Ik denk juist 50/35/15 ofzo, waarbij Giel de 35% heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, ik verwacht trouwens wel een monsterscore voor RadioNL. 60% RadioNL, 30% Ekstra Weekend, 10% Giel
Ik denk dat de luisteraars van Ekstra Weekend fanatieker zijn dan die van Giel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk juist 50/35/15 ofzo, waarbij Giel de 35% heeft.
Giel heeft nou eenmaal meer luisteraars.
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
Was 't niet dat Giel vorig jaar een sidekick had om zoveel mogelijk stemmen te krijgen? Of was dat bij een andere uitreiking?
Die was net weg bij Rita , dus klopt wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?
uhuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen had hij Kay van der Linde ingeschakeld toch?
Stenders hoeft niet perse, iemand anders mag ook, bv. Domien, Rudy of Paul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat ze dit jaar Ekdom, Veenstra en Stenders laten plaatsnemen in het glazen huis.
kransquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef alors het volgende:
Wat jammer zeg van EW, kon het niet volgen, was op school![]()
Maar aan de andere kant, goede wijn behoeft geen kroon he
hehe hoe kom ik nou weer bij kroonquote:
Komt misschien door mijn achternaam ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
hehe hoe kom ik nou weer bij kroonIk heb te lang in een computerhok gezeten....
Tegen wie moest Rob?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Thijs3FM het volgende:
Rob wint, en ik denk dat het tijd is voor een slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |