Nieuwe single van ze al gehoord? ben een beetje moe van het Killers geluid..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke week The Killers, daar hoor ik je nooit over zeuren
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee dat heet niet origineel zijn in je playlist
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.quote:
Zal het zeker in het achterhoofd houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ga heen. Ik kan het je van harte aanraden.
Pssst zet dan de volgende keer wel even je webcam uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
* Briggy doet een dansje door de kamer.
en is blij dat niemand het kan zien![]()
Mark Twain zei het al: "Dance like nobody's watching"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
Zo, dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
volgende week komt Torre van De Staat akoestisch spelen bij Der Rudy!
En de mannen van Coparck komen ook...
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
Vraag ook of Janne Schra komt. Torre en Janne hebben pas ergens opgetreden (weet niet meer waar, kan zijn dat het nog moet gebeuren) en ik ben erg benieuwd hoe die samenwerking klinkt/klonk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef derrudy_kevin het volgende:
1ste welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
was alweer 3 weken geleden als ik me niet vergis. Wees blij dat we niet voor Maria Mena kiezen
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarom zit Rudy hier zelf eigenlijk niet? Of stel ik nu een domme vraag?
Maakte net op Twitter een foutjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kevin heeft volgens mij een keer gezegd dat Rudy het te druk heeft tijdens de uitzending
Kzag het... kheb al een antwoord gestuurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakte net op Twitter een foutje, maar heb het net hersteld
.
Ooooopsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pssst zet dan de volgende keer wel even je webcam uit
Goed adviesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mark Twain zei het al: "Dance like nobody's watching"
* Ofyles2 aanvraagknop indrukt en paint eist...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
Aliciaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alicia Cook vind ik nog goed te doen in tegenstelling tot Beyoncé.
Ik denk dat ze zover nog niet zijn. Anders had Hans wel anders gereageerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit was toch een hit in Groningen vorig jaar?!
Juist! daarom kan ik de plaat echt niet meer horen. Grijs gedraaid @ Radio Noord. Vreselijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit was toch een hit in Groningen vorig jaar?!
Sorry Marc..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zover nog niet zijn. Anders had Hans wel anders gereageerd.
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!quote:
4 Non Blondes, Lucilectric...quote:
Alsje...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 aanvraagknop indrukt en paint eist...
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!
Bedankt! Kon niet meer op de naam komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit is verdomme prachtig! Pompy de Robodoll ftw!
Jij hebt geen hart!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!
Beetje maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef derrudy_kevin het volgende:
stond rudy's mic open tijdens de soundcheck van de cover vorig uur?
Jupquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef derrudy_kevin het volgende:
stond rudy's mic open tijdens de soundcheck van de cover vorig uur?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aliciais tof! Pracht vrouw met een betoverend stemgeluid.
Dat valt me heel erg van je tegen Hans.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, heb laatst het complete chanson van haar moeten aanhoren en dat is alles behalve leuk. Luister geloof ik nog liever een dag naar 538. Dramatisch!
Ik onder een zonnebankquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Te lang onder de zonnebank gelegen?
Misschien is ' ie wel van houtquote:
I wishquote:
Sorry..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me heel erg van je tegen Hans.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar is de rest van deze dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]ga dan ook niet alleen in het bos zitten, ga in de grote stad zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hier wegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga dan ook niet alleen in het bos zitten, ga in de grote stad zitten.
weg moeten ?, je weet dat als je huur betaald en langer betaald dan x periode dat je rechten hebt ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet hier wegdus dat gaat binnenkort wel lukken... al is het niet op vrijwillige basis.
Niet als je ergens 'zwart' woont... helaasch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weg moeten, je weet dat als je huur betaald en langer betaald dan x periode dat je rechten hebt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |