M'n vriendin.quote:
Ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei nog wat tegen je in het vorige topic.
Good for you.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat meeen je nietdat snap ik ook wel, ik wilde alleen maar even stoer doen dat ik je echte naam wist.
Ja, he. We zijn heel gelukkig samen.quote:
Dat zou ik ook zijn met haar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, he. We zijn heel gelukkig samen.
Ze is bijna 18quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die geile 15jarige chicks trekken je wel?
Ze leek iets ouder. Echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die geile 15jarige chicks trekken je wel?
JAquote:Geboren 25 december 1991
Zie je!quote:
Al was ze 13, als ze er zo uit ziet ga ik er overheen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godver ik dacht dat je eerst 15 zei.
En ik me maar onterecht een pedo voelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godver ik dacht dat je eerst 15 zei.
Zo beter Sky?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
BT, edit die pic in de OP eens. Het is dan wel Gaite, maar de pic is echt te groot voor m'n internets.
Ik heb je bericht niet vergrendeld hoor dus je kunt nog naar hartenlust aanpassenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
NEEE, wat doen jullie?M'n prachtige hi-res Gaite
Ja, zag ik. Maar ik durf niet tegen je in te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb je bericht niet vergrendeld hoor dus je kunt nog naar hartenlust aanpassen!
ALSNOG. Ik zou Gaite m'n gehele bandbreedte gunnen.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Maar ik durf niet tegen je in te gaan.
Datte jaquote:
Nee dude, dan kan ik niet praten. Bro's before ho's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ALSNOG. Ik zou Gaite m'n gehele bandbreedte gunnen.
Say what?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een tussenweg gevonden.
Sssht, er lezen vrouwen mee hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee dude, dan kan ik niet praten. Bro's before ho's.
quote:4) A bro never divulges the existence of the bro code to a woman. It is a sacred document not to be shared with chicks for any reason.
IQM heeft toch al elk artikel geciteerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sssht, er lezen vrouwen mee hier.![]()
[..]
Ik ook, maar hier staan gewoon wat regels als tekst: http://jigarbpatel.blogsp(...)1-articles-1-40.htmlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IQM heeft toch al elk artikel geciteerd.
Hoe kun jij dat btw quoten? Ik heb hem in PDF.
Ahhh. Iets beter jah.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haar foto matig groot maken.
HAHAHAHA IK BEN HET AAN HET LEZEN MUWHAHAHAHHA.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook, maar hier staan gewoon wat regels als tekst: http://jigarbpatel.blogsp(...)1-articles-1-40.html
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Ik trek dit topic wel in m'n eentje, he. Komop jongens, nog maar 10 minuutjes. Dan ga ik douchen en ervandoor.
Je hebt er toch niks aan, je hebt het pdfje nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK BEN HET AAN HET LEZEN MUWHAHAHAHHA.
quote:19) A bro shall not sleep with another bro’s sister. However, a bro shall not get angry if another bro says "Dude, your sister’s hot!!". Corollary, it is probably better for everyone if bros just hide pictures of their sisters when other bros are coming over. When in doubt refer to the check list for bro-proofing your home.
Ik ga de avond vroeg beginnen, omdat ik het niet laat ga maken, omdat ik morgen ga leren omdat. Dus vandaar dat ik nu al bij een bro langsga om wat te chappen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik ga pas om 8 uur naar een verjaardag.
Als kussen ook verboden is heb ik deze 2 al verbroken.quote:150) No sex with you Bro's ex. It is never ever permissible for a Bro to sleep with his Bro’s ex. Violating this code is worse than killing a Bro.
Kussen niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als kussen ook verboden is heb ik deze 2 al verbroken.
Ik was donderdag van plan op stap te gaan zonder te drinken. Ik bleef bier in m'n handen geduwd krijgen, en aan het eind had ik er toch weer 10 op. Als ik er 1 op heb heb ik zoiets van, ja nu is het toch al verpestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga de avond vroeg beginnen, omdat ik het niet laat ga maken, omdat ik morgen ga leren omdat. Dus vandaar dat ik nu al bij een bro langsga om wat te chappen.
Alleen voor de dames.quote:
NEEE. Avi's verdommequote:
Ja en die kan ik natuurlijk niet downloaden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt er toch niks aan, je hebt het pdfje nodig
Bt's download internet is kapot!!!! HAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en die kan ik natuurlijk niet downloaden.
Oeh mooie jas. Waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heeft WD al. Afblijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh mooie jas. Waar komt die vandaan?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Geef me snel ff wat tips voor kankergrappige films om met matties te kijken, als in Superbad en Sex Drive.
Ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
HAAAI IK BEN BIJ ZOTHEID EN HIJ IS KEI LIEF![]()
![]()
KUSKUS
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
Waarom leer ik nu pas de genialiteit van Fatboy Slim kennen?
HEY CRACK.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
![]()
KUSKUS
neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HEY CRACK.
mag ik ook komen, ik verveel me
Die is niet van Fatboy Slim hé.quote:
Hee, ik wachtte op je. Even een update:quote:
Heyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, ik wachtte op je. Even een update:
- Kamer van 18m² gevonden (zeer chill).
- Naar de kapper geweest.
- Hugo Boss geur gekocht.Wel maar 30ml, maar hij rook nice.
Centrum, buurt van het Piusplein maar wel een rustig 'hofje'. Betaal 270 euro. Heb wel een schuin dak, maar boeie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Super chill! Waar gelegen? En hoeveel betaal je?
Pics.
Echt?! Hij ruikt inderdaad echt zo lekker! Goed dat je 'm gekocht hebt
.
Nee, maar het is wel briljant goed gemastered door Fatboy Slimquote:
Mensen die zichzelf opheerlijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
![]()
KUSKUS
Check zijn internetgeschiedenis en bookmarks (en post ze vooral ook hierquote:
Dat is crackquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf opheerlijken.
quote:
Goed, zeg! Dan heb ik dus een slaapplek wanneer ik in Tillie uitgaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Centrum, buurt van het Piusplein maar wel een rustig 'hofje'. Betaal 270 euro. Heb wel een schuin dak, maar boeie.
Geen pics, het moet nog iets aangroeien.
En ik weet niet of ik wel die heb die jij bedoelt. Ik heb die XY. Opheffingsuitverkoop, 30% korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |