Ik 3-1 voor Utrecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Sorry Timo ! ik had 1 - 2 voorspeld, maar dan wel voor Roda..
Dan zat jij nog aardig in de juiste richting.. 'Utrecht wint mij net iets teveel (heb niets met die club)quote:
"niet meer"... Oeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh! die heb ik niet meer.. Heb nog wel een Cavello, maar die is zo goed als af/versleten.
Haha, deed ook erg veel pijn om die weg te doenquote:
En bovendien hebben ze nog niet echt overtuigd in Europa.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zat jij nog aardig in de juiste richting.. 'Utrecht wint mij net iets teveel (heb niets met die club)
Zo is dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben trouwens blij dat Mumford & Sons in de playlist staat. Verdomd geinig plaatje is dat.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En bovendien hebben ze nog niet echt overtuigd in Europa.
In de UEFA Cup waren de Domstedelingen altijd voor de winter klaar.
niet te hard rollen, dat schuimt zo , zonde van het bier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
* Brennel loopt naar de koelkast voor nog een uitrollende Brand.
Nee. En da's terechtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan er nou nooit is een der rudy / mya zijn zonder dio / the mad
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
Ik trek nog een flesje wijn open.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
Hij wil ze terugquote:
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fanquote:
De beste zanger/acteur ooit hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fan![]()
Proost!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog een flesje wijn open.
Hoe zit het trouwens met the Hoff? Heeft hij zich weer het ziekenhuis in gedronken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een David Hasselhoff fan![]()
Ik kan me een avond in Preston Palace (in Veenstra's Almelo) een avond met het basketbalteam herinneren waarbij de coach per sé een nummer wilde karaoken, maar dat we eerst nog een stuk of 38x Vrijgezel bezongen door te dikke dames in bloemetjesgordijnen die op het punt stonden om naar huis te gaan aan moesten horen.quote:
Meer niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De beste zanger/acteur ooit hè
Looking for Freedom , gelukkig nooit hoger gekomen dan nr 22 in nederlandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De beste zanger/acteur ooit hè
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeurenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee dat heet niet origineel zijn in je playlist
Je hebt een fax gemist, ik ben dat namelijk. Unaniem door mezelf besloten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Er is hier één persoon met de allerbeste smaak van iedereen en dat ben ik. Begrepen?! Mooi.
Niemand heeft de beste muzieksmaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Er is hier één persoon met de allerbeste smaak van iedereen en dat ben ik. Begrepen?! Mooi.
Goed dan dat ik Very High met jou scoor op Last FMquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik reageer er gewoon niet meer op , hoef niet altijd het zelfde punt te maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeuren
Nou Tol Hansse – Achter De Rhodondendron drukt die score toch wel naar beneden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed dan dat ik Very High met jou scoor op Last FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |