Nieuwe single van ze al gehoord? ben een beetje moe van het Killers geluid..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeuren
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee dat heet niet origineel zijn in je playlist
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.quote:
Zal het zeker in het achterhoofd houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.
Pssst zet dan de volgende keer wel even je webcam uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
* Briggy doet een dansje door de kamer.
en is blij dat niemand het kan zien![]()
Mark Twain zei het al: "Dance like nobody's watching"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
* Briggy doet een dansje door de kamer.
en is blij dat niemand het kan zien![]()
Zo, dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
volgende week komt Torre van De Staat akoestisch spelen bij Der Rudy!
En de mannen van Coparck komen ook...
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
Vraag ook of Janne Schra komt. Torre en Janne hebben pas ergens opgetreden (weet niet meer waar, kan zijn dat het nog moet gebeuren) en ik ben erg benieuwd hoe die samenwerking klinkt/klonk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
1ste welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezen
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?
Maakte net op Twitter een foutjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzending
Kzag het... kheb al een antwoord gestuurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakte net op Twitter een foutje, maar heb het net hersteld
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |