Nathan doet het erg goed hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel hebben elkaar voor het eerst ontmoet op de Norderney, de Veronica-boot!
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel hebben elkaar voor het eerst ontmoet op de Norderney, de Veronica-boot!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat is het FREAKING lekker weer buiten. Vogels in de tuin (die er prachtig bij ligt) en geen wind.
Is de nieuwe 3FM Megahit al gelekt @ KX ?
puter vraagt of ik het wil opslaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naar de uitreiking van de ringen.
http://www.omroep.nl/live/avro/avro_webcast01.asx
Zou me eerlijk gezegd niets verbazen. De achterban van dat soort zenders is behoorlijk hardcore.quote:
Hoop dat ze de spoiler tag willen gebruikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
NIET VERKLAPPEN AUB!!!
Mocht iemand hem wel weten natuurlijk.
openen in windows media player bij open filequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
puter vraagt of ik het wil opslaanis er een andere link?
Heh, bij mij doet hij 'et gewoon, zonder te vragen of je 'et op moet slaan. Misschien moet je dat doen en dan openen met Windows Media Player.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
puter vraagt of ik het wil opslaanis er een andere link?
okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het begint over een paar minuten. Ik heb zelf Radio 2 er even bij aan gezet,.
... En tot die tijd...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het begint over een paar minuten. Ik heb zelf Radio 2 er even bij aan gezet,.
dat is echt al te ingewikkeld voor me jah...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
openen in windows media player bij open file
Je kan 'm ook gewoon downloaden en dan openen, of direct kiezen voor 'openen' ipv opslaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is echt al te ingewikkeld voor me jah...
"Hoe kan het ook anders dat we hier staan"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Sirolf het volgende:
"Wat is jullie publiek dan, Michiel?" "Dronken!"
Je snapt er nog niet zo veel van hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Stom om op een 3fm fan forum een topic "heel hard duimen voor Ekdom en Veenstra" te noemen, doe dan "Heel hard duimen voor 3FM" Giel Beelen is ook van 3fm hoor.
De meerderheid hier heeft geen hoge pet op van Giel, vandaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Stom om op een 3fm fan forum een topic "heel hard duimen voor Ekdom en Veenstra" te noemen, doe dan "Heel hard duimen voor 3FM" Giel Beelen is ook van 3fm hoor.
Hij mag zo snel mogelijk naar 538 vertrekkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Je volgt het topic nog niet lang genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Echt wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je snapt er nog niet zo veel van he
dat is heel niet stom...mag toch zeker zelf wel weten wat ik voor TT neem, en bijna iedereen hier in dit topic is voor Ekdom en Veenstra en niet voor Gielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Thijs3FM het volgende:
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je volgt het topic nog niet lang genoeg blijkbaar.
Vind ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.
wat ik zeg:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je zo erg tegen sommige DJ's van 3fm bent, ben je geen echte 3fm fan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij mag zo snel mogelijk naar 538 vertrekken
lol , dus als je bepaalde nummers van een artiest niet leuk vind ben je geen echte fan. Dat heet niet kritsch zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Da's gelul. Een fan zijn van iets of iemand betekent niet dat je volkomen kritiekloos tegen alles wat hij/zij/het voorbrengt aankijkt. Sterker nog, een beetje fan is juist extra kritisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef gerbenp het volgende:
Net pas terug van 'helaas' actief doen..
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lol , dus als je bepaalde nummers van een artiest niet leuk vind ben je geen echte fan. Dat heet niet kritsch zijn.
En dat is 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef Sirolf het volgende:
Gouden Radio-oortje: 3FM Serious Request
Alweer!
Middag!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef gerbenp het volgende:
Net pas terug van 'helaas' actief doen..
niet voor giel dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Hier bij ben ik voor Ekdom. Mijn held.
Ojee *538 aanzet*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet voor giel dusje bent dus niet 3fm fan
Weinig, denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gelijk gelukkig ingetuned op de RadioRing stream, iemand die luistert naar 3FM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |