Nathan doet het erg goed hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel hebben elkaar voor het eerst ontmoet op de Norderney, de Veronica-boot!
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel hebben elkaar voor het eerst ontmoet op de Norderney, de Veronica-boot!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat is het FREAKING lekker weer buiten. Vogels in de tuin (die er prachtig bij ligt) en geen wind.
Is de nieuwe 3FM Megahit al gelekt @ KX ?
puter vraagt of ik het wil opslaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naar de uitreiking van de ringen.
http://www.omroep.nl/live/avro/avro_webcast01.asx
Zou me eerlijk gezegd niets verbazen. De achterban van dat soort zenders is behoorlijk hardcore.quote:
Hoop dat ze de spoiler tag willen gebruikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
NIET VERKLAPPEN AUB!!!
Mocht iemand hem wel weten natuurlijk.
openen in windows media player bij open filequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
puter vraagt of ik het wil opslaanis er een andere link?
Heh, bij mij doet hij 'et gewoon, zonder te vragen of je 'et op moet slaan. Misschien moet je dat doen en dan openen met Windows Media Player.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
puter vraagt of ik het wil opslaanis er een andere link?
okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het begint over een paar minuten. Ik heb zelf Radio 2 er even bij aan gezet,.
... En tot die tijd...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het begint over een paar minuten. Ik heb zelf Radio 2 er even bij aan gezet,.
dat is echt al te ingewikkeld voor me jah...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
openen in windows media player bij open file
Je kan 'm ook gewoon downloaden en dan openen, of direct kiezen voor 'openen' ipv opslaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is echt al te ingewikkeld voor me jah...
"Hoe kan het ook anders dat we hier staan"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Sirolf het volgende:
"Wat is jullie publiek dan, Michiel?" "Dronken!"
Je snapt er nog niet zo veel van hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Stom om op een 3fm fan forum een topic "heel hard duimen voor Ekdom en Veenstra" te noemen, doe dan "Heel hard duimen voor 3FM" Giel Beelen is ook van 3fm hoor.
De meerderheid hier heeft geen hoge pet op van Giel, vandaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Stom om op een 3fm fan forum een topic "heel hard duimen voor Ekdom en Veenstra" te noemen, doe dan "Heel hard duimen voor 3FM" Giel Beelen is ook van 3fm hoor.
Hij mag zo snel mogelijk naar 538 vertrekkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Je volgt het topic nog niet lang genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Echt wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je snapt er nog niet zo veel van he
dat is heel niet stom...mag toch zeker zelf wel weten wat ik voor TT neem, en bijna iedereen hier in dit topic is voor Ekdom en Veenstra en niet voor Gielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je volgt het topic nog niet lang genoeg blijkbaar.
Vind ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.
wat ik zeg:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij mag zo snel mogelijk naar 538 vertrekken
lol , dus als je bepaalde nummers van een artiest niet leuk vind ben je geen echte fan. Dat heet niet kritsch zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Da's gelul. Een fan zijn van iets of iemand betekent niet dat je volkomen kritiekloos tegen alles wat hij/zij/het voorbrengt aankijkt. Sterker nog, een beetje fan is juist extra kritisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef gerbenp het volgende:
Net pas terug van 'helaas' actief doen..
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lol , dus als je bepaalde nummers van een artiest niet leuk vind ben je geen echte fan. Dat heet niet kritsch zijn.
En dat is 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef Sirolf het volgende:
Gouden Radio-oortje: 3FM Serious Request
Alweer!
Middag!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef gerbenp het volgende:
Net pas terug van 'helaas' actief doen..
niet voor giel dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Hier bij ben ik voor Ekdom. Mijn held.
Ojee *538 aanzet*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet voor giel dusje bent dus niet 3fm fan
Weinig, denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gelijk gelukkig ingetuned op de RadioRing stream, iemand die luistert naar 3FM?
Ben ik met je eens, maar Evers kan ik altijd wel waarderen. Hoewel ik het wel Ekdom had gegund.quote:
Me2, maar die loopt al jaren de prijzen mis. Heel vreemd. Best jock van NL en toch altijd naast de prijzen grijpen. Erg irritant.quote:
Krap podiumpje erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Sirolf het volgende:
Zilveren Radioster Man: Edwin Evers...
Ze zitten wel te prutsen trouwens met niet-startende filmpjes en missende enveloppen...
Zeg maar gerust, de beste van de wereld, ooit. Al ken ik alleen maar DJ's van 3fm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, maar die loopt al jaren de prijzen mis. Heel vreemd. Best jock van NL en toch altijd naast de prijzen grijpen. Erg irritant.
Mwa, in elk geval wel van Nederland (imho)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, de beste van de wereld, ooit. Al ken ik alleen maar DJ's van 3fm.
Oh, moet je zo je plaatje neer zetten, ik dacht je websitequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je Icon linkt niet naar een plaatje maar naar www.2franse.nl
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like it. Als dit geen hit gaat worden........
het was allemaal niets, maar toch leuk voor claudia en 3fmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef Sirolf het volgende:
Zilveren Radioster Vrouw: Claudia de Breij
Het jaarlijkse stuivertje wisselen tussen Claudia, Sophie en Froukje
Pauper.quote:
hee jaa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat ze al die filmpjes en personen al klaar hebben staan terwijl je nog tot vandaag kon stemmen(toch?)
Wel leuk dat Claudia heeft gewonnen
Zo moeilijk is het toch niet als je nog maar 3 genomineerden hebt per categorie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat ze al die filmpjes en personen al klaar hebben staan terwijl je nog tot vandaag kon stemmen(toch?)
Je kon alleen gister en vandaag nog stemmen op de ring, de andere prijzen stonden 2 weken geleden oid al vast (toen sloot de internetstemming).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
whehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:46 schreef Sersjee het volgende:
Evers is logisch. De man is nou eenmaal de populairste dj van Nederland.
Herman van Veen
![]()
*neuriet "Hilversum 3 bestond nog niet..."*
Beetje jammer alleen dat ie Claudia tof vindt, maar je kan niet alles hebben in het leven.
Ik denk dat Willibrord niet komt als hij niet zeker weet dat ie het podium op mag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet als je nog maar 3 genomineerden hebt per categorie.
Ah okeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kon alleen gister en vandaag nog stemmen op de ring, de andere prijzen stonden 2 weken geleden oid al vast (toen sloot de internetstemming).
Wat heb ik gemist???quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:51 schreef Sersjee het volgende:
Goeie van Giel richting Hans!
Iedereen luistert naar het EkStra weekend. Komt goed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik niet helaas, denk te kleine luistergroep, of radio 1 of giel
Sowieso al nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Zapper het volgende:
-Hans- zal niet slapen vannacht?
En SRquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef cheese. het volgende:
eigenlijk is dit heel erg.
1 award voor 3fm, en nog wel claudia.
2 voor 3FM hè! Claudia en 3FM Serious Request.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef cheese. het volgende:
edit:
3fm serious request natuurlijk.
hallo, SRquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef cheese. het volgende:
edit:
3fm serious request natuurlijk.
Omdat Claudia wél een baas is hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef cheese. het volgende:
Juist wel. Die NL-hoek is hardcore.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Opzich een goede winnaar , met zeer grote luisterschare , waarvan ik niet verwacht had dat ze zouden sms-en
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd om te gaan.
1 week tussen de Franse Alpen. Houdoe![]()
![]()
Nee joh, die vind het al hilarisch genoeg dat Ekstra Weekend was genomineerd, en aan Ekstra Weekend werken natuurlijk alle 3FM jocks mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef cheese. het volgende:
voor Gerard is dit het kutst. Want hij zat ook niet in Glazen Huis.
Staat altijd aan hier hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Derek010 het volgende:
Dat wordt zuipen vanavond bij Ekstra weekend!
Morgenstond, Radio NL, wie kent dat nou? Een paar boeren hebben gewoon al hun geld er doorheen gejast met smsen
Het zal je verbazen hoeveel volk naar zo'n zender luistert. Echt, je zou ze te vreten moeten geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Derek010 het volgende:
Dat wordt zuipen vanavond bij Ekstra weekend!
Morgenstond, Radio NL, wie kent dat nou? Een paar boeren hebben gewoon al hun geld er doorheen gejast met smsen
Zelfs Paul Rabbering was verbaasd.
En Giel heeft toch een prijs, de Anita Telewitzier Ring
Ik noem ze liever de TROS Muziekfeest-meezingers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef LeonH het volgende:
Ah de woonwagenbewoners hebben zich goed laten horen dus
verbaas je je nu weer over de smaak van NL, of was dat sersjeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik noem ze liever de TROS Muziekfeest-meezingers.
Ik niet, ik had dit al voorspeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verbaas je je nu weer over de smaak van NL, of was dat sersjee
jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederlandquote:
Zie hoe populair piratenfestijn is, en is nog gezellig ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
Leuk om te lezen hoe klein het wereldje van sommige mensen is. Wie wel eens buiten komt weet dat het Nederlandse lied gi-gan-tisch scoort.
Dat zal ik wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederland
Ik verbaas me niet gauw meer. Levenservaring en een open mind doen een mens goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederland
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie hoe populair piratenfestijn is, en is nog gezellig ook.
Precies. Ik heb nog een afspraak staan met een aantal voetbalkornuiten om een keer heen te gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef peeet1 het volgende:
met dank aan Ilse deLange![]()
Gouden Radio oortje 2009 - live 3FM Serious Request / glazen huis![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijn
Net als eind 2007 in Den Haag dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders laten plaatsnemen in het glazen huis.
Dat hoop ik dus ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders laten plaatsnemen in het glazen huis.
En wat mij betreft de definitieve doorbraak van Paul. Die was ècht goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijn
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders Der Rudy laten plaatsnemen in het glazen huis.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders iemand anders (Domien) laten plaatsnemen in het glazen huis. Een week non-stop Ekstra weekend :-)
Geen idee, ik verwacht trouwens wel een monsterscore voor RadioNL. 60% RadioNL, 30% Ekstra Weekend, 10% Gielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Sirolf het volgende:
Ben nu trouwens wel benieuwd hoe de stemmen zijn verdeeld qua percentages tussen Morgenstront, Giel en EW.
Zouden ze dat nog bekend gaan maken?
Ik denk juist 50/35/15 ofzo, waarbij Giel de 35% heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, ik verwacht trouwens wel een monsterscore voor RadioNL. 60% RadioNL, 30% Ekstra Weekend, 10% Giel
Ik denk dat de luisteraars van Ekstra Weekend fanatieker zijn dan die van Giel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk juist 50/35/15 ofzo, waarbij Giel de 35% heeft.
Giel heeft nou eenmaal meer luisteraars.
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
Was 't niet dat Giel vorig jaar een sidekick had om zoveel mogelijk stemmen te krijgen? Of was dat bij een andere uitreiking?
Die was net weg bij Rita , dus klopt wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?
uhuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?
Stenders hoeft niet perse, iemand anders mag ook, bv. Domien, Rudy of Paul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
kransquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef alors het volgende:
Wat jammer zeg van EW, kon het niet volgen, was op school![]()
Maar aan de andere kant, goede wijn behoeft geen kroon he
hehe hoe kom ik nou weer bij kroonquote:
Komt misschien door mijn achternaam ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
hehe hoe kom ik nou weer bij kroonIk heb te lang in een computerhok gezeten....
Tegen wie moest Rob?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Thijs3FM het volgende:
Rob wint, en ik denk dat het tijd is voor een slotje?
Ook in de 3FM-doelgroep zitten bakken mensen die naar een RadioNL luisteren. Hokjes bestaan haast niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutwinnaar van de Radioring. Al die oudjes weten inmiddels ook hoe ze moeten sms'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |