Kan je normaliter redelijk volgen in je opmerkingen , maar nu snapte ik hem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je impliceert dat je me ooit gehad hebt.
quote:23-00
U2 - Walk Away (live)
Ik vond het toch vrij duidelijke taal. Diggy Dex rapt over een AFM-collega van me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je normaliter redelijk volgen in je opmerkingen , maar nu snapte ik hem niet.
Idd, het enige iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is het enige wat de imac nog niet heeft.
Is toch ultiem lief? Zowel Eva als DD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaap lekker ding want jij is lastig,
Nog meer jij is fantastig toch
Rustig Hans, denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Gaaf! Temper Trap staat ook op de playlist !!
het laatste album is een heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder, op de cd waar fantasisch op staat staan stuk of 5-6 leuke nummers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Is toch ultiem lief? Zowel Eva als DD.
DD schreef het voor zijn D. En Eva heeft gewoon een top album gemaakt, met die heerlijke Vlaamsche stem.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rustig Hans, denk aan je bloeddruk.
Heb alleen het Fantastig Toch album.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het laatste album is een heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder, op de cd waar fantasisch op staat staan stuk of 5-6 leuke nummers.
Dat is de Jager, Over en Weer uit 2008 isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb alleen het Fantastig Toch album.
Go Brennel !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Brennel volume vele malen harder zet.
Sorry uilen
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister net het popduel van vanmiddag terug en kom er gewoon achter dat ik Rob eruit had kunnen knikkeren.
mits ik dj was geweest en de eerste ronde had overleefd natuurlijk
Er was ook niet veel nodig om Rob te overtreffen idd. Wist beide vragen in de eerste ronde. Bij de laatste ronde wist ik wel van beide intro's de uitvoerenden maar kon niet op de titel komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwens
Super!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef derrudy_kevin het volgende:
temper trap komt zo!
Dat benne de betere berichten.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Haha, het intro alleen al.. zo onwijs mooi
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Dan stap ik niet bij jou in de auto!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto heb
Tuurlijk! maar ik kan je veiligheid niet garanderenquote:
Toevalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Human League - Don't You Want Me
" uit de tijd dat witte sportsokken nog hip waren! "
Laat ik nou net vandaag mijn witte Nike sportsokken dragen
Echt niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
ToevalVolgens mij heb je die elke dag aan
Zo hoort hetquote:
Kan ik me levendig voorstellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo weer terug van de Nits. Was erg gaaf
André Hazes - De Vlieger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Brennel het volgende:
Iemand nog tips voor lekkere meezingers?
Dat zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Brennel het volgende:
"Kippevel op je scrotum" .... om de één of andere reden is dat niet herkenbaar voor mij
Moi Barneyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo weer terug van de Nits. Was erg gaaf
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words, 2011 gaat het jaar van de witte sportsokken worden
Nope. Ben/was grensrechter, dus kreeg ik zwarte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs niet voor in je voetbalschoenen ?
Dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Brennel het volgende:
Iemand nog tips voor lekkere meezingers?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope. Ben/was grensrechter, dus kreeg ik zwarte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |