Dat is de Jager, Over en Weer uit 2008 isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb alleen het Fantastig Toch album.
Go Brennel !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Brennel volume vele malen harder zet.
Sorry uilen
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister net het popduel van vanmiddag terug en kom er gewoon achter dat ik Rob eruit had kunnen knikkeren.
mits ik dj was geweest en de eerste ronde had overleefd natuurlijk
Er was ook niet veel nodig om Rob te overtreffen idd. Wist beide vragen in de eerste ronde. Bij de laatste ronde wist ik wel van beide intro's de uitvoerenden maar kon niet op de titel komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De parate kennis van Annemieke viel me wat tegen. Die van Rob ook trouwens
Super!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef derrudy_kevin het volgende:
temper trap komt zo!
Dat benne de betere berichten.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Haha, het intro alleen al.. zo onwijs mooi
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Avond, een verlaten stuk snelweg en dan deze plaat.. Levensgevaarlijk, maar wel lekker!
Dan stap ik niet bij jou in de auto!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vooral omdat ik geen rijbewijs/auto heb
Tuurlijk! maar ik kan je veiligheid niet garanderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |