De mode loopt in het Noorden een paar jaar achter hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
ToevalVolgens mij heb je die elke dag aan
Mien zat in haar nachtjapon, achter de rhododendronquote:
Vind ik niksquote:
Misschien zijn wij wel trendsettersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De mode loopt in het Noorden een paar jaar achter hè
Niet alleen de modequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap daar echt he-le-maal niets van.. Onwijs mooie plaat joh! Heb je die clip wel eens gezien? Die isquote:
ach in gympies vind ik sportsokken best oke, alles daarbuiten no way.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In combinatie met sneakers is ook wel okay, toch??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach in gympies vind ik sportsokken best oke, alles daarbuiten no way.
Alwaar men haar niet vinden kon, zomaar weg, zonder pardon!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mien zat in haar nachtjapon, achter de rhododendron
Als je een death wish hebt of je scheldwoordenkennis flink wilt opvijzelen, wordt grensrechter!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
respect voor de scheidsrechters
2 Unlimited stond hier 2 weken geleden op nummer 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
2 Unlimited schijnt nummer 1 te staan in de Groningse Top40.
M'n vader draagt ze in z'n sandalen. Hij komt er mee weg, maar alleen omdat ie tof is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In combinatie met sneakers is ook wel okay, toch??.
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 Unlimited stond hier 2 weken geleden op nummer 1.
Haha, dat schijnt echt niet te kunnen.. Naja, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n vader draagt ze in z'n sandalen. Hij komt er mee weg, maar alleen omdat ie tof is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: VOF De Kunst - Suzanne
Dio ft The Madd - Baby
Mumford & Sons - Little Lion Man
De Staat - Habibi
Jay Z ft Alicia Keys - Run This Town
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
John Mayer - Who Says
Vitalic - Poison Lips
Copark - A Dog And Pony Show
Live Request:
A. Metro Station - Shake It (Rock Werchter 2009)
B. Dizzee Rascal - Dance Wiv Me (Lowlands 2009)
C. Live - All Over You (Pinkpop 2000)
The XX - Crystalised
The Killers - Mr Brightside
Nope, niet gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap daar echt he-le-maal niets van.. Onwijs mooie plaat joh! Heb je die clip wel eens gezien? Die is
ook erg leuk.
Ik zie Hans al helemaal uit zijn dak gaan ,op zijn Airmax met witte sokkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no... there's no limit!
Herstel: Wordt dit niet gezongen door Jay-Z, Kanye West en Rihanna?quote:Jay Z ft Alicia Keys - Run This Town
Kheb die CD best wel vaak gedraaidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Trible Dance
Toch wel een van mijn favo 2 Unlimited tracks.
Met z'n Aussie aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie Hans al helemaal uit zijn dak gaan ,op zijn Airmax met witte sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |