Die warm is?quote:
En ZH in haar kutquote:
Nee, anders had er wel jij gestaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Want in het geval van "jij" denk ik dat dat nog best meevalt. Mijzelf kennende.
Nou er is nog geen relatie tussen jullie en die is er ook nog niet geweest. Komt die relatie wel, dan kan dat als een soort ontmaagding gelden.quote:
Hihi, stoeipoes toch.quote:
En ik heb hem gisteren ook nog eens laten staan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zal zich nu wel in slaap gaan huilen, omdat jij wel en hij niet met Crack hebt/heeft gemeet.
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In welke videotheek werkt hij nou eigenlijk?
EN WE ZEIDEN WEL 5 WOORDEN TEGEN ELKAAR!quote:
quote:
quote:
Ja, zo ben jij helemaal niet.quote:
LAAT DAT EVEN DUIDELIJK ZIJN.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had er wel jij gestaan.
quote:
We hebben niks gedaan!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben jij helemaal niet.
Alleen op het moment zelf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben jij helemaal niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik heb hem gisteren ook nog eens laten staan.
[..]
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.
[..]
EN WE ZEIDEN WEL 5 WOORDEN TEGEN ELKAAR!
Ze doelde opdat ik banaal ben.quote:
Helaas kan ik geen duidelijk beeld van jou vormen.quote:
Ik moest gewoon even BP ownenquote:
Moet te doen zijn, zo te zien zijn het er maar 4.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. We zoeken ze allemaal op.
Nee toch, seks na het huwelijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze doelde opdat ik banaal ben.
[..]
Helaas kan ik geen duidelijk beeld van jou vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |