Kan je normaliter redelijk volgen in je opmerkingen , maar nu snapte ik hem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je impliceert dat je me ooit gehad hebt.
quote:23-00
U2 - Walk Away (live)
Ik vond het toch vrij duidelijke taal. Diggy Dex rapt over een AFM-collega van me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je normaliter redelijk volgen in je opmerkingen , maar nu snapte ik hem niet.
Idd, het enige iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is het enige wat de imac nog niet heeft.
Is toch ultiem lief? Zowel Eva als DD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaap lekker ding want jij is lastig,
Nog meer jij is fantastig toch
Rustig Hans, denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Gaaf! Temper Trap staat ook op de playlist !!
het laatste album is een heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder, op de cd waar fantasisch op staat staan stuk of 5-6 leuke nummers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Is toch ultiem lief? Zowel Eva als DD.
DD schreef het voor zijn D. En Eva heeft gewoon een top album gemaakt, met die heerlijke Vlaamsche stem.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rustig Hans, denk aan je bloeddruk.
Heb alleen het Fantastig Toch album.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het laatste album is een heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder, op de cd waar fantasisch op staat staan stuk of 5-6 leuke nummers.
Dat is de Jager, Over en Weer uit 2008 isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb alleen het Fantastig Toch album.
Go Brennel !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Brennel volume vele malen harder zet.
Sorry uilen
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister net het popduel van vanmiddag terug en kom er gewoon achter dat ik Rob eruit had kunnen knikkeren.
mits ik dj was geweest en de eerste ronde had overleefd natuurlijk
Er was ook niet veel nodig om Rob te overtreffen idd. Wist beide vragen in de eerste ronde. Bij de laatste ronde wist ik wel van beide intro's de uitvoerenden maar kon niet op de titel komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwens
Super!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef derrudy_kevin het volgende:
temper trap komt zo!
Dat benne de betere berichten.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Haha, het intro alleen al.. zo onwijs mooi
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Dan stap ik niet bij jou in de auto!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto heb
Tuurlijk! maar ik kan je veiligheid niet garanderenquote:
Toevalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Human League - Don't You Want Me
" uit de tijd dat witte sportsokken nog hip waren! "
Laat ik nou net vandaag mijn witte Nike sportsokken dragen
Echt niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
ToevalVolgens mij heb je die elke dag aan
Zo hoort hetquote:
Kan ik me levendig voorstellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo weer terug van de Nits. Was erg gaaf
André Hazes - De Vlieger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Brennel het volgende:
Iemand nog tips voor lekkere meezingers?
Dat zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Brennel het volgende:
"Kippevel op je scrotum" .... om de één of andere reden is dat niet herkenbaar voor mij
Moi Barneyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo weer terug van de Nits. Was erg gaaf
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words, 2011 gaat het jaar van de witte sportsokken worden
Nope. Ben/was grensrechter, dus kreeg ik zwarte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs niet voor in je voetbalschoenen ?
Dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Brennel het volgende:
Iemand nog tips voor lekkere meezingers?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope. Ben/was grensrechter, dus kreeg ik zwarte.
De mode loopt in het Noorden een paar jaar achter hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
ToevalVolgens mij heb je die elke dag aan
Mien zat in haar nachtjapon, achter de rhododendronquote:
Vind ik niksquote:
Misschien zijn wij wel trendsettersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De mode loopt in het Noorden een paar jaar achter hè
Niet alleen de modequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap daar echt he-le-maal niets van.. Onwijs mooie plaat joh! Heb je die clip wel eens gezien? Die isquote:
ach in gympies vind ik sportsokken best oke, alles daarbuiten no way.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In combinatie met sneakers is ook wel okay, toch??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach in gympies vind ik sportsokken best oke, alles daarbuiten no way.
Alwaar men haar niet vinden kon, zomaar weg, zonder pardon!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mien zat in haar nachtjapon, achter de rhododendron
Als je een death wish hebt of je scheldwoordenkennis flink wilt opvijzelen, wordt grensrechter!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
respect voor de scheidsrechters
2 Unlimited stond hier 2 weken geleden op nummer 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
2 Unlimited schijnt nummer 1 te staan in de Groningse Top40.
M'n vader draagt ze in z'n sandalen. Hij komt er mee weg, maar alleen omdat ie tof is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In combinatie met sneakers is ook wel okay, toch??.
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 Unlimited stond hier 2 weken geleden op nummer 1.
Haha, dat schijnt echt niet te kunnen.. Naja, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n vader draagt ze in z'n sandalen. Hij komt er mee weg, maar alleen omdat ie tof is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: VOF De Kunst - Suzanne
Dio ft The Madd - Baby
Mumford & Sons - Little Lion Man
De Staat - Habibi
Jay Z ft Alicia Keys - Run This Town
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
John Mayer - Who Says
Vitalic - Poison Lips
Copark - A Dog And Pony Show
Live Request:
A. Metro Station - Shake It (Rock Werchter 2009)
B. Dizzee Rascal - Dance Wiv Me (Lowlands 2009)
C. Live - All Over You (Pinkpop 2000)
The XX - Crystalised
The Killers - Mr Brightside
Nope, niet gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap daar echt he-le-maal niets van.. Onwijs mooie plaat joh! Heb je die clip wel eens gezien? Die is
ook erg leuk.
Ik zie Hans al helemaal uit zijn dak gaan ,op zijn Airmax met witte sokkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!
Herstel: Wordt dit niet gezongen door Jay-Z, Kanye West en Rihanna?quote:Jay Z ft Alicia Keys - Run This Town
Kheb die CD best wel vaak gedraaidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Trible Dance
Toch wel een van mijn favo 2 Unlimited tracks.
Met z'n Aussie aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie Hans al helemaal uit zijn dak gaan ,op zijn Airmax met witte sokken
Jaaaaaaaaaaaaa Smashing Pumpkinsquote:
Ik 3-1 voor Utrecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Sorry Timo ! ik had 1 - 2 voorspeld, maar dan wel voor Roda..
Dan zat jij nog aardig in de juiste richting.. 'Utrecht wint mij net iets teveel (heb niets met die club)quote:
"niet meer"... Oeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh! die heb ik niet meer.. Heb nog wel een Cavello, maar die is zo goed als af/versleten.
Haha, deed ook erg veel pijn om die weg te doenquote:
En bovendien hebben ze nog niet echt overtuigd in Europa.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zat jij nog aardig in de juiste richting.. 'Utrecht wint mij net iets teveel (heb niets met die club)
Zo is dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben trouwens blij dat Mumford & Sons in de playlist staat. Verdomd geinig plaatje is dat.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En bovendien hebben ze nog niet echt overtuigd in Europa.
In de UEFA Cup waren de Domstedelingen altijd voor de winter klaar.
niet te hard rollen, dat schuimt zo , zonde van het bier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
* Brennel loopt naar de koelkast voor nog een uitrollende Brand.
Nee. En da's terechtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan er nou nooit is een der rudy / mya zijn zonder dio / the mad
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
Ik trek nog een flesje wijn open.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
Hij wil ze terugquote:
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fanquote:
De beste zanger/acteur ooit hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fan![]()
Proost!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog een flesje wijn open.
Hoe zit het trouwens met the Hoff? Heeft hij zich weer het ziekenhuis in gedronken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fan![]()
Ik kan me een avond in Preston Palace (in Veenstra's Almelo) een avond met het basketbalteam herinneren waarbij de coach per sé een nummer wilde karaoken, maar dat we eerst nog een stuk of 38x Vrijgezel bezongen door te dikke dames in bloemetjesgordijnen die op het punt stonden om naar huis te gaan aan moesten horen.quote:
Meer niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De beste zanger/acteur ooit hè
Looking for Freedom , gelukkig nooit hoger gekomen dan nr 22 in nederlandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De beste zanger/acteur ooit hè
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeurenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee dat heet niet origineel zijn in je playlist
Je hebt een fax gemist, ik ben dat namelijk. Unaniem door mezelf besloten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Er is hier één persoon met de allerbeste smaak van iedereen en dat ben ik. Begrepen?! Mooi.
Niemand heeft de beste muzieksmaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Er is hier één persoon met de allerbeste smaak van iedereen en dat ben ik. Begrepen?! Mooi.
Goed dan dat ik Very High met jou scoor op Last FMquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik reageer er gewoon niet meer op , hoef niet altijd het zelfde punt te maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeuren
Nou Tol Hansse – Achter De Rhodondendron drukt die score toch wel naar beneden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed dan dat ik Very High met jou scoor op Last FM
Nieuwe single van ze al gehoord? ben een beetje moe van het Killers geluid..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeuren
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee dat heet niet origineel zijn in je playlist
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.quote:
Zal het zeker in het achterhoofd houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.
Pssst zet dan de volgende keer wel even je webcam uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
* Briggy doet een dansje door de kamer.
en is blij dat niemand het kan zien![]()
Mark Twain zei het al: "Dance like nobody's watching"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
Zo, dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
volgende week komt Torre van De Staat akoestisch spelen bij Der Rudy!
En de mannen van Coparck komen ook...
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
Vraag ook of Janne Schra komt. Torre en Janne hebben pas ergens opgetreden (weet niet meer waar, kan zijn dat het nog moet gebeuren) en ik ben erg benieuwd hoe die samenwerking klinkt/klonk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
1ste welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezen
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?
Maakte net op Twitter een foutjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzending
Kzag het... kheb al een antwoord gestuurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakte net op Twitter een foutje, maar heb het net hersteld
.
Ooooopsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pssst zet dan de volgende keer wel even je webcam uit
Goed adviesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mark Twain zei het al: "Dance like nobody's watching"
* Ofyles2 aanvraagknop indrukt en paint eist...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
Aliciaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alicia Cook vind ik nog goed te doen in tegenstelling tot Beyoncé.
Ik denk dat ze zover nog niet zijn. Anders had Hans wel anders gereageerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit was toch een hit in Groningen vorig jaar?!
Juist! daarom kan ik de plaat echt niet meer horen. Grijs gedraaid @ Radio Noord. Vreselijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit was toch een hit in Groningen vorig jaar?!
Sorry Marc..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zover nog niet zijn. Anders had Hans wel anders gereageerd.
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!quote:
4 Non Blondes, Lucilectric...quote:
Alsje...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 aanvraagknop indrukt en paint eist...
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!
Bedankt! Kon niet meer op de naam komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!
Jij hebt geen hart!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!
Beetje maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef derrudy_kevin het volgende:
stond rudy's mic open tijdens de soundcheck van de cover vorig uur?
Jupquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef derrudy_kevin het volgende:
stond rudy's mic open tijdens de soundcheck van de cover vorig uur?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aliciais tof! Pracht vrouw met een betoverend stemgeluid.
Dat valt me heel erg van je tegen Hans.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!
Ik onder een zonnebankquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Te lang onder de zonnebank gelegen?
Misschien is ' ie wel van houtquote:
I wishquote:
Sorry..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me heel erg van je tegen Hans.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar is de rest van deze dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]ga dan ook niet alleen in het bos zitten, ga in de grote stad zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hier wegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga dan ook niet alleen in het bos zitten, ga in de grote stad zitten.
weg moeten ?, je weet dat als je huur betaald en langer betaald dan x periode dat je rechten hebt ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet hier wegdus dat gaat binnenkort wel lukken... al is het niet op vrijwillige basis.
Niet als je ergens 'zwart' woont... helaasch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weg moeten, je weet dat als je huur betaald en langer betaald dan x periode dat je rechten hebt ?
Toppositie ligt nu vaker dan ooit voor het oprapen sinds tong80 niet meer zo vaak post.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, ik sta voor het eerst in tijden weer eens in de dagcijfers top 100![]()
14e... Wat een vrije dag al niet teweeg kan brengen.
De nr. 1 mag geen verrassing zijn![]()
Laat me raden... mmmm begint het toevallig met een Hquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, ik sta voor het eerst in tijden weer eens in de dagcijfers top 100![]()
echt wel, als jij betaald en je kan het bewijzen dan is er huurrecht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet als je ergens 'zwart' woont... helaasch.
Ik kom al tijden niet meer in die top100 voorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Sersjee het volgende:
Tong80 moet natuurlijk zijn aandacht verspreiden tussen het VBL forum ( 100k posts in 4 wekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toppositie ligt nu vaker dan ooit voor het oprapen sinds tong80 niet meer zo vaak post.
wtf op P1?! dat is volgens mij echt lang geledenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Sersjee het volgende:
100k posts in 4 weken , man die is gestoord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tong80 moet natuurlijk zijn aandacht verspreiden tussen het VBL forum ( 100k posts in 4 weken) en hier natuurlijk.
Gaat echt niet lukken, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
echt wel, als jij betaald en je kan het bewijzen dan is er huurrecht.
Nee op dat nieuwe VBL forum 100.000 posts in een maand tijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100k posts in 4 weken , man die is gestoord.
Tong is een heldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100k posts in 4 weken , man die is gestoord.
ow zo , jammer dat het zo heeft moeten lopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee op dat nieuwe VBL forum 100.000 posts in een maand tijd
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Sersjee het volgende:
tijd geleden dat er 5 topics op 1 dag doorheen gegaan zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Allang niet meer in dat topic gekeken
. Maar ik stond ook redelijk hoog gisteren
.
Daar issie weeeeeeeeeeeerrrrrrrrrquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit klaar voor Mr. Brightside
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar kan jij nog een puntje aan zuigen
Ik maak er even een notitie van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef Brennel het volgende:
Er trilt een spiertje in m'n kont. Dus.
Tong is buitencategorie, een soort opperwezen. Ik zou haast gelovig worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tong80 moet natuurlijk zijn aandacht verspreiden tussen het VBL forum ( 100k posts in 4 weken) en hier natuurlijk.
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar kan jij nog een puntje aan zuigen
WHZquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef TheZapster het volgende:
Weer The Killers.Totaal geen creativiteit in de playlist.
Jij zoekt nog een nieuwe evangelie natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tong is buitencategorie, een soort opperwezen. Ik zou haast gelovig worden.
Mr. Brightside
Ach, er schijnt een nieuwe Crowded House aan te komen, dus ik denk da'k daar op wacht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij zoekt nog een nieuwe evangelie natuurlijk.
Op naar de 100quote:
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, er schijnt een nieuwe Crowded House aan te komen, dus ik denk da'k daar op wacht.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, er schijnt een nieuwe Crowded House aan te komen, dus ik denk da'k daar op wacht.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
Slapen
En maar even de samenvatting van The fridaymove luisteren op BNR.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef derrudy_kevin het volgende:
truste allemaal en tot volgende week!
Byebyequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef derrudy_kevin het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, de kwalificatie van de MotoGP begint nl. om 08.00.
Trusten!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef derrudy_kevin het volgende:
Tschüssquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef derrudy_kevin het volgende:
Have fun! MotoGPquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Sersjee het volgende:
slechtste cover tot nu toe in de geschiedenis helaas.quote:
tnx voor de leuke uitzending.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef derrudy_kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slechtste cover tot nu toe in de geschiedenis helaas.
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meest gebruikte smiley in de 3FM-topics.
Meest gebruikte op heel Fok! denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meest gebruikte smiley in de 3FM-topics.
Hm, heel in het begin (2002) weinig, daarna gemiddeld 35, toen terug naar 27 per dag en nu... tsjaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was je de hele tijd al een veelposter of had je nog een inrijdperiode?
Mijn postopkrikgedrag heeft zich vorig jaar gemanifesteerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, heel in het begin (2002) weinig, daarna gemiddeld 35, toen terug naar 27 per dag en nu... tsja.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn postopkrikgedrag heeft zich vorig jaar gemanifesteerd.
Tot 2007 verstuurde ik 5000 berichten, een jaar later verdriedubbelde dat postaantal zich en dit jaar haal ik de 45000 net niet.
Wij hebben bijna evenveel postsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn postopkrikgedrag heeft zich vorig jaar gemanifesteerd.
Tot 2007 verstuurde ik 5000 berichten, een jaar later verdriedubbelde dat postaantal zich en dit jaar haal ik de 45000 net niet.
Even quoten voor volgend jaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik houd volgend jaar rekening met een stagnerende groei.
quote:
Ach, waarom niet...?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hebben we afgesproken dan? [/inkoppertje]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |