jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederlandquote:
Zie hoe populair piratenfestijn is, en is nog gezellig ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
Leuk om te lezen hoe klein het wereldje van sommige mensen is. Wie wel eens buiten komt weet dat het Nederlandse lied gi-gan-tisch scoort.
Dat zal ik wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederland
Ik verbaas me niet gauw meer. Levenservaring en een open mind doen een mens goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij, of sirolf, of iemand; zei pasgeleden nog: soms verbaas ik mij over de smaak van nederland
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie hoe populair piratenfestijn is, en is nog gezellig ook.
Precies. Ik heb nog een afspraak staan met een aantal voetbalkornuiten om een keer heen te gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef peeet1 het volgende:
met dank aan Ilse deLange![]()
Gouden Radio oortje 2009 - live 3FM Serious Request / glazen huis![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijn
Net als eind 2007 in Den Haag dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders laten plaatsnemen in het glazen huis.
Dat hoop ik dus ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders laten plaatsnemen in het glazen huis.
En wat mij betreft de definitieve doorbraak van Paul. Die was ècht goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was echt een sfeermaakster toen en giel de chagerijn
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders Der Rudy laten plaatsnemen in het glazen huis.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders iemand anders (Domien) laten plaatsnemen in het glazen huis. Een week non-stop Ekstra weekend :-)
Geen idee, ik verwacht trouwens wel een monsterscore voor RadioNL. 60% RadioNL, 30% Ekstra Weekend, 10% Gielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Sirolf het volgende:
Ben nu trouwens wel benieuwd hoe de stemmen zijn verdeeld qua percentages tussen Morgenstront, Giel en EW.
Zouden ze dat nog bekend gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |