Juist wel. Die NL-hoek is hardcore.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Opzich een goede winnaar , met zeer grote luisterschare , waarvan ik niet verwacht had dat ze zouden sms-en
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd om te gaan.
1 week tussen de Franse Alpen. Houdoe![]()
![]()
Nee joh, die vind het al hilarisch genoeg dat Ekstra Weekend was genomineerd, en aan Ekstra Weekend werken natuurlijk alle 3FM jocks mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef cheese. het volgende:
voor Gerard is dit het kutst. Want hij zat ook niet in Glazen Huis.
Staat altijd aan hier hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Derek010 het volgende:
Dat wordt zuipen vanavond bij Ekstra weekend!
Morgenstond, Radio NL, wie kent dat nou? Een paar boeren hebben gewoon al hun geld er doorheen gejast met smsen
Het zal je verbazen hoeveel volk naar zo'n zender luistert. Echt, je zou ze te vreten moeten geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Derek010 het volgende:
Dat wordt zuipen vanavond bij Ekstra weekend!
Morgenstond, Radio NL, wie kent dat nou? Een paar boeren hebben gewoon al hun geld er doorheen gejast met smsen
Zelfs Paul Rabbering was verbaasd.
En Giel heeft toch een prijs, de Anita Telewitzier Ring
Ik noem ze liever de TROS Muziekfeest-meezingers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef LeonH het volgende:
Ah de woonwagenbewoners hebben zich goed laten horen dus
verbaas je je nu weer over de smaak van NL, of was dat sersjeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik noem ze liever de TROS Muziekfeest-meezingers.
Ik niet, ik had dit al voorspeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verbaas je je nu weer over de smaak van NL, of was dat sersjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |