt 10 sec nadat ik had gepost
Ik ga niet uit omdat net terug uit Parijs en redelijke verkouden omdat ik vannacht 6km langs de snelweg heb gelopen.
rond de 20de dacht ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
Yea, eindelijk
Wanneer betaald de belastingdienst de zorgtoeslagen uit?
20 dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter nu pas
Anders nog een maand geen geld
Wtf, ik heb het net na mijn 18e verjaardag (begin september) aangevraagd en vorige week een bevestiging gekregen dat ik uitbetaald zou worden over oktober t/m december maar ik heb nog niks van oktober gehadquote:
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
ja dat gata pas de volgende maand in
Nja weet niet precies maar bij ib gaan veranderingen pas in bij de nieuwe maand. Anders moet je even bellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen in die brief duidelijk dat ik voor oktober ook al geld krijg. Of wordt het dan volgende maand met terugwerkende kracht uitbetaald?
Ik zou er heen gaan, zij het neit dat we uiteindelijk toch geen passe-partout kaarten hebben gekocht en ik ook in parijs zatquote:
Hehe, ik moet toch maar eens vaker naar wedstrijden gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
was echt genieten. Stem naar de kk na de wedstrijd en geweldige sfeer. Als je al die beelden ziet ook... goed te horen op tv.. Zal wel even wat meer filmojes posten
Overdag in stad was ook gezellig![]()
Het blijft mooiquote:
quote:Uw verzoek voor een elektronisch overschrijving van 284,11 EUR van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening eindigend op **** wordt verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |