Ben ik met je eens, maar Evers kan ik altijd wel waarderen. Hoewel ik het wel Ekdom had gegund.quote:
Me2, maar die loopt al jaren de prijzen mis. Heel vreemd. Best jock van NL en toch altijd naast de prijzen grijpen. Erg irritant.quote:
Krap podiumpje erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Sirolf het volgende:
Zilveren Radioster Man: Edwin Evers...
Ze zitten wel te prutsen trouwens met niet-startende filmpjes en missende enveloppen...
Zeg maar gerust, de beste van de wereld, ooit. Al ken ik alleen maar DJ's van 3fm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, maar die loopt al jaren de prijzen mis. Heel vreemd. Best jock van NL en toch altijd naast de prijzen grijpen. Erg irritant.
Mwa, in elk geval wel van Nederland (imho)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, de beste van de wereld, ooit. Al ken ik alleen maar DJ's van 3fm.
Oh, moet je zo je plaatje neer zetten, ik dacht je websitequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je Icon linkt niet naar een plaatje maar naar www.2franse.nl
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like it. Als dit geen hit gaat worden........
het was allemaal niets, maar toch leuk voor claudia en 3fmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef Sirolf het volgende:
Zilveren Radioster Vrouw: Claudia de Breij
Het jaarlijkse stuivertje wisselen tussen Claudia, Sophie en Froukje
Pauper.quote:
hee jaa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat ze al die filmpjes en personen al klaar hebben staan terwijl je nog tot vandaag kon stemmen(toch?)
Wel leuk dat Claudia heeft gewonnen
Zo moeilijk is het toch niet als je nog maar 3 genomineerden hebt per categorie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat ze al die filmpjes en personen al klaar hebben staan terwijl je nog tot vandaag kon stemmen(toch?)
Je kon alleen gister en vandaag nog stemmen op de ring, de andere prijzen stonden 2 weken geleden oid al vast (toen sloot de internetstemming).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Remzz het volgende:
whehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:46 schreef Sersjee het volgende:
Evers is logisch. De man is nou eenmaal de populairste dj van Nederland.
Herman van Veen
![]()
*neuriet "Hilversum 3 bestond nog niet..."*
Beetje jammer alleen dat ie Claudia tof vindt, maar je kan niet alles hebben in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |