quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ten eerste vinden mensen het vaak 'onbenullig' omdat ze er een boete voor krijgen. Neem bijvoorbeeld die rem, als jij morgen in de krant leest dat er inderdaad een kind dood is doordat iemand zijn rem niet in orde had, dan denk jij: "Wat een hufter dat ie zijn rem niet in orde had!". Maar als het jezelf betreft, en je wordt gelukkig betrapt voordat je een kind hebt doodgereden, dan is het ineens onbenullig?
Ten tweede is het gewoon kortzichtig van mensen dat ze niet verder kijken dan die drie keer dat ze een bekeuring hebben gehad. Ik was toevallig een paar dagen geleden als eerste bij een auto die in de berm op de kop lag, de politie was daarna ook supersnel ter plekke voor assistentie om het slachtoffer te helpen. Maar nee, die boetes blijven hangen, dus de politie is kut. Als mensen gewoon even nadenken voordat ze hun mening roepen, dan zou het beeld wat realistischer en beter zijn. Helaas kunnen veel mensen dat niet, die zijn te afgestompt door de maatschappij om nog zelf te kunnen denken, dus ja, het is jammer genoeg logisch dat veel mensen niet positief over de politie denken
Dat is geen werk voor de politie, maar voor brandweer en ambulancequote:
Precies, echter de bekeuringen zijn ook terecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef FJD het volgende:
Ik ben t eens met IJs.
En ja er zitten een hoop droeftoeters bij zitten. Vorig jaar hebben ze met het bonnenboekje een rondje wijk gedaan voor auto's die buiten de parkeervakken stonden. Op zich niet erg behalve dan dat de gemeente te lui was om extra parkeerplekken te maken en er toen nog maar 1,2 plek per huis wasNa dat rondje ontstond er protest bij de gemeente en een maand later waren er 17 plekken extra die ook direct vol stonden. Als je zo boetes uitdeelt dan moet je niet gaan klagen over een gebrek aan respect, dan veroorzaak je dat zelf.
Ik heb nu het probleem dat ik mijn fiets helemaal aan het eind van het rijtje moet zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb dagen gehad dat ik 600m moest lopen om thuis te komenVoor een parkeerplaats in een woonwijk is dat echt achterlijk ver. Voordeel was wel dat ik direct bij de snackbar stond
Dan had je maar motor moeten rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb dagen gehad dat ik 600m moest lopen om thuis te komenVoor een parkeerplaats in een woonwijk is dat echt achterlijk ver. Voordeel was wel dat ik direct bij de snackbar stond
Nog zo'n volkje dat zich beter voelt dan de overige verkeersdeelnemersquote:
Dat gaat denk ik niet op, tenzij de bushalte voor zijn deur ligt/staat/hangt/isquote:
Is toch logisch dat je je beter voelt als je ook beter bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nog zo'n volkje dat zich beter voelt dan de overige verkeersdeelnemers
Fer woont in een OV hokjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet op, tenzij de bushalte voor zijn deur ligt/staat/hangt/is
Nu een kwartier stevig lopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat gaat denk ik niet op, tenzij de bushalte voor zijn deur ligt/staat/hangt/is
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je je beter voelt als je ook beter bent
Dan moet je ook motor gaan rijden, kom je er vanzelf achterquote:
Ik kijk wel uit. Ik vertrouw mezelf nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je ook motor gaan rijden, kom je er vanzelf achter
Gewoon hierop beginnen:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Ik vertrouw mezelf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat het pastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon hierop beginnen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Viro het volgende:
Frankie, ik heb ook de HP Pavilion dv7-2140ed. Gebruik em al 2 weken met plezier.
Moet je eens de HP logo in de gaten houden als je de laptop aanzet![]()
Voor win 7:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, toen ik hem gister aanzette zei mijn vader dat er een HP logo brandde achter op het scherm
Supergaaf!
Windows 7 Professional heb ik via school al gedownload van MSDN en geinstalleerd, 100% legaal
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Tja, een Fireblade trek je ook makkelijk in een wheeliequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Major-Balls het volgende:
Kwam deze ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
ook humor
Die zijn allemaal kleiner dan ik benquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Eg wel!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel humor zo'n ding!
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceHaha, toen ik hem gister aanzette zei mijn vader dat er een HP logo brandde achter op het scherm
Supergaaf!
Windows 7 Professional heb ik via school al gedownload van MSDN en geinstalleerd, 100% legaal
Toch wel voor je ouders hoop ik?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 zit klaar om kaarten te kopen voor Paul McCartney in het Gelredome
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef Incolumis het volgende:
tvp vanuit het ziekenhuis, klote toetsenbord hier, zelfde metalen knopjes als bij een pinautomaat
Bedankt voor het aanbod maar ik ga met mijn pa naar de Kuip en die wil na de wedstrijd naar huisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef FJD het volgende:
Als je vanavond voor/na de wedstrijd zin hebt in een biertje dan weet je me te vinden hè Frank
Ok, dàt had ik nou weer net niet verwacht... Brian Adams weten we, maar Paul McCartney, das wel apart ja...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee zeker niet. Kaarten zijn binnen!Ga met mijn zusje en die is 17 maar enorme fan van The Beatles en dus ook Paul McCartney.
Iets mis met Paul McCartney / The Beatles?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, dàt had ik nou weer net niet verwacht... Brian Adams weten we, maar Paul McCartney, das wel apart ja...
PS. Wat ziet Fifa 10 er weer barslecht uit op de pcPES daarentegen
Maar dat heb ik nog niet helemaal door, ben een Fifa-man...
![]()
Nu snap ik waarom mijn sinterklaaskado'tje naar vis stonk...quote:
Wie van jullie kan er niet kokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:40 schreef ursel het volgende:
Weer terug van vakantie...
Eindigde beetje in mineur met uiteindelijk 6 zieken..![]()
Had ie maar Chinees moeten halenquote:
GTR!!quote:
Dat is zo triestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:42 schreef jpjedi het volgende:
Niet te geloven.. De nieuwe Duitse minister van buitenlandse zaken spreekt geen Engels.
Dat zei je donderdag ook al denk dat er iets mis is met je tv setquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef FJD het volgende:
Heb t Ajax publiek de hele wedstrijd niet gehoord
Heeft er in dit geval meer mee te maken dat ik echt voetbal zit te kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef Sickert het volgende:
Dat zei je donderdag ook al denk dat er iets mis is met je tv set
Is ook leukerquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef FJD het volgende:
Oh ja; Dirk KuytHij staat vandaag twee keer aan de basis van een doelpunt door met een scherpe pass een medespeler zo vrij te spelen dat er een assist kan worden gegeven. Kuyt is een held
Engels voetbal begin ik echt steeds leuker te vinden tov Nederlands voetbal.
Stoer manquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef Diamond3d het volgende:
AJAX![]()
![]()
Geweldig !!
Heb die kut kazen alleen de eerste helft gehoord. Vanaf de aftrap vd 2e helft alleen maar de joden die boven het thuispubliek te horen waren.
En daarnaast hoorde ik nog op de parodie "Schatje mag ik je foto" --> Dirk wil je wat lenen, leen maar een meier van mij. Dirk wil je wat lenen, er komt alleen wat rente bij
![]()
![]()
Gewoon overheen lezen.quote:
Want?quote:
Laat maar. Zoals Ferdi al zegt kan ik er beter geen energie in steken. Analyseer ik de wedstrijden liever met hem aangezien dat wel op een normale manier kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Want?
Mag ik dat al niet meer zeggen? Ben ik dan zogenaamd weer stoer?
Als ik kanker zeg ga je ook al huilen.
Houden zo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat maar. Zoals Ferdi al zegt kan ik er beter geen energie in steken. Analyseer ik de wedstrijden liever met hem aangezien dat wel op een normale manier kan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef FJD het volgende:
Kef, de winnaar van komende zondag betaalt een BBQ, deal?
waarom bepalen jullie dat ik een BBQ organiseerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga je vast boodschappen doen?
Ja dagquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Sickert het volgende:
Laat de verliezende partij dat maar regelen
Jouw huis is al af!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dagHeb je ons tegen Sparta & VVV zien spelen
Ik heb van Frank geleerd; zolang er geen plinten liggen is het niet af!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Sickert het volgende:
Jouw huis is al af!!
en het is te koud om buiten te bbq'n!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb van Frank geleerd; zolang er geen plinten liggen is het niet af!
Neem een i7 860 i.p.v. een i7 920.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he nerds, computer vraagje![]()
moet voor mn schoonpa een systeempje in elkaar zetten, nu denk ik tussen de volgende combi's:
1 AM3 Black Phenom X4 quadcore - ong 140e
2 i7 920 ong 230e
3 E8500 ong 150e
verder met HD4850, 4gig geheugen W7 etc etc. hij wil hem voor wat (amateur) videobewerken enzo gaan gebruiken.
Om welke processor kan ik het beste een systeempje knutselen? ik dacht zelf aan de AMD, goedkoop en snel, maar minder in videobewerking. Iemand een suggestie en eventueel een link waarin processors vergeleken worden (van Toms Hardware, kan het zelf niet vinden)
Thanks
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef FJD het volgende:
JP, Forza 3 is alleen al voor de Ring de moeite waardNet met de Audi R10 er overheen geblazen, geniaal
Tis voor mn schoonpa, die kerel is 70+ en kan net zn pc aandouwen... Moet een leuk pctje worden met QC en een prijsje van ong 600e. Ik zal iig nog even doe 775 - q95.. Checkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef Major-Balls het volgende:
Hou je ook weer geld over voor dikke harde schijven etc... je comp is zo snel als je traagste onderdeel..
OS op een SSD, bewerken op een Raptor RAID0 setup en storage op een grote Samsung Spinpoint, bijvoorbeeld
ik las "geslagen"quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuscorrectie, ben nu inmiddels weer ontslagen
Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
Neeen ook niet van die Hunter die mij aanviel en jij niets deed
En ik ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik Forza 3 koop ben ik dan van het gezeur af?
L4Dquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
Neeen ook niet van die Hunter die mij aanviel en jij niets deed
Nee alleen voor de Xbox 360.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Is forza er ook op de pc?
Ik haat dat exclusive gebeuren., ik wil ook vet racen, maar geen console.., en om nou een 360 te kopen om 1 spelletje te spelen..quote:
Proberen kan geen kwaad..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef FJD het volgende:
Ik ga ook een poging doen, site zal wel plat gaan dus zorg ook wel voor een eigen pizza
precies, gewoon voor 19:00 beginnen en op verzenden drukken, wel zorgen dat je klok goed staatquote:
Zolang je maar backup-food hebtquote:
Even kijken uit welke van de 38 restaurants ik ga bestellen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef ursel het volgende:
Vanavond gratis spareribs..
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
http://10minutemail.com/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef staticdata het volgende:
Zo krijgen ze er weer genoeg e-mailadressen bij om te spammen
Wel voor dit soort dingenquote:
Oven is pre-heating;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
Nou fer, leg het backup voedsel maar alvast klaar..
Was ook niet te verwachten ofzoquote:
Je krijgt veel bekendheid, maar het kost je enkel je berichtje richting het ANPquote:
Tis wel een goedkope actie zo jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je krijgt veel bekendheid, maar het kost je enkel je berichtje richting het ANP
Hier nog steeds nietquote:
Heb gelukkig nog wel wat gevonden in de vriezer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier nog steeds nietAch ja, pizza zit in de oven, ben nu alvast met t toetje begonnen
Of Nederlanders?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Diamond3d het volgende:
HOLLANDERS
Ik had al een toetje en pizza op maar die bak ijs past nog wel denk ikquote:
Nee meer dat je normaal bij creditcard nog een CVC nummer moet invoeren. maar lijkt hier wel of je een willekeurig nummer kan invoeren en je bestelling wordt toch wel geplaatst.quote:
Zit je die hele 500 ml weg te vreten??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
Ben wel een beetje misselijk vh ijsIs wel lekker loom op de bank hangen zo
Nou neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef ursel het volgende:
Zit je die hele 500 ml weg te vreten??
Slecht voor de sport mien jung..
mja, ligt eraan of Suarez speelt natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef FJD het volgende:
Zo ik ga slapen, nooit geweten dat je van 8 uur achter je bureau zitten zo moe kon worden.
Wat een drama zeg de bekerwedstrijd, dramatisch slechte wedstrijd. De mensen die na de wedstrijd tegen Den Bosch denken dat Feyenoord door twee dagen extra dagen rust een kans hebben tegen Ajax die hebben echt geen verstand van voetbal. Maar goed, dat is ook het enige excuus om Ajax-supporter te zijn.
Wel nog een mooi doelpunt van Babovic
Als Tomasson daar nou eens die rode kaart tegen hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef ursel het volgende:
mja, ligt eraan of Suarez speelt natuurlijk..
Goal was niet zo spectaculair, de voorzet was schitterend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug uit de Kuip! Slechte wedstrijd maar wel terecht gewonnen en een prachtige tweede goal
* Incolumis checkt de ranglijst....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Diamond3d het volgende:
Tomasson en Cisse zijn gewoon verstandig geweest.
Komop zeg.... als je zulke overtredingen maakt vraag je gewoon om niet tegen Ajax te spelen.
Het is begrijpelijk, en Tomasson kan het weten.
*AJAX*
Op naar de 30e landstitel!
Misplaatste arrogantie, hebben ze al jaren last van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
* Incolumis checkt de ranglijst....
hmm Twente staat toch echt bovenaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, kan jij als mod dit topic niet naar VBL schoppen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, hebben ze al jaren last van.
Gisteren hadden we ook naar CUL kunnen gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:15 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics vol met GAM en we zitten nog steeds in ONZ. Nu 1 pagina met VBL en we moeten daarheen.
We kunnen natuurlijk ook in elk subforum een BoF! topic kunnen openen en afhankelijk van het onderwerp in het betreffende topic kunnen postenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gisteren hadden we ook naar CUL kunnen gaan
Puik planquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:24 schreef ursel het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook in elk subforum een BoF! topic kunnen openen en afhankelijk van het onderwerp in het betreffende topic kunnen posten
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, kan jij als mod dit topic niet naar VBL schoppen
quote:Als Nike ballen heeft, stuurt het Henk Vos een kerstpakket
De linksback van Stockport County droeg felgele voetbalschoenen. We konden dat goed zien, want we zaten op de derde rij van de Bill Axbey Stand, onder een dak van lekkende golfplaten. Mijn buurman had precies evenveel tanden als onderkinnen. Drie.
Het wonderlijke aan die gele voetbalschoenen was dat niemand erom moest lachen. We zaten in een antiek Engels stadion naar hartverwarmend slecht voetbal te kijken, het waaide en het regende, maar hier liep een noeste Engelse verdediger op gele schoenen. De laatste man van Brentford, een type-Frank van der Struijk, had witte.
Gekleurde voetbalschoenen; onbewust zijn we ze normaal gaan vinden. Met dank aan Henkie Vos uit Wouw, de pionier der kleurige kicksen. Beschimpt, bespuugd en beledigd werd Henk, toen hij op een frisse avond in Düsseldorf opeens witte voetbalschoenen aantrok. Een Feyenoorder op witte muiltjes; het ontbrak Vos alleen nog aan een balletpakje. En een panty.
Bij het Feyenoord van nu combineren Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Karim El Ahmadi hun blauwe schoenen met een zachtgeel uittenue. Het Legioen neemt het voor kennisgeving aan. Zwijgend. Van de 22 spelers die afgelopen zondag in het veld stonden bij NEC-PSV, droegen er vijf ouderwets zwarte. En als Romano Denneboom mag invallen bij Sparta, trekt hij zijn geelrode Puma's aan.
Het spijt me, maar ik kan er niet aan wennen. In de C1 had mijn trainer van die halfhoge zwarte Quicks met witte strepen, met zo'n dikke rubberen rand. Zulke schoenen wilde ik later ook.
In mijn huidige elftal vol beschaafde dertigers heeft iedereen óf Adidas Copa Mundial, óf Puma King. Zwart, uiteraard. We hebben één speler op witte schoenen, maar Jos is nieuw en hij komt uit Roosendaal.
Zodra de uitverkoop is begonnen, koopt hij zwarte. Zo niet, dan neemt onze aanvoerder disciplinaire maatregelen.
De meeste eredivisietrainers laten het allemaal maar gebeuren. Louis van Gaal was volgens mij de enige die er een regel over opstelde. Als spelers van AZ zo nodig rare schoenen wilden, was dat alleen toegestaan als de kleur gelijk was aan de sokken. Bert van Marwijk is typisch een man voor zwarte Adidasjes, maar in Oranje mogen Sneijder en Van der Vaart gewoon hun knalgele Nikes aan.
Slecht voorbeeld doet slecht volgen. De jeugd van tegenwoordig koopt massaal groene, blauwe, witte en gele voetbalschoenen. Als ze bij Adidas en Nike en Puma een beetje ballen hebben, sturen ze Henk Vos ieder jaar netjes een kerstpakket. Of tien procent van de winstmarge.
Mijn zoontje is nog geen anderhalf, maar eenmaal op voetbal krijgt hij uitsluitend zwarte schoenen. Gifgroene of knalrode mag hij zelf betalen, uit zijn kleine porseleinen spaarpotje.
Een kwestie van opvoeding.
Sjoerd Mossou
De transfer markt is dicht en Feyenoord heeft helemaal geen geld om 11 spelers te kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Goed nieuws Fer
Vlaar: \"Tegen Ajax staat er een ander Feyenoord\"
Vastklampen aan het verledenquote:
Wie zegt dat het een beter elftal zal zijn? Gewoon de A1 opstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
De transfer markt is dicht en Feyenoord heeft helemaal geen geld om 11 spelers te kopen
Fans van Ajax niet gelukkig...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Diamond3d het volgende:
Dat publiek van feyenoord is toch ook lachwekkend af en toe.
Cijfers willen we zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfieuw een "V" van Voldoende voor mijn tentamen
Ja die krijg ik normaal ook maar nu blijkbaar nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Cijfers willen we zien
Doe je vanavond mee met Forza-tikkertje?
Je hebt een voldoende nu mag je Forza kopenquote:
Was wel de bedoeling jahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met Forza-tikkertje?
Is goed. Heb vandaag mijn beoordeling gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
Een halve dag geen post
Schopje WGR dan maar?
Op naar huis, lekker fietsen
Hulde dat je nog steeds fietstquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
60km gefietstSoms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
Merk wel dat ik t nodig heb om een beetje tot rust te komen van werk. Kleine projecten kun je op een dag nog wel redelijk afsluiten voor jezelf maar zo'n SAP implementatie is toch wel even andere koekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hulde dat je nog steeds fietst
Ik vind het wel genoeg om me elke dag 2x in het zweet te werken op mijn stadsfietsje.
Er bestaan van die supermooie halogeenlampjes veur op de fiest man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
60km gefietstSoms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
6bar is wel weinig...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
Ja er zijn lampjes voor maar er is een groot verschil tussen rijden op een damesfiets met 20int/25int uur en een racefiets met 35int uur en 6bar in de banden. Een kleine drempel kan al een enorme klap geven
Dat weet ik! Maar die dingen hebben echt een behoorlijke lichtopbrengst, en duurdere lampen al helemaal, dan heb je gewoon een motorfietskoplamp.. serieus knap licht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
Ja er zijn lampjes voor maar er is een groot verschil tussen rijden op een damesfiets met 20int/25int uur en een racefiets met 35int uur en 6bar in de banden. Een kleine drempel kan al een enorme klap geven
Ik roep ook maar watquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
6bar is wel weinig...
En inderdaad licht op een racefiets helpt alleen maar zodat andere je zien. Jij ziet nog steeds geen klap
Het blijft een beetje net niet. Op de echt donkere wegen zie je alsnog te weinig. Op de verlichte wegen is t niet echt nodig en bij een tegenligger met een beetje lamp heb je de meeste problemen. Kortom, achteraf polderweggetjes met verlichting zijn wat je nodig hebt. Ik kan hier iig een lus van een km of 35 met goede verlichting makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Major-Balls het volgende:
Dat weet ik! Maar die dingen hebben echt een behoorlijke lichtopbrengst, en duurdere lampen al helemaal, dan heb je gewoon een motorfietskoplamp.. serieus knap licht.
Ik fiets eigenlijk altijd met 8bar, maar goed ik heb dan ook iets meer gewichtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik roep ook maar watIk zal er nog wel even naar kijken.
Of voor nog minder... http://www.dealextreme.com/products.dx/category.905quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Er bestaan van die supermooie halogeenlampjes veur op de fiest man!Klik je zo op je stuur voor weinig, van Cordo ofzo geloof ik.. Heb ik op mijn knappe damesfiets met 5 versnellingen zonder remmen als ik smorgens 0500 uur naar de Nissan's rij 25km lang waarvan de helft in the middle of nowhere
quote:Aangezien ik vanaf zaterdag na de wedstrijd met wat mensen heb gesproken en ik gisteren ook nog even wat tijd in ons sterrenassemble heb mogen steken vond ik het vanochtend een zeer goed idee wat van m'n kostbare werktijd te steken in wat gebrabbel hier op de Hyves, aangezien dan in ieder het geval iedereen kan lezen, ervan uitgaande dat iedereen binnen onze pracht-selectie kan lezen natuurlijk..
Ik begin dat geouwehoer zat te worden. En dan niet het geouwehoer opzich, maar het feit dat het behoorlijk achter de ellebogen blijft hangen.
Ook vind ik het erg jammer dat ik gisteren te horen heb gekregen dat er met het bestuur gebabbeld is, schijnbaar zonder dat er eerst met de mensen gepraat is over wie het bestuur geinformeerd is.
Schijnbaar voelde E. N. zich in z'n eer aangetast door J. K. en had deze gezegd dat er wat mensen zouden volgen zodra hij over zou stappen. Nu is mijn situatie zo dat ik samen met J. op voetbal ben gegaan en ik, zeker vorig jaar, ook met J. van voetbal af zou gaan als hij zou vertrekken. Gisteren heb ik J. duidelijk gemaakt dat mijn situatie dit jaar iets anders is door bepaalde zaken, waar ik straks verder over doorga, maar ook mede doordat E. K. erbij is gekomen. J. K. is m'n beste maat en E. K. is m'n Feijenoordgappie dus dat is een keuze waar ik niet op zit te wachten.
Wat mij totaal niet bevalt is dat mij dus gisteren is verteld dat het bestuur gezegd zou hebben dat J. K. een overschrijfformulier zou kunnen krijgen omdat zijn reden "gegrond" zou zijn en de anderen niet. Wie die anderen zijn interesseert mij niet, aangezien ik voor mijzelf spreek.
Als ik weg wil omdat J. weggaat zou dat voor mij een 100% gegronde reden zijn, ookal vind het bestuur dat ik (of eigenlijk iedereen dus) een "verbintenis met het elftal zijn aangegaan". Alsof GVV mij (c.q. ons) per training en wedstrijd betaald ofzo?
Waarom doet het bestuur dan nu pas alsof we bestaan, vorig jaar waren we nog het ondergeschoven kindje.
Daarbij vind ik het compleet bezopen, als wij dan toch een verbintenis zijn aangegaan, dat er gelapt dient te worden voor hestje en dergelijke om fatsoenlijk te kunnen trainen. Nog maar niet te spreken over het feit hoe die, vaste, scheidsrechter aan ons toe is gewezen ("Jij fluit ze, anders wil niemand ze fluiten") en ergens vind ik het ook de taak van het bestuur om te zorgen dat we een echte trainert krijgen/ hebben. Vorig jaar konden we nog de tyfus in roesten en nu zou het ineens anders zijn? Flikker op met dat tyfusbestuur.
Dan is er nog de oorzaak van dit hele geleuter en dat zijn Kindje K. en Kindje N.
Aan de ene kant iemand die zegt wat hem niet bevalt en dat zo nu en dan eens tot in de lengte van jaren wil herhalen, aan de andere kant iemand die constant een aai over de bol wil krijgen en zich constant op het pikkie getrapt voelt als je ook maar het lef hebt om een puntje van kritiek aan te geven, of deze kritiek opbouwend of afbrekend is maakt dan weer geen reet uit. En iedereen laat het maar begaan want "zo is'ie nou eenmaal". Flikker op, we zijn toch een elftal? Ik neem toch aan dat iedereen hetzelfde wil? Winnen en uiteindelijk misschien toch eens een keer kampioen worden.
Er word keer op keer geroepen dat we een "vriendenelftal" zijn, maar aan de andere kant als er een punt gemaakt word is het antwoord "dan ga je toch weg, voor jou 10 anderen".. Nee, lekker "vriendenelftal". Kleuters en een bij elkaar geschraapt zooitje, dat zijn we. Maar dat moet allemaal maar kunnen want "zo is'ie nou eenmaal".
Vorig jaar heb ik vaak genoeg geprobeerd N. te helpen, puur omdat ik zelf het uitdenken van oefeningen en dergelijke leuk vind. Keer op keer gebeurde er niets mee of het werd op zo'n manier gebracht dat er constant het gevoel kwam dat er een loopje met mij werd genomen. Keer op keer ook brabbelen over het "ontbreken van voetbalkwaliteiten", terwijl hijzelf niet veel beter was/ is. Maargoed, Louis Von Gahl was ook een wereldspeler (niet aan de bak bij onze Geneusde Vrinden, verder Antwerp FC, Telstar, Sparta en AZ!) of niet?
Vorig seizoen, laatste wedstrijd ofzo, Meteren-uit; Na 10 minuten gezeur buiten de kleedkamer dan toch maar besloten te blijven, op aanraden van K. niets meer aantrekken van de belabberde trainingen en andere rariteiten wat mij tot aan nu gewoon perfect afgaat. Ik doe wat N. en Duif vragen en dan vind ik het best (en blijkbaar de rest ook).. Dat Duif en N. "zo nu en dan" compleet langs elkaar heen lijken te werken lijkt niemand wat te doen?
Dus, dit is in de notendop (en 5 minuten getyp) zo'n beetje mijn mening.
Ik vind het verder allemaal wel gezegend en wil gewoon 3x in de week lekker voetballen, zonder gezeur en gezeik. Maar na iedere pot en vaak ook de training blijft er toch nog genoeg gezeik over terwijl het, blijkbaar, nooit word uitgesproken tegen het persoon wat er iets mee moet/ kan.. Het blijft toch hetzelfde.
Vanavond, woensdag 28 oktober 2009, ben ik er niet. Zaterdag ben ik er ook niet. Maandag gelukkig weer wel. En dan gaan we gewoon weer verder met dezelfde, vaak, kansloze oefeningen en spelen we de zaterdag waarschijnlijk weer een pot die vrij redelijk gaat maar waar we waarschijnlijk weer op een soortgelijke manier punten verspelen. Maar daar hebben we trainers voor, die zullen dat toch ook zien?
Toedels! Kuskus! Knufknuf! Happyhappy joyjoy!
Probeer eens of ze echt naar kip smakenquote:
VG+quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:45 schreef staticdata het volgende:
Als het zo doorgaat is Ratchet & Clank eerder binnen dan Uncharted
quote:
Je bent ook niet gewaarschuwd ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze doen pas iets na 21 dagen en het is nu pas 10 dagen onderweg. Maar het is gewoon ruk dat je iets voor de releasedatum besteld en dat het dan pas 4 dagen later wordt verzonden.
I've learned my lesson![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:13 schreef FJD het volgende:
Wil je "told you so" horen of moet ik m'n post editten?![]()
Vergeet Gamehubs en PlayAsia niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:16 schreef staticdata het volgende:
Nou leverbetrouwbaarheid is dus niets mis, maar meer dat ze niet op releasedatum uitleveren maar pas later. 10 dagen wachten is nog best te doen
Maar voortaan alles via Canada
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Probeer eens of ze echt naar kip smaken
Nou frustratie is ook een groot woord hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
Zou je je frustratie nu waarderen op meer dan 4,-?
Echte dierenliefdequote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]Nee, ze ligt al in de vliko bak..
Oh god, je bent er toch niet zo één he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Lekker overal mijn Creditcard gegevens over de wereld verspreiden
Zo éénquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god, je bent er toch niet zo één he?
Iik betaal al jaren met CCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja die niet met CC durft te betalen
Het is wel heel ironisch dat jij iemand uit zou lachen omdat hij een mogelijk onveilige situatie vermijdt. Die zelfreflectie heb je toch wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja die niet met CC durft te betalen
quote:'Door Diego erger ik me aan Nederlandse coaches'
27/10/2009 14:00
Zondagavond zag ik voor het eerst beelden van de persconferentie die Maradona gaf, vlak nadat hij zich, ten koste van Uruguay, voor het WK had geplaatst. Voor de mensen die het hebben gemist, vrij vertaald was dit ongeveer zijn analyse:
'Jullie zijn hoeren. Zuighoeren. Jullie kunnen me blijven zuigen. Ik lig op mijn rug en jullie mogen me zuigen. Voor iedereen die niet in ons geloofde, jullie weten wat jullie kunnen doen: zuigen.' Maradona was het niet helemaal eens met wat kritische kanttekeningen van de pers.'
Ik hoor het Koeman nog niet zeggen. Dat vind ik jammer. Het is allemaal erg netjes hier in Nederland. Kostschoolgedoe. Tijdens Sparta-Feyenoord werden Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson van het veld gestuurd. Dan wil ik in tweeën getrapte deuren zien. Een beetje Argentijn, zoals Sergio Romero, die slaat zijn keepersvuistje scheef op het laatste muurtje dat nog overeind staat bij DSB.
Bij Feyenoord gaat dat anders. Daar zitten ze na een rode kaart in de catacomben, met een paar badslippers aan hun voeten, gezellig op een monitor te kijken hoe de club door hun domme overtreding verliest. Dat kan veel beter. Trek desnoods iets van de muur. Sla Kees Jansma op zijn achterhoofd. Scheer Jan Joost van Gangelen kaal. Trek Jan van Halst midden in de live uitzending dat glimmende sm-pak van zijn kont. Doe iets spectaculairs met die woede. Het had afgelopen weekend zo mooi kunnen zijn.
Koeman negeert na de verloren wedstrijd de pers, stapt zwijgend in zijn auto, rijdt met 190 km per uur de hoofdingang van het museum van Scheringa binnen, stapt uit, zoekt de zaal met Carel Willink-schilderijen op en slaat ze daarna huilend, een voor een, op de grond aan stukken.
Ik weet het, agressie en wraak horen niet bij de sport, maar het kijkt wel lekker. Ik zie tijdens een training honderd keer liever de keeper en de verdediger met elkaar op de vuist gaan, dan dat ik naar dat domme latje trap moet kijken. Dat kan alleen in de voetballerij, trots zijn als je op de lat schiet.
Zouden ze dat bij zwemmen ook doen, na iedere training twaalf keer met hun hoofd tegen de zijkant van het zwembad duiken? Slaan ze bij volleybal aan het eind van de training even lekker die bal dertig keer in het net? Ik denk het niet.
De aan waanzin grenzende woede, ik kijk er graag naar. Maradona laat je nooit in de steek. Je droomt er van, Leo Beenhakker, die vanuit zijn woning het vuur opent op journalisten. VI-journalist Michel van Egmond die bij de villa van Jorien van den Herik aankomt, aanbelt en meteen een schot hagel door zijn haar krijgt. Had ik graag gezien.
Door Maradona erger ik me ook opeens aan dat lullige juichen van Nederlandse coaches. In het gekste geval staan ze even op en geven hun assistent een hand. Behalve Sparta-coach Frans Adelaar. Die bewoog wel na de winst op Feyenoord, maar dat ontaarde meteen weer in een oer-Hollandse variant op de horlepiep. Je dacht er vanzelf een paar klompen bij, dat domme gehos langs de zijlijn. Nee, dan Maradona. Die maakt buikslidings.
Je kunt zeggen, wat een overdreven gedoe, maar bij Maradona kan het mij niet overdreven genoeg zijn. Dat is zijn functie. Zich helemaal vol snuiven voor een wedstrijd, en dan gekleed in die met cocaïne gewatteerde trainersjas lekker raar doen. Je verwacht het van hem en hij doet het. Zo zou het leven altijd moeten zijn. Het zag er ook helemaal niet raar uit.
Alles in het leven van Maradona draait om Maradona. Als Argentinië wint, dan wint hij. Na het winnende doelpunt tegen Uruguay, gunde hij zijn ploeg niet de roes van de overwinning. Maradona nam als The Gladiator zelf, langzaam lopend, met zijn armen omhoog, de felicitaties in ontvangst.
Dat belooft wat voor het WK in Zuid-Afrika. Dan schakelt hij nog een tandje bij. Diego die met zo’n Afrikaanse janktoeter in zijn mond, twee keer drie kwartier lang treiterig de klankbeker tegen het oor drukt van de vierde official. Misschien laat hij zijn 768 kinderen overkomen, om tijdens de wedstrijden gezellig wat Argentijnse muziek te trommelen in een speciaal Maradona-vak.
Ik weet het, het is allemaal schandalig en niet erg professioneel, maar daar kan ik geen moment mee zitten. Ik keek liever naar Richard Witschge in De Arena, die tijdens een rush richting doel, heel arrogant de bal meerdere malen hooghield, dan naar de altijd netjes met twee woorden scorende John Bosman. Aad de Mos, die jaren geleden bij KV Mechelen treiterig juichend langs de Ajax-bank holde, ik kan me er van alles bij voorstellen.
Zoete wraak, als je die door het lichaam voelt stromen, dan mag je van mij een beetje gek doen. Martin Jol, die na de 4-0 van afgelopen weekend tijdens de persconferentie een petje op zet met daarop de tekst: Who the fuck is Co Adriaanse, ik zou het helemaal hebben begrepen.
Sluimerende waanzin en blinde woede, ze leveren bijna altijd iets moois op. Je moet er niet aan denken, dat Johan Derksen, tijdens het programma Voetbal International, voortaan iedere week naast twee mensen zit die het een keer niet over zichzelf hebben.
Juist de confrontatie met René van der Gijp, Wifred Genee en Hans Kraay jr., alle drie mannen die het liefst in het spiegelhuis op de kermis zouden wonen, maakt het programma tot wat het is. Spannend en onvoorspelbaar. Duizend keer liever luister ik naar een narrige Hugo Borst dan het onverstaanbare politiek correcte Herdgang-gemompel van Ronald Waterreus.
Het zijn beginnetjes, maar echte waanzin durven we nog niet aan. Zelfs de megalomaanste man van Nederland, Dirk Scheringa, hield het afgelopen maandag tijdens de persconferentie netjes. Het pistoolschot bleef uit. Dat is Nederland. Bram Moszkowicz die trillend van woede zegt: 'Het is abject en infaam.' Zo uiten wij ons.
Scheringa had het ook als volgt kunnen doen: 'Wouter Bos, die ons niet wilde helpen, je weet wat je kunt zuigen, mijn motherfucking Dirk Lakeman, ik heb twee woorden voor je: je moeder. Voor alle spaarders die hun geld kwijt zijn: voortaan de contracten lezen, jankers.'
Nico Dijkshoorn
Zelfreflectie zatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is wel heel ironisch dat jij iemand uit zou lachen omdat hij een mogelijk onveilige situatie vermijdt. Die zelfreflectie heb je toch wel?
Zelfreflectie zatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
Wat zeg je nou?
quote:
Nee, dat doe je met levende goudvissen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Moet je die beesten niet gewoon door de wc spoelen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wanneer ga je de nieuwe halen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef staticdata het volgende:das waar ook. Jouw huis staat al een tijd te koop is het niet?
Ik heb volgende week weer een kijkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef ursel het volgende:
[..]Net zoals die van Jorrit ja..
Ach ja, kheb geen haast.
dat is goed nheuws man .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb volgende week weer een kijker
Hij was algeweest tijdens mijn openhuis. Dus wie weet
Ja, zat daar ook aan te denken. Of de Boa gaat erin en het terrarium in de kleine kamer gaat weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef FJD het volgende:
Als je toch geen nieuwe leguaan neemt zou ik die bak daar eens weg halen en dan nieuwe foto's maken. Het is jullie hobby maar tis een enorm ding wat je kamer ook meteen smaller maakt. Als er toch niets inzit zou ik t afbreken en opbergen om in een nieuw huis weer evt. op te bouwen
Ahhh.. dan gaan we daarvoor..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef FJD het volgende:
Een boa doet idd een stuk huiselijker aan dan een leguaan
Duck Huntquote:
Dordrechtquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef jpjedi het volgende:
Kan het niet laten Diamond..
Ga maar eens lekker los over NAC ofzo.![]()
[ afbeelding ]
wist niet dat de knvb ook voetbalt? Dacht dat Ajax tegen Dordt speelde eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een kut kanker KNVB ook...
eerst feyenoord op dinsdag laten spelen en ajax op donderdag en vervolgens 2 zware handsballen niet bestraffen met een penalty zodat er een verlenging komt. Ze willen wel heel veel dat feyenoord kans maakt he zondag?
Nou des te erger en heerlijker is het nu als feyenoord verliest zondag.
Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef jpjedi het volgende:
wist niet dat de knvb ook voetbalt? Dacht dat Ajax tegen Dordt speelde eigenlijk
Klopt, helaas lopen er nog een paar mensen in het zwart van de knvb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wist niet dat de knvb ook voetbalt? Dacht dat Ajax tegen Dordt speelde eigenlijk
Blij dat jij zijn taal wel spreekt als Rotterdammerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongool!
Het is geen toeval meer he... ik bedoel 6 wedstrijden in 3 weken waarvan 5 toppers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongool!
zou het niet handiger zijn om er gewoon 6 in te leggen dan? Hebben die zwarte mannetjes weinig meer te meldenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt, helaas lopen er nog een paar mensen in het zwart van de knvb.
Zolang Dord niet met de handen gaat voetballen kan dat inderdaad. Anders word het lastig hoor eej!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou het niet handiger zijn om er gewoon 6 in te leggen dan? Hebben die zwarte mannetjes weinig meer te melden
Gezien je blindheid voor het feit dat Dordrecht de wedstrijd domineerde lijkt het me nodig om het volgende plaatje te posten;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Diamond3d het volgende:
Bang dat hij niet gezien word??
Blondje heeft een plaatje op internet gevonden hoor![]()
Ha puber! Kom je ook weer ff langs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Bang dat hij niet gezien word??
Blondje heeft een plaatje op internet gevonden hoor![]()
Ik hoop voor je dat dit niet discriminerend is bedoeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Diamond3d het volgende:
Maaaaaaaaar, lastige wedstrijden worden wel gewonnen nu!
Nu over 48 uur alweer tegen die zwarte uit rdam
Waar zeg ik dan dat Ajax domineerde? En niet dordrecht? Wie is er hier nu blind?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien je blindheid voor het feit dat Dordrecht de wedstrijd domineerde lijkt het me nodig om het volgende plaatje te posten;
[ afbeelding ]
Feyenoord speelde ook niet best maar we werden iig niet zoekgetikt door een stel veredelde amateursDat echte werken zit hier toch iets meer in de genen denk ik.
En anders kom jij langs ofzo???quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit niet discriminerend is bedoeld.
Ik vraag gewoon wat aan je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En anders kom jij langs ofzo???
Heel fijn voor jou..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat aan je.
Als de opmerking racistisch was bedoelt hou je dat voortaan maar gewoon voor je.quote:
Kijk nou wat ik onder m'n paste knop vond;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Diamond3d het volgende:
Ik had het alleen over 2 strafschoppen die werden ontnomen.
Dat zeg je maar tegen je internet bof vriendjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als de opmerking racistisch was bedoelt hou je dat voortaan maar gewoon voor je.
een kruisje...? Prutser....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk nou wat ik onder m'n paste knop vond;
[ afbeelding ]
Lachen moet je met je vrienden doen johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef FJD het volgende:
Sorry ik lag nog in een lachstuip, hier een nieuwe poging;
[ afbeelding ]
Ik ben de hele avond al aan het lachen met Frank, Bart, Kef & JPquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Diamond3d het volgende:
Lachen moet je met je vrienden doen joh![]()
En niet het internet zo serieus nemen zodat je daar je vriendjes maakt.
En toch doen jullie het weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat die jongen maar, is hier alleen maar om te trollen. Dat soort figuren zijn het eigenlijk helemaal niet waard om überhaupt op te reageren.
Dat zeg ik, je internetvrienden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond al aan het lachen met Frank, Bart, Kef & JPNeem dat Ajax niet zo serieus joh, dat doet Dordrecht ook niet
Oh ja, schopje VBL dan kan Frank een ban uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |